مناطق در حال پیشرفت تهران ( کدام مسکن آینده بهتری دارد؟ )

اگر به دنبال مناطق در حال پیشرفت تهران و منطقه 22 می باشید جواب شما در این مقاله می باشد.

مناطق در حال پیشرفت تهران ( کدام مسکن آینده بهتری دارد؟ )

اگر به دنبال مناطق در حال پیشرفت تهران برای سرمایه گذاری یا زندگی هستید و می توانید خانه مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید ، این مقاله برای شما که به دنبال یه برج در حال پیشرفت می گردید مانند پروژه تریتیوم vip نوشته شده است.

بدون شک سرمایه گذاری در مناطق در حال توسعه تهران را می توان تضمین خوبی در آینده برای افزایش ثروت در برابر تورم نامحدود ایران دانست، اما الزامات سرمایه گذاری در مناطق در حال توسعه تهران این است: ابتدا آنها را شناسایی کنیم، سپس بسته به شناختی که داریم در مورد آنها تحقیق کنیم. میزان سرمایه ای که داریم و چشم انداز آینده، ما تصمیم میگیریم که در کدام یک سرمایه گذاری کنیم بهتر است و در نهایت در این زمینه ها سرمایه گذاری کنیم. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا برای شهرهای اطراف تهران ابتدا این مقاله را با دقت بخوانید

 

مناطق در حال پیشرفت تهران

منطقه چیتگر

منطقه چیتگر یکی از مناطق خوش آب و هوا در منطقه 22 غرب شهر تهران، از شمال به بزرگراه شهید کرجی، از غرب به ارغوان در ارتفاع 45 متری از سطح دریا، از شرق به بزرگراه آزادگان و از جنوب به منطقه کوهک است. منطقه 22 تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در سال 1379 با افزایش جمعیت تهران به منطقه 21 تهران اضافه شد که قیمت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر نیز بسیار پایین می باشد.

 

منطقه پردیس

شهر پردیس یکی از پرطرفدارترین شهرهای جدید ایران محسوب می شود که تنها 17 کیلومتر با تهران فاصله دارد. نزدیکی به تهران مزیت اصلی پردیس برای کسانی است که محل کارشان در تهران است. شهر پردیس از آب و هوای مطلوبی برخوردار است زیرا کوهستانی از تهران جدا شده است. مراکز درمانی، ساختمان های تجاری، مساجد و پارک های زیادی در شهر پردیس ساخته شده است.

فازهای 1 تا 3 بخش‌های قابل سکونت فازهای 4، 8 و 11 هستند. فاز 1 مجموعه ای از ویلاها و آپارتمان ها دارد که قیمت خانه های این فاز بسیار بالاتر است. از نظر موقعیت جغرافیایی و راحتی، فازهای 1 و 2 گزینه های بهتری نسبت به سایر فازها هستند. فاز 2 پردیس به شما امکان می دهد از خانه های مقرون به صرفه گرفته تا ویلاها و پنت هاوس های شیک و گران قیمت پیدا کنید و خرید کنید.

 

Screenshot_20221018_115501_com.microsoft.office.word_edit_93414262615432

منطقه بومهن

بومهن جزو مناطق در حال پیشرفت تهران و مرتفع ترین فاز شهر پردیس به شمار می رود و در 54 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. اگر تا به حال از جاده تهران به دماوند عبور کرده باشید حتما روستای سرسبز بومهن را دیده اید. بومهن یکی از مناطق حومه تهران است که به دلیل هوای آفتابی اش معروف است. شهر کشاورز و طلایه از شهرهای توسعه یافته شهرستان بومهن هستند. جالب است بدانید در گذشته بیشتر خانه های ساخته شده در بومهن ویلا بوده اند.

 

منطقه اندیشه

شهرک اندیشه یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای خرید خانه در اطراف تهران است زیرا جزو مناطق در حال پیشرفت تهران می باشد. این شهرک در مرکز شهر شریعتی واقع شده است. دسترسی از اندیشه به تهران، شهریار و کرج بسیار خوب است و یکی از مزیت های آن محسوب می شود. قیمت زمین و هزینه ساخت و ساز در اندیشه قابل مقایسه با تهران نیست، بنابراین بدون شک تعداد زیادی از متقاضیان خرید آپارتمان در حاشیه شهر تهران اقدام به خرید آپارتمان در اندیشه خواهند کرد.

 

منطقه پرند

از دیگر محله های اطراف تهران مناسب برای زندگی کم هزینه و مناطق در حال پیشرفت تهران، پلند واقع در شهر رباط کریم در 33 کیلومتری جنوب غربی شهر تهران را می توان نام برد. پالند از نظر امکانات رفاهی بسیار غنی است و از مهمترین این امکانات می توان به فرودگاه بین المللی امام خمینی، پروژه تفریحی کرت و زمین ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و ... اشاره کرد.

پرند امروزه فقط با تاکسی و اتوبوس از مترو شاهد و صادقیه قابل دسترسی است و طی 25 تا 45 دقیقه می توان از این مسیر رفت.

 

منطقه رودهن

از دیگر شهرک های حاشیه تهران می توان به رودهن اشاره کرد که ماهیت خاص آن متقاضیان زیادی را به سمت خرید آپارتمان در حاشیه تهران و مراجعه به آپارتمان رودن سوق داده است. رودهن شهری زیبا در دره ای سرسبز است اما به دلیل قیمت پایین زمین و شرایط مساعد برای ساخت آپارتمان در آن نیز یافت می شود.

به دنبال رونق ساخت و ساز و آپارتمان سازی، جمعیت زیادی به رودن نقل مکان کردند و پس از آن امکانات رفاهی و رفاهی شهری ایجاد شد. در میان شهرهای حاشیه تهران، رودان با قدمتی بیش از 300 سال در مقایسه با شهرهای مشابهی مانند اندیشه، یکی از قدیمی ترین شهرها و مناطق در حال پیشرفت تهران می باشد.

 

Screenshot_20221018_115507_com.microsoft.office.word_edit_93390920599811

منطقه هشتگرد

از جمله شهرهای جدید استان البرز مناسب برای سرمایه گذاری و سکونت، شهر هشتگرد در 68 کیلومتری تهران است. این شهر دارای آب و هوای معتدل کوهستانی، تابستان‌های خنک‌تر و آلودگی به مراتب کمتر از تهران است.

امروزه این شهر خانه های ساخت و ساز زیادی دارد که آماده فروش یا پیش فروش هستند و پروژه های عمرانی زیادی با هدف بهبود امکانات و زیرساخت ها و جذابیت بیشتر شهر برای مردم اجرا شده است. این شهر جزء مناطق در حال پیشرفت تهران و زمینه خوبی برای سفره های مردم هستند.

منطقه شهریار

این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای شهرستان شهریار و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اطراف تهران و مناطق در حال پیشرفت تهران است. شهیار نیز مانند شهر اندیشه، به دلیل داشتن فضای سبز و باغات فراوان، به نگین سبز غرب تهران شهرت دارد، زیرا نسبت به سایر حومه های تهران گرد و غبار کمتری دارد.

با وجود بافت قدیمی شهر نسبت به شهر تازه تاسیس، معاملات ملکی شهریار آرام آرام در حال افزایش است. اگر به دنبال ویلاهای شیک ارزان قیمت و در حال رشد در اطراف تهران هستید، این شهر می تواند گزینه خوبی برای شما در نظر گرفته شود.

 

برای دریافت راهنمایی در خصوص رهن و اجاره، خرید و فروش، معاوضه و غیره می توانید از املاک فروش 22 کمک بگیرید یا با شماره تماس 02146024829 بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    رودهن خیلی کثیف هست همه جا اشغال پسماند وزباله هست پارک درست حسابی نیست تعمیر گاها پیاده رو را اشغال کردن فقط ساخت وساز هست

  • محمد
    0

    ممنون بابت مقاله خوبتون و واقعا این مناطق جزء مناطق در حال پیشرفت تهران هستند.

  • ماهان
    0

    این املاک واقعا خوب هستش من ساکن چیتگر هستم و همیشه هم برای سرمایه گذاری پیش اون ها میرم ممنون از اینکه معرفی کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها