جدیدترین قیمت خودرو / ۲۰۵ میلیون تومان برای خرید محبوب ترین پراید

قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود.

جدیدترین قیمت خودرو / ۲۰۵ میلیون تومان برای خرید محبوب ترین پراید

قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه سوم مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، در قیمت ۲۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۷ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۱ میلیون تومان رسید.البته پژو ۲۰۷ اتومات نیز امروز به قیمت ۶۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت ۵۹۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

چندی پیش نیز، فربد زاوه در رابطه با تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو گفت: نرخ دلار به صورت لحظه‌ای بر هیچ بازاری تاثر ندارد. البته باید توجه کرد که افزایش نرخ دلار موجب افزایش موج خرید در بازارها می‌شود. اما کاهش آن تاثیر مثبتی ندارد. اما موضوع قیمت خودرو به تورم پولی کشور ارتباط دارد و نه تورم ارزی.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، شاهین، دنا و تارا | پراید ۱۱۱ به ۲۰۷ میلیون تومان رسید

 

 

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • چولمنگ
    0

    خاک تو سر ما با همچین مسیولین احمق وبی سوادی به کجا داریم میریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها