سایت اپل ایدی ، "معرفی ارزان ترین و معتبرترین سایت در ایران"

معتبرترین سایت اپل ایدی در ایران کدام است؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

سایت اپل ایدی ، "معرفی ارزان ترین و معتبرترین سایت در ایران"

اپل آیدی را باید شناسه هر کاربر در استفاده از محصولات شرکت کوپرتینویی اپل دانست. بی شک بدون اپل ایدی هیچ فردی نمی‌تواند از خدمات محصولات این شرکت برخوردار شود. بنابراین هنگامی که به تهیه یک آیفون یا هر محصول دیگر این برند می‌پردازید، قطعا فروشنده برای شما اپل آیدی در نظر می‌گیرید و در اختیارتان قرار می‌دهد، زیرا می‌داند بدون داشتن آن استفاده از محصولات اپل چندان فایده نخواهد داشت. در این بخش قصد داریم شما را بیشتر با نحوه خرید اپل ایدی و خود اپل آیدی آشنا سازیم.

اپل آیدی چیست

افرادی که برای نخستین بار به سراغ خرید محصولات اپل می‌روند بی شک با نام اپل آیدی از سوی فروشنده رو به رو خواهند داشت. شناسه هویتی که شما را به عنوان دارنده یک محصول اپل معرفی می‌کند و این شرکت نیز در مقابل اجازه خواهد داد تا به شکل کامل از خدمات آن بهره ببرید. بدون داشتن اپل آیدی قطعا خرید محصولات این برند امر اشتباهی خواهد بود و نمی‌توانید از تمامی ویژگی‌ها برخوردار شوید. بنابراین پس از خرید یک محصول از جمله آیفون به سراغ اپل آیدی آن بروید.

خرید اپل ایدی ارزان، انلاین و دائمی

برای خرید اپل ایدی  بخصوص در کشورمان باید به سراغ سایت‌ها و فروشندگان معتبر بروید. یکی از این فروشندگان سایت آیدی تاپ است که با قیمتی بسیار مناسب، اپل آیدی را در اختیار شما خواهد گذاشت. اپل آیدی که دائمی بوده و به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان به کاربر ارائه خواهد شد.

ساخت اپل ایدی توسط آیدی تاپ (idtop.ir) بدون نیاز به شماره تلفن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. بنابراین اگر بخواهیم به بهترین فروشگاه ارائه دهنده اپل آیدی اشاره کنیم، آیدی تاپ همان گزینه موردنظر است.

قیمت خرید اپل ایدی در آیدی تاپ

وب سایت آیدی تاپ چندین پنل فروش اپل آیدی داشته که به شرح زیر هستند: "این قیمت ها هم اکنون شامل تخفیف هستند"

1. اپل آیدی آماده با تحویل فوری: 13 هزارتومان

2. اپل آیدی با ایمیل شخصی شما: 26 هزار تومان

3. اپل آیدی با کشور دلخواه: 49 هزار تومان

4. بسته 5 عددی اپل آیدی:65 هزار تومان

5. بسته 10 عددی اپل آیدی: 89 هزارتومان

6. بسته 25 عددی اپل آیدی: 224 هزار تومان

7. بسته 50 عددی اپل آیدی: 388 هزارتومان

8. بسته 100 عددی اپل آیدی: 709 هزارتومان

9. بسته 250 عددی اپل آیدی: 1میلیون و 792 هزارتومان

10. بسته 1000 عددی اپل آیدی: 6 میلیون 660 هزارتومان

Screenshot_20220628_141813

خرید اپل ایدی با ایمیل دلخواه

در این پکیج آیدی تاپ مزایایی برای کاربر در نظر گرفته که باید به تحویل فوری، داشتن ایمیل شخصی در کنار دسترسی به آن، امنیت بالا و دائمی بودن، حساب آیکلود، قابلیت شارژ بدون کسری مالیات و وریفای شده می توان اشاره کرد.

گفتنی است در صورتی که اطلاعات اپل ایدی خود را گم یا فراموش کردید با پیام دادن به پشتیبانی این سایت می توانید به صورت مجدد و رایگان اطلاعات را دریافت نمایید.

خرید اپل ایدی فوری

دیگر پکیج آیدی تاپ دات آر آی خرید اپل آیدی فوری بوده که در آن کاربر به سرعت و بلافاصله بعد از پرداخت وجه، اپل آیدی خود را دریافت خواهد کرد. همچنین ایمیل معتبری هم در دسترس افراد قرار می‌گیرد. از ویژگی های این اپل ایدی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

   - امنیت بالا و دائمی بودن

   - حساب آیکلود

   - قابل شارژ بودن بدون کسری مالیات

   - وریفای شده

خرید اپل ایدی عمده

در این پکیج که در انواع مختلف 10 تایی الی 1000 تایی موجود می‌باشد، اپل ایدی ها به صورت فوری، با امنیت بالا و دائمی به شما ارائه می‌گردد. همان طور که گفتیم این اپل ایدی ها در تعداد عمده و با حساب آیکلود بوده و وریفای شده هستند.

Screenshot_20220628_141720

نحوه خرید اپل آیدی

برای خرید اپل آیدی کافی است به سایت آیدی تاپ و صفحه خرید اپل ایدی که در بالا به ایموجی به آن اشاره شده مراجعه کنید و با انتخاب اپل ایدی مورد نظرتان، پرداخت را انجام دهید و بلافاصله اطلاعات اپل ایدی را دریافت نمایید. آیدی تاپ فروشگاهی است که با قیمت مناسب اپل آیدی امنی را در اختیار شما می‌گذارد و از این بابت تضمین داده می‌شود. همچنین در صورتی که تمایل دارید خودتان نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام نمایید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

خرید اپل ایدی از دیجی کالا یا آیدی تاپ؟

باید بیان داشت که خرید از آیدی تاپ در مقایسه با دیجی کالا مزایای بیشتری داشته، چراکه شما با یک سایت تخصصی در این زمینه روبرو هستید که می‌توانید از پشتیبانی مادام العمر و رایگان بهره مند شوید و پاسخ تمامی سوال هایتان را بگیرید. از این رو پیشنهاد می‌شود اپل آیدی خود را از آیدی تاپ با سرعت عمل بالا در تحویل و قیمت مناسب تهیه فرمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لاله
    0

    عالی مرسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها