چربی گیر چیست و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

چربی گیر به عنوان یکی از اجزای اصلی در فضاهای مختلف مانند رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.

چربی گیر چیست و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

هنگامی که آب روغنی از زهکش های ساختمان پایین می رود، بهتر است قبل از ورود به خطوط بزرگ فاضلاب از چربی گیر عبور کند. از آنجایی که روغن شناور است، در قسمت بالای آب جمع می‌شود، هر گونه رسوب به پایین فرو می‌رود و به آب «فیلتر شده» اجازه ورود به خط فاضلاب داده خواهد شد.

Screenshot_20220821_134023

چربی گیر استاندارد

گریس تراپ چه کاری انجام می دهد؟

چربی گیر نقش مهمی در ارائه هر خدمات غذایی ایفا می کند. در واقع فرقی نمی کند شما یک رستوران محلی، غذاخوری یا رستوران زنجیره ای داشته باشید. در هر صورت به چنین تجهیزاتی نیاز خواهید داشت. سرویس چربیگیر به طور منظم نه تنها چربی ها، روغن ها و گریس ها را از سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی حذف می کند(که به دلایل محیطی و بهداشت عمومی بسیار مهم است) بلکه رعایت مقررات محلی و شهری یک سرویس استاندارد را نیز الزامی می کند.

لوله ها و زهکشی ها نواحی هستند که بیشترین ضایعات مانند چربی در آن ها جمع می شوند. با این حال، وقتی صحبت از تمیز کردن لوله ها می شود، مهم است که از قبل برنامه ریزی داشته باشیم که با این نوع زباله ها چه کار کنیم. این مسئولیت ماست. زیرا هر نوع زباله ای طبق قوانین وضع شده باید دفع شود. دفع نامناسب زباله نه تنها باعث انسداد زهکش های فاضلاب شهری و محیط رستوران می شود، بلکه به محیط زیست نیز آسیب جدی وارد خواهد کرد. گرفتگی لوله های زهکش در محیط رستوران و فاضلاب های شهری، لوله ها را آسیب دیده و بی مصرف می کند. جبران این آسیب، نیاز به اختصاص سرمایه برای انجام تعمیرات دارد.

خرید چربی گیر با تنوع قابل توجه

وقتی صحبت از ظاهر دستگاه چربی گیر می شود، منظور مخرنی  است که تمام چربی آشپزخانه به آن ختم می شود. جنس تولید این دستگاه ها می تواند متفاوت باشد. بنابراین می توانید خرید چربی گیر را در نوع فولاد، پلاستیک، بتن و غیره انجام دهید.

همچنین گریس تراپ ها می توانند عمق های متفاوتی داشته باشند و در بالا یا زیر زمین قرار بگیرند. در این فرآیند، فاضلاب قبل از ورود به سیستم زهکشی به داخل مخزن وارد می شود. شکل مخزن به گونه ای ساخته شده است که عملکرد اصلی خود را کاملاً حفظ می کند. چنین عملکردی بدین معنی است که این مدل طراحی می‌تواند زباله‌ها را جمع‌آوری کند و به آب شفاف اجازه جاری شدن هم‌زمان بدهد.

Screenshot_20220821_133954

قیمت چربی گیر

هدف استفاده از چربی گیر کاملاً واضح است و این دستگاه ها از انواع مختلفی برخوردار هستند. در نتیجه شما می توانید به راحتی آن ها را با نیازهای خود تطبیق دهید. این مسئله قیمت چربی گیر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

عوامل موثر بر قیمت چربی گیر

چربی گیرها از نظر نوع متریال ساخت، نوع ساخت، ظرفیت، ابعاد و... تفاوت دارند. مسلماً هر چه این دستگاه ها ظرفیت بالایی داشته باشند، به همان نسبت گران قیمت تر هستند. البته برند تولیدی آن ها نیز می تواند قیمت گریس تراپ را تحت تاثیر قرار دهد.

 

چربی گیر های تولیدی شرکت زلال آب پارتاک از جنس فایبرگلاس میباشد، فایبرگلاس مورد استفاده در چربی گیر ها از بهترین و مرغوبترین رزین ها و الیاف های سوزنی و حصیری هستند. برای خرید این دستگاه به سایت zolalabco.com مراجعه نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها