لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران

اگر شما به دنبال خرید آپارتمانی لوکس در استان مازندران هستید، پیشنهاد ما به شما خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران است.

لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران

اگر شما به دنبال خرید آپارتمانی لوکس در استان مازندران هستید، پیشنهاد ما به شما خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین آپارتمان در رویان ساخته گروه ساختمانی ری‌روبی بپردازیم.

وجود جنگل‌های انبوه و سرسبز و آبشارهای جاری شهر رویان را به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده و همین امر سبب اقبال افراد برای خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران شده است.

لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران

گروه ساختمانی ری‌روبی با مدیریت سید امیرعباس صفوی به عنوان سازنده خوشنام منطقه یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌های شهر رویان مازندران را ساخته و تلاش کرده است تا برای اجرای این پروژه چشم‌نواز تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال وظیفه اجتماعی خود را نسبت به شهر محل فعالیت انجام داده باشد.

 

الهام از به‌روزترین پروژه‌های دنیا در معماری ساختمان

در معماری و طراحی پروژه رویان مازندران که با همراهی و مشارکت گروه مهندسین مشاور متین انجام شده است از متخصصان باتجربه و حرفه‌ای این حوزه استفاده شده است. معماری این ساختمان با الهام از بهترین و به‌روزترین پروژه‌های دنیا و به شکل بومی سازی شده باتوجه به موقعیت جغرافیایی انجام شده است.

از طریق روش‌های مختلف با گروه ری‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، در تمام طول شبانه روز از مشاوره رایگان بهره ببرید.

گروه ساختمانی ری‌روبی با بهره‌گیری از بهترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین متریال‌های روز دنیا یک اثر ماندگار خلق کرده است که در ادامه به معرفی اجمالی برخی از متریال‌های به کار رفته در آپارتمان رویان مازندران می‌پردازیم.

مقاومت و کاهش آسیب‌پذیری در مقابل زلزله و سیل

ری‌روبی باتوجه به آرامش خاطر مشتریان از خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران و بالا بردن امنیت سازه‌های خود از بهترین بلوک سیمانی سبک با برند لیپر استفاده کرده است که از جمله ویژگی‌های مهم آن‌ می‌توان به عایق صوت و حرارت، مقاومت در برابر آتش و همچنین کاهش آسیب‌پذیری ساختمان‌ و ساکنین در برابر انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اشاره کرد.

بلابلالب

امن‌ترین و بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند در ری‌روبی

امنیت و آرامش خانواده از خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران یکی از اولویت‌های مهم گروه ساختمانی ری‌روبی است که به همین منظور در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، لوکس بودن و زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل هوشمند استفاده شده در آپارتمان شهر رویان مازندران عبارت است از ثبت اثر انگشت، ثبت رمز ورود، ثبت ریموت کنترل، ثبت کارت و تگ، کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری و قابلیت اتصال به  Gateway

 

استفاده از بهترین آسانسور

آسانسور یکی از بخش‌های مهم و کلیدی هر ساختمان است که در راحتی ساکنین و توجه به امنیت ساختمان حایز اهمیت است. ری‌روبی از بهترین برند آسانسور یعنی فوجی (FUJI) و برای امنیت بیشتر ساختمان از پنل‌های آسانسور شرکت مدیا (MEDIA) استفاده کرده است.

مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کلید و پریز

ری‌روبی در آپارتمان شهر رویان خود به تمام جزئیات و مسایل مختلف نگاه اساسی داشته و از کنار کوچک‌ترین المان‌ها هم به سادگی عبور نکرده است به همین منظور از کلید و پریز ویکو (Viko) ترکیه‌ای و تحت مالکیت پاناسونیک ژاپن استفاده کرده است.

زیباترین و بهترین متریال در پروژه شهر رویان

یکی از المان‌های چشم‌نواز و زیبای هر خانه‌ کابینت‌ است که به همین منظور از زیباترین و جدیدترین مدل کابینت لوکس  AGTاستفاده شده است. همچنین باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و به منظور بهینه‌سازی انرژی، راحتی و ایمنی و زیبایی از برند روتو (Roto) آلمان برای یراق آلات درب و پنجره انتخاب کرده است.

روف گاردن زیبا با منظره جذاب

با خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران از ری‌روبی شما می‌توانید از روف گاردن زیبا و چشم‌نواز این پروژه بهره ببرید. روف‌ گاردن جذابی که با امکانات ویژه و خاص و منظره فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر این خرید را برای شما لذت بخش می‌کند.

علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای تفریحی، از نکات بسیار مهم استفاده از روف‌گاردن در پروژه رویان می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق جذب گرما به جای بازتاب آن و تامین عایق طبیعی برای ساختمان،‌ هزینه‌های انرژی کاهش می‌یابد.

قفغقفغفقغ

دفترچه فنی ساختمان‌های ری‌روبی

از ویژگی‌های بسیار جذاب تمام پروژه‌های گروه ساختمانی ری‌روبی که با خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران نیز از آن بهره‌مند خواهید شد؛ دفترچه فنی ساختمان است. در این دفترچه شما تمام مشخصات و اطلاعات مربوط به ساختمان اعم از متریال‌های به‌کاررفته، تمام پلان‌ها و طراحی‌ها و موارد اجرایی در ساختمان را در اختیار خواهید داشت.

درباره شهر رویان مازندران

شهر رویان مازندران در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و باتوجه به اینکه در بین شهرهای نور و نوشهر قرار گرفته از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این دو شهر برخوردار است و با برخورداری از جنگل‌های انبوه و سرسبز این شهر به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی تبدیل شده است که همین امر سبب اقبال افراد برای خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران شده است.

استفاده از هوای مطبوع و سالم و زندگی در طبیعت بکر یکی از ویژگی‌های مهم و جذاب خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران از ری‌روبی است. تنوع گونه‌های گیاهی و درختان بسیار زیاد و متعدد بودن محصولات کشاورزی یکی دیگر از مشخصه‌های مهم و جذاب خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران است. از جمله آن‌ها می‌توان به انواع برنج، گردو، سیب، کیوی، پرتقال، عسل، هلو، روغن، کلزا و انواع سبزیجات اشاره کرد.

این شهر از نظر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی نیز بسیار قابل توجه است که از جمله آن‌ها می‌توان به پارک جنگلی رویان، آبشار پری او یا آب پری، آبشار حرام او، پارک جنگلی کشپل، کلیسای مقدس آنتوان، آبشار کپ و مجتمع تفریحی رویان اشاره کرد و شما به راحتی با خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران از ری‌روبی می‌توانید از تمام این امکانات گردشگری و تفریحی زیبا بهره‌مند شوید.

آب و هوای رویان

یکی از ویژگی های خرید لوکس ترین آپارتمان در رویان مازندران استفاده از هوای مطبوع و سالم آن است. اقلیم و آب و هوای شهر رویان مانند سایر شهرهای شمالی معتدل و مرطوب است این امر سبب شده که تنوع گونه‌های گیاهی و درختان آن بسیار زیاد باشد.

دریافت مشاوره و ارتباط تلفنی با متخصصان ری‌روبی

کنمتکنمکمنک

گروه ری‌روبی از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی کار خود را در ایران به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز و همچنین به عنوان سرمایه گذار و مجری در پرژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس تا به امروز در این حوزه فعالیت مستمر دارد.

شما می‌توانید با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM  یا صفحه اجتماعی به آدرس reyrubi.residence  از آخرین خدمات و مطالب گروه ری‌روبی دیدن کنید و همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در ساعات اداری با شماره تلفن ۲۸۴۲۲۷ – ۰۲۱ تماس گرفته و با کارشناسان ری‌روبی در ارتباط باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها