راه نجات از قطعی برق تابستان ۱۴۰۱

تامین انرژی برق یکی از زیر ساخت‌های مهم و حیاتی سایر صنایع فعال در کشور بشمار می‌رود، و نقش مهمی در توسعه صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشورمان خواهد داشت.

راه نجات از قطعی برق تابستان ۱۴۰۱

ضرورت نیاز به تولید کالا و عرضه محصولات باعث شده تا از انرژی برق، در صنعت کشور به عنوان یکی از مهمترین صنایع نام ببریم. در حقیقت انرژی برق به غیر از این که سبب بالا رفتن کیفیت زندگی مردم می‌شود، رابطه مستقیمی با توسعه ، رونق و پیشرفت بخش تولید کشور دارد. در این مقاله سعی داریم تا شما راه نجات از قطعی برق تابستان ۱۴۰۱ بوسیله چراغ اضطراری را دریابید. در تمامی جوامع و خصوصاً کشور در حال توسعه ای همچون ایران، حساسیت مصرف‌کننده صنعتی نسبت به خاموشی‌ها و قطع برق در مقایسه با مصرف کنندگان خانگی، و سایر مصرف‌کنندگان بسیار بیشتر است. به همین علت قابل تصور است بارهای صنعتی به سوی منطقه ای حرکت کنند که امکان قطع طولانی و مقطعی انرژی الکتریکی بصورت حداقل وجود داشته باشد. با قطعی‌های مکرر انرژی برق، علاوه بر آسیب های مالی به بخش‌های مختلف جامعه، آسیب‌های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی فراوانی می تواند بر کشور و شهروندان آن تحمیل شود که ضرورت توجه به این بخش را بسیار بیشتر آشکار می‌کند.

13

فرقی ندارد که شما در چه حوزه و زمینه ای فعالیت دارید، همه اقشار مردم نسبت به قطعی برق، إحساس نارضایتی می کنند. قطعی برق در روزهای گرم تابستان ،اصلی‌ترین دغدغه مردم کشورمان است، چرا که در حال حاضر بیشتر وسایل مورد نیاز زندگی مردم برقی است و بدون وجود انرژی برق و کاربری وسایل مورد نیاز مردم، زندگی بسیار سخت و حتی غیرممکن است. اگر چه قطعی برق به دلیل مصرف زیاد برق در صنایع مختلف است و از لحاظ اقتصادی این حجم از مصرف کنونی کشور به صرفه نیست، اما قطعی مداوم برق آسیب های اقتصادی بیشتری به جامعه وارد می‌کند. مسئولان مربوطه انرژی برق کشور، دلیل قطعی برق را استفاده بیش از اندازه وسایل الکتریکی می‌دانند. این در حالی است که مردم از استخراج بیت کوین و مصرف برق بیش از اندازه ماینرها گله دارند و حاضر به پذیرش توجیه مسئولان مر بوطه نیستند. این در صورتی است که قطعی برق تنها برای مشاغل و صنایع دارای اهمیت نیست و زندگی عموم مردم و خانواده‌ها را هم سخت تر می کند. همه مردم این شرایط را تجربه کرده اند که با خاموشی لوازم و وسایل سرمایشی، زندگی در هوای گرم غیر قابل تحمل می‌شود، و همچنین با خاموشی یخچال و فریزر، مواد غذایی مورد مصرف مردم فاسد می‌شود، این در حالی است که با قطعی برق در مجتمع‌ها و آپارتمان ها، پمپ‌ آب و پکیج ها از کار می‌افتد و آب سرد و حتی آب گرم به سهولت در دسترس نخواهد بود. در بدترین شرایط اگر کسی در خانه بیماری داشته باشد، که برای درمان به استفاده تجهیزات درمانی برقی همانند ونتیلاتور نیاز داشته باشد، بطور قطع جانش در خطر خواهد بود.  در ادامه مطلب به راه های مقابله با قطعی برق بوسیله چراغ های روشنایی و چراغ اضطراری می پردازیم.

چراغ اضطراری

برای همه ما پیش آمده است که در مواقعی دسترسی به برق نداریم و یا در مکانی بوده‌ایم که در آن دسترسی به برق وجود دارد، اما به صورت مقطعی سیستم نوررسانی ما از مدار خارج شده باشد. چراغ اضطراری در این شرایط به کمک ما می‌آیند.  چراغ های اضطراری با پیشرفت تکنولوژی هر ساله شکل های جدیدتر به خود می‌گیرند و استفاده از آن ها برای مشتریان جذاب‌تر می‌شود. چراغ های اضطراری برای مکان های مختلف در هنگام قطعی برق به خصوص مواردی که نیاز به یک چراغ همراه داریم بسیار مناسب هستند. معمولا چراغ های اضطراری دارای باتری هستند، که دارای دوام طولانی است و به همین شکل می توان آن را به راحتی دوباره شارژ کرد. چراغ های اضطراری زیر دسته‌ای از چراغ به حساب آمده و در مدل‌ها و شکل‌های مختلف عرضه می‌شوند.

14

 امروزه روشنایی چراغ های اضطراری را ال ای دی ها تشکیل می دهند و از طریق آن نور را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. استفاده از چراغ های اضطراری ال ای دی در هنگام قطعی برق این حسن را دارد که به دلیل مصرف بسیار کم برق باتری این چرا ها دیرتر خالی شده و می‌توانید از این چراغ در دوره طولانی‌تری استفاده کنید. همین موضوع یکی از نکته های مهم در انتخاب چراغ های اضطراری است. علاوه بر این استفاده از ال ای دی در چراغ های اضطراری این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم آورده است که بتوانند محصول خود را تا حد قابل توجهی کوچکتر و در تنوع های مختلفی تولید کنند. و در نهایت وجود ال ای دی ها استفاده از چراغ های اضطراری را برای مردم بسیار ساده‌تر کرده است.

15

درباره نوراکومارت

تجهیزات روشنایی از جمله مواردی است که عموم مردم به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند و در سبد خرید بخش بزرگی از جامعه قرار دارد. نوراکومارت با هدف تسهیل در تهیه کالای با کیفیت و مقرون به صرفه برای همه افراد جامعه، فعالیت خود را به عنوان فروشگاه تخصصی تجهیزات روشنایی آغاز کرده است. با توجه به گسترش اینترنت و میل هر چه بیشتر افراد به خرید اینترنتی، خلاء حضور یک فروشگاه اینترنتی در زمینه تجهیزات روشنایی احساس می‌شد. نوراکو در تلاش است تا با تامین طیف کاملی از انواع محصولات، بتواند انتخاب اول ایرانیان در زمینه خرید تجهیزات روشنایی و خرید اینترنتی لامپ باشد. شما با خرید اینترنتی از سایت www.nooracomart.com میتوانید به خیل عظیمی از محصولات روشنایی برند های برتر دنیا و ایران دسترسی داشته باشید . نوراکو در حال حاضر با تامین بیش از 500 نوع کالا از تجهیزات روشنایی یکی از غنی‌ترین و بروزترین فروشگاه‌ اینترنتی در حوزه روشنایی محسوب می‌شود. ما در نوراکو امکان خرید اینترنتی و حضوری از معتبرترین و باکیفیت‌ترین برند‌های داخلی و خارجی را برای شما فراهم آورده‌ایم. نوراکو با تکیه بر سابقه 40 ساله خود در بازار روشنایی ایران و پرسنل حرفه ای خود این اطمینان خاطر را برای شما فراهم می‌آورد که با خرید اینترنتی و حضوری تجهیزات روشنایی از این مجموعه بهترین تجربه خرید را خواهید داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها