عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار

سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار خبر داد و گفت: این قیمت ۵ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب است و برای تنظیم بازار عرضه می‌شود.

عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار

جبرئیل برادری اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ گرم در بازار و در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، عرضه گوشت مرغ منجمد در تمامی مراکز عرضه اعم از فروشگاه های زنجیره ای، صنوف منتخب و سازمان میادین آغاز شد.

وی افزود: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد با کاهش پنج هزار تومانی نسبت به قیمت مصوب با قیمت 40 هزارتومان عرضه می شود.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها می‌توانند برای دریافت مرغ منجمد به طور عمده و توزیع به شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • اشتباه در یک منفی
    0

    به شما یاد داده بودنند که ایرانی را باید گرسنه نگه داشت تا بتوان حکومت کرد غافل از اینکه تربیت 42 ساله خودتان فارس را عرب کرده!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم صرفاً حداکثر تا مدت ششماه و تا قبل از حذف ارز ترجیحی مبادرت به توزیع مناسب مرغ منجمد وارداتی (ترکیه ای و برزیلی) از طریق سامانه بازرگام (متعلق به سازمان تعاون روستایی) به متقاضیان خرید کرد و پس از حذف ارز ترجیحی متأسفانه توزیع مرغ منجمد وارداتی را از طریق سامانه بازرگام متوقف کرد!

  • ناشناس
    0

    خوب بجای عرضه مرغ ۴۰ تمنی یه فکری بکنید که مرغدار بدبخت هی ضرر ندهد و مصرف کننده هم گران نخرد

  • گمنام
    0

    ما این مرغ منجمد کیلویی ۴۸۰۰۰هزارتومان در فروشگاه های خوزستان داریم میخریم .لطفا این ۸۰۰۰هزاراومان اضافی را پیگیری کنید .

    نظرات شما -
    • 0

      در تهران هم توی فروشگاه 48هزار تومنه

  • ناشناس
    0

    همه اقلام رو صفی کنید مردم مشغول صف بشن نرن نرن اغتشاش کنن

  • ناشناس
    0

    بی مزه مانده است

  • ناشناس
    1

    قیمت مرغ رو بالا بردند تا مرغهایی که مردم چند ماه پیش نمیخریدن و دولت با قیمت کیللویی 20 هزارتومن از تولیدکننده خریده بود غالب کنه به مردم بخصوص این روزها که مردم سفر میرن و ماه صفر هم روبه پایانه و تالارهای عروسی شروع به کار میکنن

  • عزتی
    0

    آقایان چرابه مردم دروغ می گید واضح بگید پشت قیمت گذاری ها سِطانی وجوددارد ونظارت مقدور نیست
    گاهی در فروشگا های تره بار شهرداری استان البرز بطور اخص کیانمهر همین مرغ منجمد کیلویی ۴۸۰۰۰ هزارتومان توزیع می گرددکجاست نظارت؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها