شرایط و قیمت اجاره ون برای مسافرت

در سال‌های اخیر شاهد افزایش روزافزون استفاده از خودروی ون در بسیاری از ادارات و شرکت‌های گردشگری هستیم.

شرایط و قیمت اجاره ون برای مسافرت

مسافران و گردشگران با اجاره ون از این خودروی جادار و دارای امکانات رفاهی برای انجام گشت‌وگذار در شهر و سفرهای برون‌شهری استفاده می‌کنند. در این‌خصوص هر یک از شرکت‌های اجاره‌ی ون شرایط و قیمت‌های متفاوتی را برای ارائه انواع خدمات درون‌شهری و برون‌شهری به مشتریان در نظر گرفته‌اند. البته با توجه به درخواست مشتری، مسافت، نوع خدمات و مدت‌زمان اجاره، شرایط و قیمت استفاده از خدمات شرکت‌های اجاره انواع خودرو با یکدیگر فرق می‌کند؛  ازاین‌رو متقاضیان می‌بایست با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین روش را برای کرایه ون انتخاب کنند.

قیمت هایی که در این مطلب ارائه شده است تقریبی می باشد و حتما برای استعلام دقیق قیمت باید با یکی از سایت های اجاره ون تماس بگیرید. 

سایت تهران رنت ون یکی از سایت های قدیمی در زمینه اجاره ون نه تنها در تهران و در سراسر کشور است.

البته مزایای مسافرت با ون نیز سبب شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران این روش را جهت انجام سفر انتخاب کنند. خودروهای استیشن بر اساس برند، مدل و تعداد صندلی قابلیت حمل تعداد 13 الی 14 سرنشین را دارند، بر همین اساس استفاده از این خودروها تا حد زیادی موجب کاهش حضور خودروهای شخصی در سطح شهر و جاده می‌شود و در پی آن مصرف سوخت نیز کمتر خواهد شد. از طرف دیگر گنجایش سرنشین، سرعت مناسب، امکانات رفاهی مطلوب و سیستم سرمایش و گرمایش وسایل نقلیه سبک استیشن سبب شده تا بسیاری از مؤسسات دولتی و غیردولتی اقدام به اجاره‌ی ون با راننده کنند. در این روش وسیله‌ نقلیه به همراه راننده تمام وقت در طول بازه زمانی تعیین شده طبق قرارداد در اختیار مؤسسه مربوطه قرار می‌گیرد و به ازای هر ماه مبلغ اجاره‌ی ون به حساب شرکت‌های رنت خودرو واریز می‌گردد.

اجاره ون تشریفاتی

با توجه به اینکه شرکت‌های متعددی اقدام به کرایه ون در سطح تهران و سایر شهرها نموده اند، یک رقابت تنگاتنگ بین آن‌ها از نظر کیفیت و قیمت ارائه خدمات به‌وجود آمده است. در این راستا از بین اصلی‌ترین مؤلفه‌های جذب مشتری و اجاره استشین می‌توان به مناسب بودن قیمت اجاره ون، میزان مهارت راننده، طرز برخورد پرسنل مجموعه‌های رنت خودرو و رانندگان با مشتری و گردشگران و استفاده از خودروهای تشریفاتی اشاره کرد؛ بدین ترتیب اجاره تویوتا هایس، هیوندای h350، فیات و فولکس واگن به‌عنوان محبوب‌ترین ون‌های تشریفاتی تا حد زیادی می‌تواند موجب جلب نظر مشتری و افزایش میزان اجاره ون با راننده و بدون راننده گردد.

درصورتی‌که قصد استفاده از وسایل‌ نقلیه تشریفاتی با امکانات منحصر‌به‌فرد دارید، توصیه می‌کنیم یکی از مدل های ون تشریفاتی بالا را انتخاب نموده و بر اساس نیاز و توان مالی، مورداستفاده قرار دهید.

Screenshot_20220913_133403

قیمت اجاره ون تویوتا هایس و هیوندای h350

به‌منظور شفاف‌سازی و آگاهی مشتریان نسبت به اجاره انواع خودروهای تشریفاتی یک محدوده قیمتی برای مصرف‌کنندگان تعریف شده است تا آن‌ها نیز بر اساس نیاز و توان‌مالی بتوانند بهترین گزینه را جهت اجاره و مسافرت با ون انتخاب کنند. ازآنجایی‌که بیشترین میزان اجاره ون به خودروهای تویوتا هایس و هیوندای h350 اختصاص یافته، قیمت اجاره‌ها بیشتر مربوط به این دو برند از استیشن‌های مسافرتی می‌باشد و به شرح زیر عبارت است از:

  1. گشت‌وگذار درون‌شهری (شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد و غیره) به ازای هر ده ساعت مبلغی معادل 850,000 تومان تا 1,000,000 تومان است.
  2. جابه‌جایی مسافر از فرودگاه امام تا شهر تهران 300,000 تومان تا 350,000 تومان است.
  3. جابه‌جایی مسافران و گردشگران از فرودگاه امام تا شهر کرج و حومه به دلیل افزایش بعد مسافت معادل 350,000 تومان تا 400,000 تومان می‌باشد.
  4. کرایه ون از تهران تا مشهد مبلغی معادل 3,500,000 تومان تا 4,000,000 تومان می‌باشد. البته این مبلغ بر اساس تعداد نفرات، مسیر حرکت (رفت، برگشت و یا هر دو)، مدت‌زمان اقامت و غیره افزایش یافته و یا کاهش می‌یابد.
  5. قیمت اجاره ون از تهران تا اصفهان بر اساس بعد مسافت از 1,800,000 تومان تا 2,000,000 تومان است.
  6. قیمت مسافرت با ون از تهران به شیراز 3,500,000 تومان تا 4,000,000 می‌باشد.
  7. قیمت سفرهای گردشگری از تهران به رشت و حومه 1,700,000 تومان تا 2,000,000 است.
  8. قیمت سفر از تهران با قم 900,000 تومان تا 1,200,000 تومان است.

نکته قابل‌توجه اینکه سفرها صرفاً به این شهرها ختم نمی‌شود و اجاره ون جهت انجام کلیه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری به اقصی نقاط کشور انجام می‌گردد. علاوه بر این هزینه بعضی از سفرها و ترنسفرهای شهری به‌صورت توافقی تعیین شده و از مشتریان دریافت می‌شود.

Screenshot_20220913_133346

شرایط اجاره ون مسافرتی

در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتری و اجاره انواع خودروهای استیشن به آن‌ها، یک‌سری شرایط و قوانین برای اجاره ون جهت انجام سفرهای بین شهری و ترنسفرهای درون‌شهری در نظر گرفته‌شده است.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین این شرایط به قرار زیر است:

- نوع ون انتخابی از سوی مشتری

با توجه به سلیقه مشتری، مسافت سفر و تعداد مسافران چندین نوع استیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بر اساس شرایط موجود بهترین گزینه را برای کرایه ون انتخاب کنند؛ در این زمینه بیشتر شرکت‌های اجاره خودرو از ون‌های هیوندای h350، تویوتا هایس، بنز ویتو، ایویکو، فوتون، فاو و فیات استفاده می‌کنند؛ بدین ترتیب در بعضی موارد قیمت اجاره و مدت‌زمان آن نیز بر اساس مدل و برند خودرو تغییر می‌یابد و می‌بایست کاربران به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و بر اساس خودروی موردنظرشان را انتخاب نمایند.

- مدت‌زمان اجاره خودرو

متناسب با نیاز افراد، ادارات و مؤسسات جهت مصارف شخصی و عمومی مدت‌زمان کرایه خودروی ون نیز تغییر پیدا می‌کند. در این‌خصوص اجاره ون اغلب به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود. البته در بعضی موارد مؤسسات رنت خودرو با پذیرش سرویس ادارات و ارگان‌ها انواع استیشن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این زمینه نیز مدت‌زمان اجاره به‌صورت ماهانه و سالانه است و هزینه رنت خودرو به ازای هر ماه از ارگان‌های مربوطه دریافت می‌شود.

- اجاره ون با راننده و بدون راننده

اجاره انواع استیشن‌های مسافرتی جهت انجام ترنسفرهای درون‌شهری و سفرهای برون‌شهری به دو روش با راننده و بدون راننده انجام می‌شود؛ ازاین‌رو مشتریان متناسب با توانایی رانندگی با این خودرو و همچنین شرایط و مدت‌زمان سفر اقدام به اجاره وسایل نقلیه با راننده و بدون راننده می‌کنند. البته در بسیاری از موارد هزینه اجاره انواع ون‌های مسافرتی با راننده بیشتر از بدون راننده است. چرا که علاوه بر یک خودرو تشریفاتی با کیفیت، یک راننده تحت اختیار برای مدت‌زمان تعیین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

Screenshot_20220913_133322

جمع‌بندی

اکنون که با اجاره ون تشریفاتی، شرایط، قیمت رنت و انواع آن آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نیاز، توان مال و مدت‌زمان سفر بهترین گزینه را انتخاب نموده و جهت انجام یک سفر خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی از خدمات شرکت‌های اجاره خودرو استفاده نمایید. با توجه به تعدد مؤسسات رنت وسایل‌ نقلیه سعی کنید یک بررسی دقیق در این مورد داشته باشید و سپس مناسب‌ترین شرکت را از نظر ارائه خدمات، قیمت و مدل خودروهای اجاره‌ای انتخاب نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها