با خرید فرش 1200 شانه، فضای خانه را متفاوت و خاص کنید!

پیشرفت صنعت فرش ماشینی و حرکت به سمت تکنولوژی جدید، سبب تولید فرش 1200 شانه شده است؛ به گونه ای که این محصولات جای قالی های دستباف را در دکوراسیون ها گرفته اند.

با خرید فرش 1200 شانه، فضای خانه را متفاوت و خاص کنید!

خرید فرش 1200 شانه علاوه بر داشتن جذابیت بصری و متفاوت ساختن فضا و دکوراسیون، سبب دست یافتن به کف پوشی باکیفیت و طول عمر بالاست؛ به گونه ای که خریداران با خرید این محصولات، چند سال از تعویض فرش در امان هستند.

فرش 1200 شانه یکی از افتخارات تولیدکنندگان ایرانی است. این اثر زیبا در هر دکوراسیونی که پهن شود، اصالت، شکوه و زیبایی را در آنجا پدید می آورد. تار و پود فرش ماشینی 1200 شانه، با دستگاه HCIx2 گره به گره زده شده تا به چشم یک اثر هنری به آن نگاه شود.

چه عواملی سبب شده است تا طرح و نقشه فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، همانند قالی های دستباف جلوه کند و کیفیت آن بی نظیر و ایده آل شود؟

 

فرش 1200 شانه کاشان، دنیای جادویی پر نقش و نگار

با وجود طرح های مدرنیته و امروزی، هنوز جایگاه فرش 1200 شانه کاشان با طرح های سنتی و کلاسیک حفظ شده است و این فرش های دستباف گونه به دلیل داشتن طرح ها و نگاره های پرنقش، در عرصه رقابت پیشرو هستند.

آنچه که در فرش ماشینی اهمیت دارد و از فاکتورهای موثر در بالا بردن قیمت، زیبایی طرح و نگاره و کیفیت است، شانه و تراکم است. بالا بودن شانه و تراکم در فرش ماشینی 1200 شانه زیباترین طرح ها و نگاره ها را خلق می کند. شانه به تعداد گره های زده شده در یک متر از عرض و تراکم طولی به تعداد گره های زده شده در یک متر از طول می گویند؛ قرار گرفتن این گره ها در کنار هم (تعداد 1200 گره در یک متر از عرض و 3600 گره در یک متر از طول)، بافت منسجم و توپری را پدید می آورد که ظرافت طرح و نگاره آن، همانند قالی های دستباف است و سبب زیبایی خیره کننده آن می شود.

فرش 1200 شانه کاشان

در کنار شانه و تراکم که سبب زیباتر شدن طرح و نگاره می شود، جنس الیاف به کار رفته در بافت فرش 1200 شانه سبب زیباتر جلوه دادن طرح و نقشه و بالا رفتن کیفیت می شود. نخی که در سطح قالی است و دیده می شود، بدان نخ خاب می گویند که جنس این نخ در اکثر فرش های ماشینی 1200 شانه، آکریلیک هیت ست شده است.

الیاف آکریلیک در نمره های مختلف ارائه می شوند که هر اندازه شانه و تراکم در هر محصولی بالاتر رود نمره نخ که برای بافت آن محصول به کار می رود، بیشتر می شود.

برای بافت فرش 1200 شانه کاشان از نمره نخ 36 تا 40 استفاده می شود که این نمره برای بافت دیگر محصولات متفاوت است و هرچه این نمره نخ بالاتر رود، الیاف نازکتر می شود. الیاف آکریلیک برای اینکه بادوام تر شوند و پرزهایشان گرفته شود، در مرحله ریسندگی هیت ست می شوند. استفاده از الیاف بدون پرز، زیبایی طرح و نقشه را بیشتر جلوه می دهد.

نخ پود، نخ هایی است که در جهت عرض بافته شده و نخ تار، نخ هایی که در جهت طول فرش ١٢٠٠ شانه قرار گرفته اند و جنس نخ تار از پنبه یا پلی استر و جنس نخ پود از نخ جوت، پنبه یا پلی استر است. به کار بردن این جنس از الیاف، سبب استحکام و نرمی و لطافت هزار و دویست شانه ها می شود.

 

جایگاه فرش 1200 شانه تراکم 3600 در دکوراسیون منزل

فرش 1200 شانه تراکم 3600

فرش 1200 شانه تراکم 3600 کاشان دارای طرح ها و نگاره های سنتی و کلاسیک است که با دکوراسیون های امروزی و مدرنیته هماهنگ است. طرح ها و نگاره های فرش 1200 شانه تراکم 3600 که در کارخانه های کاشان تولید می شوند، الهام گرفته از قالی های دستباف هستند.

طرح ها و نقشه هایی نه آنقدر سنتی که با فضای مدرنیته و مینیمال هماهنگ نباشند، و نه آنقدر مدرن و فانتزی که مناسب دکوراسیون ایرانی نباشد. تلفیقی از سنتی و مدرنیته بودن سبب شده است تا خرید فرش 1200 شانه تراکم 3600 برای دکوراسیون های امروزی مناسب جلوه کند. استفاده از رنگ های خنثی در بافت آن، ارائه این بافته ها در طرح ها و نگاره های جدید از قبیل افشان، خشتی و طرح های ترنج دار تلفیقی سبب زیباتر جلوه دادن این فرش های دستباف گونه شده است.

زیبایی و ظرافت بسان قالی های دستباف سبب شده است تا امروزه از فرش 1200 شانه کاشان در پذیرایی های مجلل، فضاها و مجالس اداری، سالن های فاخر و لوکس استفاده شود؛ در حقیقت این بافته ها با طرح ها و نگاره های اصیل ایرانی که دارند، زبان نقش و نگار قالی های دستباف هستند و با طرح ها و نقشه های فاخری که دارند، کف پوشی شاعرانه برای منازل ایرانی به حساب می آیند.

تولید کنندگان کاشانی از جمله کارخانه فرش ساویز بافت هر ساله طرح هایی از فرش 1200 شانه جدید را ارائه می دهند؛ طرح ها و نقشه هایی سنتی و کلاسیک که مناسب برای جهیزیه عروس، پذیرایی های مجلل، کلاسیک، مدرنیته و مینیمال است و افراد بر حسب فضا و محیطی که دارند می توانند خرید اینترنتی فرش 1200 شانه یا حضوری را انجام دهند.

 

قبل از خرید فرش 1200 شانه بخوانید

از آنجایی که قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 کم نیست و افراد برای خرید این بافته ها باید هزینه بالایی را متحمل شوند، بهتر است قبل از خرید فرش 1200 شانه و انتخاب آن، به اصل بودن محصول و کیفیت بالای آن باید توجه شود.

  • فرش های 1200 شانه اطلاعاتی دارند که این اطلاعات بر روی برچسب پشت آن حک شده است. این اطلاعات شامل شانه و تراکم، شماره سریال فرش، تعداد رنگ به کار رفته، نوع دستگاه، برند و نام تولید کننده است.
  • افراد سودجویی هستند که به جعل این برچسب ها اقدام می کنند؛ از این رو نباید به اطلاعات روی آن اطمینان کامل داشت و خرید فرش ۱۲۰۰ شانه را از کارخانه های معتبر که جزو برترین تولید کنندگان در ایران هستند، انجام داد.
  • به علامت استاندارد بافته و ضمانت نامه محصول حتما دقت شود که این عوامل نشان از کیفیت بالای این بافته ها است و ضمانتی است برای خرید فرش 1200 شانه تا در صورت هر گونه مشکل یا عیب و نقصی، محصولات ارجاع داده شوند.
  • 12 گره در یک سانت از عرض و تعداد 36 گره در یک سانتی متر از طول نشان از اصل بودن قالی 1200 شانه است.

 

خرید فرش 1200 شانه

خرید فرش 1200 شانه از کارخانه فرش ساویز بافت با نازل ترین قیمت

شرکت فرش ساویز بافت یکی از تولید کنندگان برتر کاشان است که با استفاده از چهار دستگاه HCIx2 وارداتی از شرکت وندویل بلژیک و با به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده، در صنعت فرش ماشینی پیشرو است. این کارخانه توانسته است فرش 1200 شانه را به صورت گل برجسته با الیاف آکریلیک هیت ست شده تولید کند.

در فرش 1200 شانه گل برجسته برای برجسته نمودن طرح و نقشه روی قالی، تکنیک های در مرحله تکمیل فرش صورت می گیرد که فرش 1200 شانه، حالت سه بعدی می گیرد و زیبایی طرح و نگاره آن بیشتر می شود. قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته به دلیل ایجاد این تکنیک روی آن و استفاده از الیاف هایبالک در بافت آن، مقداری بیشتر از 1200 شانه ساده است.

کارخانه فرش ساویز بافت مفتخر است قیمت فرش 1200 شانه را به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، به قیمت تولیدی و عمده توانسته است ارائه دهد و خریدی بدون واسطه و مقرون به صرفه ایجاد کند.

همچنین در این کارخانه یک دستگاه تولید فرش 700 شانه 10 رنگ HCIx2 وجود دارد، که فقط 3 تا از این نوع دستگاه در ایران موجود است و جهت مشاهده زیباترین فرش های 700 شانه کاشان می توانید عبارت رو به رو را داخل گوگل جستجو کنید: فرش 700 شانه ساویز بافت

خرید مطمئن، شرایط خرید آنلاین و اینترنتی و دریافت ضمانت نامه در هنگام خرید فرش از فروشگاه اینترنتی فرش ساویز بافت (www.savizbaft.com) و انتخاب طرح و نقشه از دنیای متنوع طرح ها و نقشه ها و ارائه مناسب ترین قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه و دیگر ابعاد از مزایای خرید فرش از این کارخانه است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها