تبدیل پراید به مازراتی با چک کارمندی / رونمایی از هزینه اجاره BMW i8 و لامبورگینی!

رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه و موسسات توریستی اظهار داشت: مشکل اصلی ما گرانی خودرو است. با افزایش نرخ خودرو و کاهش قدرت خرید افراد دیگر نمی‌توانند ماشین خریداری کرده و در آژانس‌های مسافربری مشغول به کار شوند.

تبدیل پراید به مازراتی با چک کارمندی / رونمایی از هزینه اجاره BMW i8 و لامبورگینی!

پس از جست‌وجو در سایت‌های مختلف اینترنتی، آگهی‌های اجاره خودروهای لاکچری و لوکس را مشاهده می‌کنیم. اجاره خودروی لامبورگینی هوراکان در کیش روزانه ۴۰ میلیون تومان خواهد بود. این در شرایطی است که خودرو را بدون راننده اجاره کنید. البته برای اجاره این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان چک بین‌بانکی و همچنین مدارکی شامل گواهینامه و کپی کارت شناسایی را نیز داشته باشید. همچنین اجاره مازراتی گرن کاپریو (کروک) به صورت روزانه ۷ میلیون تومان است. هزینه اجاره BMW i۸ نیز روزانه ۱۰ میلیون تومان و اجاره روزانه خودرو مازراتی گرن توریزمو بین ۵ میلیون تا ۷ میلیون تومان است. این مبالغ برای چند ساعت رانندگی با یک خودرو به شدت عجیب است.

اجاره-خودرو-۱

  •  

اجاره-خودرو-۲اجاره-خودرو-۳

اما افرادی به اصطلاح عشق ماشین حاضرند هزینه زیادی متحمل شوند تا سواری چنین خودروهای لاکچری را تجربه کنند. در این بین نباید افرادی را فراموش کرد که برای به رخ کشیدن ماشین خود به بقیه افراد این خودروها را اجاره می‌کنند. ویراژ دادن در خیابان‌ها با خودروهای اجاره‌ای می‌تواند دردسرهای جدیدی را به همراه داشته باشد. ظاهرا این بار باید نگران این موضوع باشیم که شخصی که با خودرو لاکچری می‌بینیم مالک آن است یا تنها با یک چک پراید خودرو را به مازراتی تبدیل کرده است!

منبع: گسترش نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها