هدیه مشکوک وزارت صمت به 14 نفر/ روغن موتورها کجا می رود؟

اخیراً وزارت صمت نامه ای به شرکت ها و کارخانجات تولید روغن و فراورده های نفتی ارسال و در آن اسامی 14 سایت فروش را اعلام کرده و در بخشنامه ای به کارخانجات دستور داده تا 20 درصد از فروش را به این اسامی ارائه دهند!

هدیه مشکوک وزارت صمت به 14 نفر/ روغن موتورها کجا می رود؟

4F10E9B4-5DD1-4A4A-BCFB-33563109B92Bسید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد در پایگاه خبری جامعه خبر نوشت: اخیراً وزارت صمت نامه ای به شرکت ها و کارخانجات تولیدروغن و فراورده های نفتی ارسال و در آن اسامی 14 سایت فروش را اعلام کرده و در بخشنامه ای به کارخانجات دستور داده تا 20 درصد از فروش را به این اسامی ارائه دهند!

این در حالی است که در کشور سالیانه 300 هزار میلیارد تومان روغن موتور تولید و عرضه می گردد و 20 درصد از این مبلغ حدود 10 هزار میلیارد تومان در سال نصیب این افراد خواهد شد.

این نامه در شرایطی منتشر شده که دلالان در بازار روغن را به قیمت گزاف فروخته و به دلیل عدم نظارت صحیح حتی به خارج از کشور قاچاق می شود.

نگاهی به اسامی ارسالی در این نامه نشان می دهد که بسیاری از این اسامی سایت های ضعیف برخی مغازه ها هستند که نظارتی دقیقی بر عملکرد فروش اینترنتی آنها نیست و یا برخی از سایتها بیشتر توزیع کننده ابزارآلات بوده و هیچ سابقه ای در فروش روغن نداشته اند و یا برخی سایت فروش تایر است و ربطی به روغن موتور ندارد و از اینها بگذریم در سوابق برخی از این سایت ها به محاکم قضایی هم می رسد.

حال سوال اصلی این است که چرا وزارت صمت کارخانجات را مجبور به فروش روغن به این اسامی کرده است؟!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایرانی
    0

    بعد بفرموده هرکس حرف دولت را باور نکند .دشمن است!!!

  • ناشناس
    0

    اصلاً به وزارت صمت چه مربوط است در مورد فروش روغن موتور کارخانجات خصوصی دخالت می کند؟!

  • ناشناس
    0

    حتما اونا هم جاسوسی مردم و می کردن از این راه خودشون و کشیدن بالا به یه جایی رسیدن شرف که ندارن آدم فروشی کن پول درآر خودت و بکش بالا راحت تر از این کار مگه هست

  • دولت
    0

    به سوریه ،عراق ،لبنان ،‌یمن می روند ،،بصورت مجانی

  • ناشناس
    0

    لابد "انقلابی" اند!

  • ناشناس
    0

    من چند ماهه دارم داد میزنم چرا مجلس این استیضاح نمیکنن . بعد دیروز با نفوذ و هزار مضوع دربسته اون نمایندهای که امضا استیضاح داده بودن امضا پس گرفتن . واقعا فقط باید تاسف خورد . چند مورد دیگه چند آشوب دیگه باید این وزیر باید درست کنه تا بلعخره کاری کرد .

  • ناشناس
    0

    برا جلو گیری از استیضاح

  • احمد
    0

    ایرانی ،عزیز دلم،هرروز شماها باید توی زندگیتون درگیر چیزی باشید تامابتوانیم کارهای خودمان ازجمله چپاول را انجام دهیم،بالاخره الکی که نمیشه اختلاس کرد ومال شماها رو بالا کشید،هرکاری روش خودشو داره،پس بمیر وبدم تا ماپولامون رو که جمع کردیم و رفتیم خبرتون میکنیم،،سخنان جمعی از مسئولین،مخصوصا برادران مجلسی،وسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها