معرفی هتل‌های ارزان تهران

حتما برای شما نیز پیش آمده است که برای کار یا سفر بخواهید چند روزی را در شهر تهران سپری کنید و یا بخواهید برای دوستانتان هتل رزرو کنید اما در میان انبوهی از هتل‌ها با موقعیت‌های مکانی و امکانات متفاوت سردرگم شوید و نتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

معرفی هتل‌های ارزان تهران

در این مطلب به معرفی تعدادی از هتل‌های تهران با امکانات معقول و قیمت مناسب می‌پردازیم؛ با مطالعه این مطلب و با اطلاع داشتن از امکانات و موقعیت مکانی هتل‌های تهران، انتخاب و رزرو هتل تهران برای شما راحت‌تر می‌شود. امکانات جانبی هریک از هتل‌ها مانند موزه، کافه و رستوران دلنشین و زیبا، منظره جذاب و ... می‌تواند بحث جذابی برای مسافران باشد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

1- هتل مینا

هتل مینا در مرکز تهران واقع شده است و گزینه مناسبی برای رزرو اتاق است. این هتل از لحاظ دسترسی به سرویس حمل و نقل عمومی در موقعیت خوبی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو و بی‌آرتی کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی است . در رستوران این هتل غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود و صبحانه به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. اتاق‌های این هتل آرام و دنج هستند و همچنین حمام و دستشویی آن برای میهمانان بین‌المللی بازسازی شده است. دسترسی به اینترنت در این هتل رایگان خواهد بود.

2- هتل هویزه

از دیگر هتل‌های تهران که قیمت مناسب و امکانات رفاهی مطلوبی برای مسافران خواهد داشت، هتل هویزه است. این هتل چهار ستاره با با پذیرایی از میهمانان ایرانی و خارجی به دیده شدن هرچه بیشتر گنجینه نهفته در صنعت گردشگری ایران کمک می‌کند. هتل پانزده طبقه هویزه دارای 136 اتاق و سوئیت است . این هتل در نزدیکی دانشگاه امیرکبیر تهران قرار دارد و دسترسی آن به نقاط مختلف شهر تهران بسیار آسان است. با رزرو اتاق از هتل هویزه اقامت دلنشینی در شهر تهران خواهید داشت.

3- هتل شهریار

در مرکز تجاری و فرهنگی شهر تهران و در نزدیکی بازار بزرگ تهران، هتل شهیرار واقع شده است. هتل شهریار تهران در پنج طبقه بنا شده است و دارای 74 اتاق است. موزه‌های ایران باستان، سکه و جواهرات و همچنین کاخ گلستان در نزدیکی این هتل قرار دارند. امکانات رفاهی هتل مطلوب بوده و آمده پذیرایی از میهمانان خود که این هتل را برای رزرو انتخاب کرده‌اند است.

4- هتل اطلس

پیدا کردن هتل در تهران کار بسیار دشواری نخواهد بود. یکی دیگر از هتل‌های تهران که قیمت مناسبی نیز دارد، هتل اطلس است. این هتل در 4 طبقه بنا شده است و دارای چهل اتاق است . هتل اطلس در مرکز تهران و در نزدیکی بوستان هنرمندان واقع شده است. امکانات رفاهی هتل مطلوب بوده و رزرو اتاق در آن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر تهران و مجاورت آن با سیستم حمل و نقل عمومی تهران از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

نمکنک

5- هتل مرکزی ایران

اگر به دنبال هتل در تهران می‌گردید با رسیدن به هتل مرکزی می‌توانید انتخاب خود را نهایی کنید. این هتل در نزدیکی چند جاذبه دیدنی شهر تهران واقع شده است؛ مانند: عمارت مسعودیه و مسجد سپه‌سالار. دسترسی به کافه و رستواران برای میهمانان این هتل بسیار آسان خواهد بود. کافه تهرون، کافه و رستوران ملک و همچنین رستوران بیستانگو در نزدیکی هتل مرکزی ایران قرار دارند. این هتل دارای 32 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانانی که رزرو اتاق از این هتل را انتخاب کرده‌اند فراهم می‌کند.

6- هتل آراد تهران

هتل آراد یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت تهران است که در خیابان شهید مطهری واقع شده است. هتل یک ستاره آراد دارای پنج طبقه است و 35 اتاق دارد. از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به مترو و بی‌آرتی است که امکان سفر به نقاط مختلف تهران را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

7- هتل ثامن

هتل یک ستاره ثامن در خیابان لاله‌زار واقع شده است. این هتل دارای دو طبقه و 28 اتاق است . از مزیت‌های هتل ثامن نزدکی آن به جاذبه‌های گردشگری شهر تهران است. جاذبه‌هایی همچون: موزه ایران باستان، موزه پست، موزه آبگینه، کاخ گلستان و ... . دسترسی مسافران از این هتل به نقاط مختلف شهر تهران نیز با سرویس حمل و نقل عمومی مهیا خواهد شد. ایستگاهای مترو و بی‌آرتی در نزدیکی این هتل قرار دارند.

8- هتل الیان

این هتل در خیابان سعدی واقع شده است. هتل یک ستاره الیان دارای سه طبقه و 37 اتاق است . بازار بزرگ تهران، موزه ایران باستان و سکه و جواهرات در نزدیکی این هتل واقع شده است. دسترسی هتل به نقاط مختلف شهر تهران آسان خواهد بود چرا که در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی قرار دارد.

9- هتل ساسان

یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران، هتل ساسان است. این هتل در کوچه نیرو این شهر واقع شده است. هتل ساسان یک هتل دو ستاره است که دارای 36 اتاق است . از نظر دسترسی موقعیت این هتل خوب است و می‌توانید با وسایل نقلیه به سایر نقاط شهر رفته و از جاذبه‌های شهر تهران دیدن کنید.

10- هتل پاسارگاد تهران

این هتل در مرکز شهر تهران واقع شده است. این هتل یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران است که در سال 1352 تأسیس شده است. این هتل دو ستاره دارای 41 اتاق است که آماده پذیرایی از میهمانان خود است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. این هتل در نزدیکی میدان آزادی و کاخ گلستان واقع شده است و دسترسی از آن به نقاط مختلف شهر تهران فراهم خواهد بود.

تهتناعه

11-هتل اپادانا

این هتل یکی از هتل‌های زیبای تهران است که در خیابان طالقانی واقع شده‌است و سه طبقه دارد. این هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، شامل سیستم‌های تهویه مناسب، چشم انداز خوب، رستوران با کیفیت و با فضای دلنشین، اینترنت وای‌فای و امکانات  رفاهی کامل درون اتاق است. این هتل در بین دیگر هتل‌های تهران در مقایسه با کیفیت و موقعیت مکانی و دسترسی خوب، قیمت مناسبی دارد. با چک کردن سایت این هتل، می‌توانید در مواقع خاص رزرو هتل را با تخفیف ویژه هم انجام دهید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها