چاپ متین مدیریت زمان با سفارش آنلاین

در دنیای امروز با همه درگیری ها و مشغله هایی که هر فردی در طول روز دارد و با این بازه زمانی بسیار محدود به همه فعالیت های خودش نمی رسد بهترین گزینه برای خرید بسیاری از نیازهای هر فرد در طول شبانه روز می تواند سفارش آنلاین باشد.

چاپ متین مدیریت زمان با سفارش آنلاین

یکی از مهم ترین مزایای سفارش آنلاین عدم محدودیت زمانی می باشد و ما می توانیم به بسیاری از کارهای خودمان که محدود به زمان می باشد را در بازه زمانی های شب و خارج ساعت اداری انجام بدهیم.

چاپ متین با بهره گیری از متدهای خارجی و با الگو گرفتن از نیاز روز جامعه ایرانی اقدام به تاسیس یک سایت جامع در زمینه های متفاوت خدمات چاپی زده است. این خدمات با بهره گیری از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی های به روز دنیا اقدام به راه اندازی یک سایت جامع و کامل در زمینه خدمات چاپی انجام داده ایم.

تنوع خدمات و محصول در چاپ متین باعث شده است هر مشتری که قصد انجام خدمات چاپی را دارد به هر شکل و عنوانی و در حوزه ای به راحتی بتواند نیاز خودش را تهیه و اقدام به سفارش آنلاین بکند.

خدمات چاپی در چاپ متین در حوزه های مختلف بسیار متنوع می باشد و این حوزه ها شامل چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن  ، چاپ سیلک ، چاپ مهر و سایر خدمات چاپی می باشد که هر یک از این بخش ها باز داری بخش های مختلفی می باشد که ما در این مقاله بطور مختصر به بخشی از آن اشاره می کنیم

حوزه چاپ افست

این بخش شامل بخش هایی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل ، چاپ سربرگ ، چاپ فاکتور ، چاپ فولدر ، چاپ اتیکت ، چاپ لیبل ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و ... می باشد که باز هر یک از این بخش ها دارای تنوع بسیار زیادی از جنس و سایز و طرح گرفته تا انواع بخش های متنوع دیگر.

در بخش چاپ بروشور ما در این بخش تنوع سایز و جنس بسیار زیادی داریم از چاپ بروشور گلاسه 135 گرمی گرفته تا تا 300 گرمی با روکش و بدون روکش تا تحریر 80 گرمی و از سایز های A5 تا بزرگترین آن سایز A3 می باشد. زمان بندی های تحویل این بروشور ها هم در بازه های زمانی مختلف انجام می شود از چاپ های 8 روزه گرفته تا چاپ 2 روز کاری که مشتریان عزیز براساس هر زمانبدی که علاقه داشته باشند می توانند سفارش بدهند.

hjmnghjghj

خدمات چاپی دیگری که به راحتی و بصورت آنلاین می توانید سفارش بدهید چاپ اتیکت آویز می باشد که بیشتر اتیکت ها برای اتیکت لباس مورد استفاده قرار میگیرد و در سایز و شکل و ابعاد مشخصی سفارش داده می شود. جنس های مختلفی برای سفارش اتیکت آویز وجود دارد از اتیکت لمینت برجسته گرفته تا اتیکت سلفون مات و براق و اتیکت طلاکوب که هریک دارای سایزبندی مشخص که دارای قالب خاصی هستش که این قالب ها در بخش راهنمای طراحی اتیکت می توانید این فایل ها را دانلود بکنید و طراحی خودتان را براساس آن انجام بدهید.

بخش دیگری که حوزه چاپ افست وجود دارد می توان به چاپ فولدر اشاره کرد که ما در چاپ متین چاپ فولدر را به دو صورت فرم های عمومی و اختصاصی انجام میدهیم که در فرم عمومی به دلیل قرار گیری در شیت عمومی هزینه تمام شده این فرم بسیار پایین تر از فرم اختصاصی می باشد و در فرم اختصاصی تنوع بیشتر وجود دارد و هریک از این دو فرم به شکل سلفون مات و براق عرضه می شود که هیچ تفاوت هزینه ای بین این دو سلفون وجود ندارد.

امیداور هستیم مقاله چاپ متین مدیریت زمان با سفارش آنلاین به شما مشتریان عزیز یک نگاه کلی در مورد بخشی از خدمات چاپی چاپ متین داده باشد و شما توانسته باشید یک انتخاب خوبی از بین خدمات چاپی ما کرده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها