راهنماى سفر یک‌روزه به مشهد

مشهد به‌عنوان یک شهر زیارتی و تفریحی شناخته می‌شود که بدون شک اولین و مهم‌ترین جاذبه آن برای کسانی که به این شهر سفر می‌کنند حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام است. اما علاوه بر حرم، این شهر دیدنی‌های زیادی دارد که نمی‌توان از کنار آن‌ها راحت رد شد.

راهنماى سفر یک‌روزه به مشهد

 اگر قصد سفر به مشهد را دارید علاوه بر زیارت می‌توانید از مراکز خرید، موزه‌ها، پارک‌ها و... دیدن کنید و سفر فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

اگر فقط یک روز فرصت گشت‌وگذار در این شهر را دارید با راهنمایی گردش یک‌روزه در مشهد با ما همراه شوید. اما ازآنجایی‌که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران رزروکردن محل جای اقامت است، پیشنهاد می‌شود با اجاره هتل آپارتمان مشهد حتی برای یک روز هم که شده اقامت راحتی را در نزدیک حرم تجربه کنید. قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با اسنپ روم پایین ترین قیمتی است که می توانید در شهر مشهد نزدیک حرم امام رضا اقامتگاه رزرو کنید.

حرم امام رضا (ع)

همان‌طور که گفته شد شهر مشهد با حرم امام رضا علیه‌السلام تعریف می‌شود و اولین جایی است که هر مسافری بدو ورود خود از آن دیدن می‌کند؛ بنابراین اگر مسافرت شما به‌صورتی است که صبح زود به مشهد می‌رسید می‌توانید بازدید از حرم امام رضا علیه‌السلام را به‌عنوان اولین مکانی که در گردش یک روز در مشهد خواهید دید انتخاب کنید. حرم امام رضا علیه‌السلام فضای بسیار وسیعی دارد و شامل صحن‌ها، کتابخانه، آرامگاه‌ها، مساجد و رواق‌ها می‌شود. رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان از طریق سایت اسنپ روم انجام می‌شود و به‌راحتی می‌توانید محل اقامت خود را در نزدیک حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام انتخاب کنید.

خانه توکلی

در شهر مشهد می‌توانید خانه‌های تاریخی و پر رمز و رازی که قدمت آن‌ها حتی به دوران قاجار برمی‌گردد نیز پیدا کنید. یکی از خانه‌های قدیمی که می‌تواند مقصد بعدی گردش یک‌روزه شما باشد خانه توکلی نام دارد که فاصله آن تا حرم بسیار کم است. این خانه تاریخی یک مکان بسیار عالی برای عکس گرفتن نیز محسوب می‌شود.

خانه تاریخی داروغه

از جمله دیگر خانه‌های تاریخی مشهد خانه تاریخی داروغه نام دارد. این خانه تا سال ۱۳۶۰ مسکونی بود؛ اما پس‌ازاینکه به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید با بازسازی و مرمتی اندک به یکی از جاذبه‌های معروف شهر مشهد تبدیل شد. این خانه یک مکان بسیار عالی برای بازدید علاقه‌مندان به تاریخ و هنر است و فاصله آن از خانه توکلی حدود ۱۰ دقیقه به‌صورت پیاده است. با رزرو هتل آپارتمان در مشهد می‌توانید در سفر یک‌روزه خود از این خانه تاریخی نیز دیدن کنید.

آرامگاه نادرشاه افشار

یکی دیگر از جاذبه‌هایی که باید حتما بازدید از آن را در برنامه سفرتان قرار دهید بازدید از آرامگاه نادرشاه افشار است. در کنار معماری سنگی و جالبی که بنای این آرامگاه دارد موزه نادری یکی از دیدنی‌های این آرامگاه است که در آن سکه‌ها، اشیا باستانی و انواع سلاح‌های دوره افشاریه به نمایش گذاشته شده است.

بازار رضا

ازآنجایی‌که بازار رضا در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا علیه‌السلام قرار دارد؛ بنابراین محال است که فرصت بازدید از این بازار بزرگ و قدیمی را از دست بدهید. بازار رضا یک مکان بسیار مناسب برای خرید سوغاتی محسوب می‌شود که اغلب زائران و گردشگران به آن مراجعه می‌کنند. در نتیجه اگر شما هم می‌خواهید برای دوستان و خانواده خود سوغاتی تهیه کنید چه‌بهتر است که به این بازار سر بزنید.

پارک کوه سنگی

اگر قصد دارید تا پس از گشت‌وگذار خود چند ساعتی را در یک پارک استراحت کنید، پیشنهاد ما پارک کوه سنگی است که یک مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و قدم‌زدن محسوب می‌شود. این پارک علاوه بر طبیعت زیبا و تماشایی خود قدمتی تاریخی دارد به‌طوری‌که محل تاج‌گذاری شاه‌عباس صفوی بوده است. آبشار کوچک و اشکال سنگی که دورتادور پارک را احاطه کرده‌اند از جذابیت‌های اصلی این پارک محسوب می‌شوند. علاوه بر تمام این‌ها از بالای صخره‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبا و تماشایی از شهر مشهد را ببینید. با رزرو هتل آپارتمان در مشهد می‌توانید عصر یا شب به این پارک زیبا بیاید و از هوای دلپذیر آن لذت ببرید.

باغ ملی مشهد

اگر همراه با فرزندانتان به مشهد سفر می‌کنید حتما بازدید از باغ ملی را در برنامه سفر خود قرار دهید. قدمت این باغ به دوران قاجار بازمی‌گردد و خیلی از مردم آن را اولین پارک تفریحی مشهد می‌دانند که در آن درختان چنار قدیمی بسیار بلندی وجود دارد و توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. قرار داشتن بافت‌های گیاهی در این باغ آن را به یک طبیعت زیبا در قلب شهر مشهد تبدیل کرده است.

تلاتلات

جمع‌بندی

در نهایت، پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد ارزان کنید. سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود از قیمت‌های کمتری برخوردار است و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به رزرو هتل آپارتمان در مشهد کنید. همچنین از بابت تمیز بودن اتاق‌ها نگرانی نداشته باشید؛ زیرا شما مهمان اسنپ روم هستید درنتیجه تمامی خدمات بسیار عالی انجام خواهد شد اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ روم انجام می‌شود. اگر در حین رزرو اقامتگاه سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند کمک بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها