سیگنال بازار ارز به بازار خودرو/ جهش قیمت ها شدت گرفت

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از شدت گرفتن روند افزایش قیمت‌ها در این بازار است.

سیگنال بازار ارز به بازار خودرو/ جهش قیمت ها شدت گرفت

با جهش قیمت ارز در ۲۴ ساعت گذشته روند قیمت‌ها در بازار خودرو نیز صعودی شد به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۳۱ آن از ۱۸۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نیز این جهش قیمت‌ها اتفاق افتاده‌است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت گران شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

سیگنال بازار ارز به بازار خودرو/ جهش قیمت‌ها شدت گرفت

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    شایعه پراکنی نکنید وزیربی لیاقت صمت گفت خودرو ارزان میشود چطورمیشود یک وزیربی "و"بگوید ونشود الان شماخبرمیدهیدکه خودروگران شد. درضمن آقای رئیسی بی سواد گفته تحریم اثری ندارد. مگرمیشود تحریم اثرکند ودلار و خودرو وهمه چی گران شود.

  • طه
    0

    گور پدر خودروساز و خودرو خر، اینا چه بازی آیه که در توردین، از شکم سیری هر روز نرخ می دیدم ، مردم رو مشغول می کنین، مگه خودرو همه غصه مردم است؟ آقا مردم تو نون شبشون موندن، شما بفکر مامورین هستیم که هر روز می‌خوام خودرو عوض کن، چرا هم و غم شما خودروست، چرا معیشت غالب مردم را به مافیای خودرو و خودرو سازها مثل دوران برجام و مذاکره با امریکا گره زدید؟ول کنین این مافیایی که سود یقه سفیدان در اونه! مسئله مردم ، موضوع معیشت مردم یعنی به قیمت خودرو گره خورده، آقا خودتونین، همه شما فاسدین، سیستم را فاسد کردین، کمی بفکر مردم باشین، تا کسی هم محترمانه اعتراض کنه معاند نظام معرفی میکنیدش، معاند نظام فاسد شاید باشیم اما مثل شمامعاند ملت مستضعف و نظام به واقع اسلامی خود خود شمایید، عوضیهای گردن کلفتی که بواسطه جایگاه و مقام زور میگید، قدرت برخی میکشید و مردم مظلوم را خفه می کنید و قلم می شکانید و سربه نیستشاممیکنید، بفرموده امام حسین ع اگر دین ندارید آزاده مرد باشید ای یزیدیان زمان!

  • فریادی علیه ظلم
    0

    خدالعنتتون کنه
    نه دین برای مردم گذاشتید
    نه دنیا
    لعنت خدا بر ستمکاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها