ماهان نت، بهترین ارائه‌دهنده سرویس اینترنت نامحدود ایران

اتمام حجم بسته اینترنت دقیقاً وسط کاری مهم، از بدترین کابوس‌های هر شخص محسوب می‌شود. زمانی که باید صرف خرید مجدد بسته اینترنت و فعال‌کردن آن کنید، باعث می‌شود تا وقفه‌ای در میان کار ایجاد شود.

ماهان نت، بهترین ارائه‌دهنده سرویس اینترنت نامحدود ایران

ولی با پیشرفت تکنولوژی، پایان این کابوس‌ها فرا رسیده است. اینترنت نامحدود، پس از پایان حجم بسته قطع نمی‌شود و فقط با افت سرعت همراه خواهد بود. ولی این افت سرعت در شرکت‌های مختلف متفاوت است. ما در این مقاله به معرفی بهترین اینترنت نامحدود ایران می‌پردازیم تا با بررسی آن، تصمیمی موثر برای خرید اینترنت و پایان دریافت پیام اتمام حجم بسته اینترنت بگیرید.

سرعت دانلود و آپلود بالای اینترنت نا‌محدود؛ بالاترین میزان internet speed

اینترنت نا‌محدود طرحی است که برای رفاه بیشتر مشتریان و کاربران در‌نظر گرفته می‌شود. از‌این‌رو، خدمات اینترنت نامحدود خانگی را می‌توانید روی بسته‌های TD LTE و ADSL موجود نیز فعال کنید. سرعت دانلود و آپلود همیشه مهم‌ترین فاکتور خرید اینترنت برای کاربران مختلف بوده است. به همین دلیل، هنگام خرید بهترین اینترنت نامحدود ایران نیز باید به این فاکتور توجه کنید. شرکت ماهان نت با ایجاد بسته‌های نامحدود روی اینترنت TD LTE سرعت بالا را در‌کنار حجم نامحدود فراهم کرده است. سرعت تضمین شده دانلود اینترنت نامحدود ماهان نت، معادل ۸ تا ۸۰ مگابیت در ثانیه تعریف می‌شود. به دلیل پشتیبانی قوی و اهمیت رضایت مشتری برای شرکت ماهان نت، در‌صورت تامین نشدن این مقدار سرعت، وجه پرداختی به مشتری برگردانده می‌شود. 

درذدذدپ

امکان تبدیل پهنای باند اشتراکی به اختصاصی؛ لذت از سرعت بی‌نهایت

پهنای باند اینترنت برای مصارف خانگی مشخص است. هر‌چقدر تعداد کاربران اینترنت بیشتر باشد، مصرف پهنای باند نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل، در برخی از ساعت‌های پر‌مصرف، با افت سرعت اینترنت مواجه خواهیم شد. اگر از اینترنت برای مصارف شرکتی باشد، بهتر است از پهنای باند اختصاصی استفاده کنید تا با افت سرعت مواجه نشوید. پس از ثبت درخواست شما در سایت ماهان نت، کارشناسان محل مورد‌نظر شما را بررسی می‌کنند و در‌صورت امکان، اینترنت پوینت تو پوینت با پهنای باند اختصاصی را برای شما ایجاد می‌کنند.

نکته مهم برای استفاده از اینترنت نامحدود، نوع سرویس انتخابی شما است. زیرا این اینترنت فقط بر سرویس‌های TD LTE و ADSL اجرا می‌شود که پهنای باند اشتراکی دارند. پس اگر قصد استفاده از پهنای باند اختصاصی را دارید، باید از اینترنت point to point بهره‌مند شوید.

استفاده از اینترنت نامحدود در شرکت‌ها؛ بدون نگرانی از اتمام حجم اینترنت

یکی از دشوارترین کارها، پیش‌بینی حجم مصرف اینترنت برای شرکت‌ها است؛ زیرا بسیاری از افراد درحال استفاده همزمان از اینترنت شرکت هستند. ماهان نت با ارائه سرویس اینترنت نامحدود تجاری برای شرکت‌ها این مشکل را رفع نموده است.

اینترنت نامحدود تجاری ماهان نت به دو صورت قابل ارائه است. سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش بهره‌مندی از اینترنت نامحدود برای شرکت‌ها خرید اینترنت td lte است. اینترنت TD LTE با نصب یک مودم بی‌سیم و سیم‌کارت راه‌اندازی می‌شود.

دومین راهکار برای بهره‌مندی از اینترنت نامحدود تجاری استفاده از روش point to point است که با نصب دستگاه رادیو اینترنتی روی پشت بام راه‌اندازی می‌شود. استفاده از اینترنت point to point برای شرکت‌ها نیازمند شرایط خاص است. برای اطلاع از شرایط واگذاری اینترنت point to point تجاری با کارشناسان ماهان نت تماس بگیرید. 

ثققثقفثقف

پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته تیم ماهان نت؛ همراه لحظات شما

پس از اطمینان از ویژگی‌های بهترین سرویس اینترنت نامحدود ایران، باید به خدمات پس از فروش شرکت ارائه‌دهنده نیز توجه داشته باشید. پس از ثبت درخواست خرید در شرکت ماهان نت، کارشناسان به‌صورت حضوری از پروژه بازدید می‌کنند تا امکان‌سنجی به‌طور دقیق انجام شود. پس از نصب و راه‌اندازی فوری سرویس اینترنت درخواستی، پشتیبانی و نظارت بر پروژه به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. همچنین، در‌صورتی که سرویس اینترنت سرعت تضمین‌شده را نداشته باشد، وجه پرداختی برای خرید اینترنت به شما برگردانده می‌شود. به‌همین دلیل، می‌توانید بدون نگرانی بابت از‌بین‌رفتن سرمایه و بودجه خود، بهترین سرویس اینترنت نامحدود ایران را همین حالا خریداری کنید. 

قیمت مناسب با صرفه اقتصادی بهترین اینترنت نامحدود ایران 

همه افراد ترجیح می‌دهند تا بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت کنند. در شرکت ماهان نت برای رفاه مشتریان خود، سرویس اینترنت نامحدود را با قیمتی مناسب و اقتصادی فراهم کرده است. برای مشاهده هزینه بسته‌های اینترنت می‌توانید وارد سایت ماهان نت شوید، یا با کارشناسان ماهان نت تماس بگیرید. 

خرید اینترنت نامحدود خانگی و شرکتی از بهترین ارائه‌کننده انواع سرویس‌های اینترنت

در این مقاله به بررسی سرویس اینترنت نا‌محدود ماهان نت پرداختیم تا بهترین اینترنت نامحدود ایران را بشناسید. مزایای گسترده‌ای که این شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، امکان لذت‌بردن از اینترنتی پرسرعت و بدون قطعی را فراهم می‌کند. سرعت دانلود و آپلود هنگام استفاده از اینترنت و تنوع حجمی اینترنت نامحدود، مهم‌ترین فاکتور برای خرید این سرویس اینترنتی محسوب می‌شود. 

ماهان نت، پس از تحقیقات فراوان و فراهم کردن زمینه آسایش مشتریان خود، سرویس اینترنت نامحدود را برای همه ایجاد کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ماهان نت انواع سرویس‌های نامحدود و امکانات آن را مشاهده کنید. در‌صورتی که نسبت به پوشش‌دهی منطقه خود سوالی دارید، با شماره ۱۵۱۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ماهان نت شما را راهنمایی کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها