2 روش برای برنده شدن خودرو در سایت ایرانی کار!

برای بسیاری سوال است که آیا می توان در فروش فوق العاده های خودروسازان برنده شد آیا راهی وجود دارد که با انجام آن قبل از قرعه کشی ها برنده شدن خود را قطعی کرد؟

2 روش برای برنده شدن خودرو در سایت ایرانی کار!

براساس آمار به ‌صورت کلی هر فرد ثبت ‌نام‌کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شانس 1.3 درصدی برای برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو خواهد داشت. یعنی از هر 79 نفر، یک نفر شانس برنده شدن دارد. لازم به ذکر است تا بدانید که ثبت نام در سایت  sale irancar com صورت می گیرد. نتایج قرعه‌کشی هم حداکثر تا یک هفته آینده اعلام می‌شود و علت این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط است. ما در ادامه این مقاله دو روش برای برنده شدن خودرو را بیان می کنیم تا بتوانید با کمک آن ها شانس قبولی خود در قرعه کشی را افزایش دهید.

 

چگونه در قرعه کشی سایت ایرانی کار برنده شویم؟

ترفند برنده شدن در قرعه کشی در سایت ایرانی کار برای بسیاری سوال است که آیا می توان در فروش فوق العاده های خودروسازان برنده شد آیا راهی وجود دارد که با انجام آن قبل از قرعه کشی ها برنده شدن خود را قطعی کرد پاسخ به این سوال نه می باشد ولی عده ای سودجو با وعده برنده شدن افراد در قرعه کشی اقدام به دریافت مبالغ هنگفت از مردم می کنند در صورتی که هیچ کاری از دست آنان بر نمی آید.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در مصاحبه ای عنوان کرد اگر کسی توانست اثبات بکند که حتی یک خودرو خارج از ضوابط قرعه کشی کسی برنده شده است او یک خودرو جایزه خواهد داد خوب هر چند که نمی توان کاری انجام داد که به صورت قطعی برنده شویم ولی می توان احتمال موفقیت را افزایش داد در ادامه به این روش می پردازیم. برای اطلاع دقیق از آخرین اخبار قرعه کشی و زمان آن با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل  از طریق شماره ( 5307 907 909 )  تماس حاصل فرمایید.

افزایش احتمال موفقیت و برنده شدن در قرعه کشی

اگر تنها برنده شدن برای شما مهم است نه اینکه فقط یک خودرو خاص برنده شویم فرزند فقط نخواهید که خودرو پارس تیوفایو برنده شوید در اینجا به شما روشی را خواهیم گفت که بتوانید احتمال موفقیت خود را بالا ببریم.

با توجه به تجربه ما در قرعه کشی های مختلف عموماً بیشترین متقاضی را به ترتیب خودروهای پارس تیوفایو، دنا پلاس، پژو ۲۰۷، پارس سال، پژو ۴۰۵، سمند، ۲۰۷ سقف شیشه ای، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتومات و رانا پلاس دارند با توجه به این لیست و ترتیب آن در هر قروش فوق العاده اگر برای خودروی که در لیست کمترین متقاضی را دارد ثبت نام کنید احتمال برنده شدن شما بسیار افزایش می یابد.برای اطلاع دقیق از سهمیه ها می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل  از طریق شماره ( 5307 907 909 )  تماس حاصل فرمایید .

 

2 روش برای برنده شدن خودرو در سایت ایرانی کار

روش و ترفند برای شانس بیشتر را در این مقاله بیان میکنیم

توجه به عرضه و تقاضا

اولین نکته در زمینه‌ی افزایش شانس برنده شدن در ثبت نام خودرو، توجه به نسبت عرضه و تقاضای خودروهاست. تعداد خودروهای عرضه شده توسط ایران‌خودرو و تقاضای مدل‌های مختلف با هم متفاوت است، در نتیجه شانس برنده شدن در طرح پیش فروش برای همه‌ی خودروها یکسان نیست. در جدول زیر، تعداد متقاضیان هر خودرو و تعداد خودروی عرضه شده در قرعه‌کشیِ مهرماه را مشاهده می‌کنید.

 

 

نام خودرو

طرح

تعداد خودروی عرضه شده

تعدادمتقاضیان

شانس برنده شدن به درصد

پژو ۲۰۶ معمولی

طرح فروش فوق‌العاده

1000 دستگاه

718,128 نفر

0.139 درصد

پژو ۲۰۷ دستی

طرح فروش فوق‌العاده

1450 دستگاه

1,233,057 نفر

0.117 درصد

پژو پارس

طرح فروش فوق‌العاده

3500 دستگاه

1,009,342 نفر

0.347 درصد

سمند ال ایکس

طرح فروش فوق‌العاده

3500 دستگاه

525,070 نفر

0.667 درصد

پژو ۲۰۶ معمولی

طرح پیش فروش یک ساله

3250 دستگاه

77,456 نفر

4.19 درصد

پژو ۲۰۷ دستی

طرح پیش فروش یک ساله

3250 دستگاه

113,165 نفر

2.87 درصد

پژو پارس

طرح پیش فروش یک ساله

7350 دستگاه

26,890 نفر

27.33 درصد

پژو پارس TU5

طرح پیش فروش یک ساله

3400 دستگاه

161,979 نفر

2.099 درصد

 

 

احتمال برنده شدن پژو پارس در طرح پیش فروش یک ساله بیش از 27 درصد است، شانس برنده شدن پژو 206 معمولی در حدود 0.14 درصد است. یعنی از هر 720 نفری که برای خرید پژو 206 معمولی ثبت نام کرده اند، تنها یک نفر برنده می‌شود! توجه به تعداد خودروهای عرضه شده در قرعه‌کشی‌های آتی، می‌تواند شانس برنده شدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

استفاده از پروفایل آشنایان

مسئله‌ی بعدی که می‌تواند به شما در راه برنده‌شدن در طرح پیش فروش خودرو کمک کند، استفاده از چند پروفایل کاربری برای ثبت نام است. اگر در خانواده و افراد نزدیکتان، کسانی هستند که گواهی‌نامه دارند، شرایط ثبت نام را دارا می‌باشند و مایل به شرکت در قرعه کشی نیستند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا به نیابت از شما، در قرعه کشی شرکت کنند. اگر شما بتوانید از دو نفر دیگر برای ثبت نام استفاده کنید، به عنوان مثال شانس برنده شدن شما برای فروش فوق‌العاده پژو پارس، سه برابر شده و به بالای یک درصد می‌رسد.

افزایش شانس برنده شدن محصولات فردا موتور و ایلیا

بررسی لیست خودروهایی که صاحبان خود را با ابزار قرعه کشی شناختند نشان می دهد متقاضیان چهار خودروی FMC مدل SX5 محصول فردا موتور که به صورت پیش فروش عرضه شد، دایون Y5 محصول خودروسازی ایلیا که به صورت فروش فوق العاده در دسترس خریداران بود، خودروی FMC مدل T5 محصول فردا موتور که در طرح فروش فوق العاده حاضر بود و دایون Y5 محصول خودروسازی ایلیا  که به صورت فروش فوری قابل خریداری بود، نسبت به بقیه متقاضیان از شانس بیشتری برای خریداری آنها برخوردار بودند.

فردا موتوری ها در دومین مرحله فروش خودرو در سامانه صمت در مجموع حدود 886 دستگاه از محصول FMC مدل SX5 را به صورت پیش فروش عرضه کردند. نگاهی به تعدادمتقاضیان این خودرو نشان می دهد به ازای هر دستگاه که از این محصول SUV عرضه شده، حدود 2 نفر ثبت نام کردند. ایلیا خودرویی ها نیز برای فروش فوری دایون Y5 نیز تنها 15 دستگاه را در نظر گرفته بودند اما 224 نفر برای در اختیار گرفتن این خودرو از مسیر سامانه صمت نام نویسی کردند. بنابراین برای خرید هر دستگاه از این محصولSUV  نیز حدود 15 نفر به صف شدند

با توجه به آمارهای ارائه شده متقاضیان این چهار خودرو از بقیه ثبت نام کنندگان از شانس بیشتری برای دریافت خودرو در دومین فروش سامانه صمت برخوردار بودند.  هر چهار خودروی یاد شده را می توان در لیست محصولات نوبرانه بازار خودرو قرار داد.برای مشاوره ثبت نام خودرو با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

Screenshot_20220731_143141

 

زمان تحویل خودرو های ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود. گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات خود با قیمت قطعی و موعد تحویل ۳ ماهه، از طریق قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را اعلام کرد. متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی خودروسازان، انتخاب نشده اند نیز می‌توانند در این طرح‌ها ثبت نام کنند.

مشاهده اسامی  برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام خواهد شد. در روش اول پیامکی برای برندگان ارسال می شود که در آن عنوان شده فرد به عنوان نفر اصلی یا ذخیره است. روش بعدی نیز مراجعه به سایت بود که در آن متقاضیان می توانستند با وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده نمایند.

 

نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی باید در ابتدا وارد سایت فروشایرانی کار  به نشانیiranecar.com  شده و بر روی گزینه "ورود و ثبت نام"  کلیک کنید.

Screenshot_20220731_143109

 

در ادامه باید کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

Screenshot_20220731_143049

 

سپس وارد پورتال شخصی خود می شوید و باید بر روی گزینه استعلام وضعیت کلیک کنید. در ادامه جواب قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام شما نشان داده می شود. اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را چگونه ببینیم؟

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام خواهد شد. در روش اول پیامکی برای برندگان ارسال می شود که در آن عنوان شده فرد به عنوان نفر اصلی یا ذخیره است. روش بعدی نیز مراجعه به سایت بود که در آن متقاضیان می توانستند با وارد کردن اطلاعات خود نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی را مشاهده نمایند.

 

سوالات متداول  روش برای برنده شدن خودرو در سایت ایرانی کار!

  • نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می شوند؟

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو معمولا چند روز پس از انجام قرعه کشی است

  • نحوه مشاهده نتایج ایران خودرو با کد ملی چگونه است؟

تمام شرکت کنندگان محصولات ایران خودرو باید به سایت ایرانی کار بروند و با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود، استعلام نتیجه را انجام دهند.

خلاصه مطلب

بعد از این که مهلت ثبت نام برای خرید فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو به پایان رسید، به فاصله چند روز قرعه کشی آن انجام می گیرد. دلیل انجام قرعه کشی هم تفاوت بسیار زیاد در آمار ثبت نام کنندگان و محصولات ارائه شده برای فروش می باشد . ما در این مقاله 2 روش برای برنده شدن خودرو در سایت ایرانی کار!  را کامل توضیح دادیم در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در قرعه کشی خودرو  و یا سایر موارد داشتید، می توانید با کارشناسان ما با شماره ( 5307 907 909 )  تماس بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    نپیچون اینا دست خودشونه همه چی

  • علی
    2

    بعد میگن اوضاع اقتصادی مردم خرابه! اینقدر تقاصا برای خودرو زیاده که خودرو ندارن به ملت تحویل بدن! و باید ثبت نام و قرعه کشی کنی! اونم خودروهایی با حداقل 180 میلیون تومن!

  • افسانه خودسوز
    0

    بابا مگه نمیگن طرح مادران بدون قرعه کشی به همه اقوامم ۵نفر افتاده من بچه سوم ۸ما ثبت میکنم درنمیاد اگه راه حلی هست به ماهم بگید بخدا پول لازمم

  • ناشناس
    0

    خدا کنه پسرم یه ماشین ببره رانا پلاس نوشته خدایا توکل به خودت پناه میبرم

  • ناشناس
    0

    بنده‌۲۸بارشرکت‌کردم‌ولی‌برنده‌نشدم‌ اگه‌کسی‌هست‌کمکون‌کنه‌ماهم‌برنده‌بشیم‌ یه‌مبلغی هم‌بهشون‌بدیم

  • مریم
    0

    اگه من برنده نشدم همتونونفرین میکنم

  • Arking
    0

    برای برنده شدن حداقل باید ۱۰۰ میلیون تو حسابت باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها