سران قوا مصوبه حداکثر اجاره‌ بها را تایید کردند

مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت.

سران قوا مصوبه حداکثر اجاره‌ بها را تایید کردند

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موضوعات مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

در جلسه شنبه شب شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت بازار مسکن ارائه کرد.

بر این اساس سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.

در همین زمینه مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه به تصویب سران قوا و دیگر اعضا رسید.

در این جلسه همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مقرر شد این پیشنهاد پس از بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری به جلسات آینده شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارائه شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • امین
    0

    ما مستاجرا هر روز داریم تو این باتلاق فرو میریم اونوقت اینا شعر میگن... اخه کدوم صاحب خونه ای میاد این سقفو رعایت کنه ؟؟؟ مردمو سر کار نذارید ، این نفرت هر روز داره بیشتر میشه هاااااااااااا

  • ناشناس
    0

    چه ضمانت اجرايي دارد اگر بنگاهي قراردادي بيش از ببندد جريمه و مجازات ميشود

  • صادق
    2

    مگه دستوری میشه قیمت داد؟؟!!
    خوب خیلی دستوری قیمت دلار رو بیارید پایین، هزینه ها رو کم کنید، وام کم بهره بدید و ...

  • مهرداد سربندی
    1

    من یک بازنشسته هستم که مستاجر هستم. دولت مثلا عدالت مدار رئیسی که هم دروغگو است و هم ظالم . به حقوقم 10 درصد اضافه کرد و به اجاره خانه ام 20 درصد اضافه کرد. این یعنی عدالت. این یعنی معرفی اسلام به سبک جنتی. این یعنی مبارزه با فقر . این یعنی دولت شدیدا به فکر معیشت مردم است.

  • ناشناس
    4

    همه چیز چند برابر شده حالا به اجاره خونه که رسیدن می گن 25 درصد مگه بقیه چیزها که دست خودتونه 25 درصد اضافه شده که اینم 25 درصد خبر مرگت همه قیمت ها رو برگردون بعد در مورد کرایه که به تو هیچ ربطی نداره زر بزن

  • سارا
    1

    سران بهتر بود برای جراحی اقتصادی که دولت انجام داد و قیمت همه چیز از پوشک بچه تا هر چه که می خوری و می پوشی منجمله اجاره را بالا برو فکری می کردند بهتر بود بدنبال علت می گشتند نه معلول چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

  • امید
    3

    تعیین میزان اجاره بها هیچ ربطی به دولت ندارد ودستور العمل صادره غلط اضافی است

  • 0

    در رسانه ها نگویید حقوق بازنشستگان 57 درصد زیاد شده؛ بگویید حقوق شان 1 میلیون و 100 هزار ‌تومان است.
    در رسانه ها نگویید حقوق بازنشستگان 60 درصد زیاد شده؛ بگویید حقوق شان 1 میلیون و 100 هزار ‌تومان است.

  • ناشناس
    0

    نماینده ها به جای حل مشکلات زندگی مردم میان میگن دخترانتان را بدین به شیعه های کشورهای همسایه که همان عربها میشهنماینده اصفهان تین حرف رازده، درحالی که این مشکلات مسکن معیشت درمان ووورا نمی بینه چون دردی نداره

  • ناشناس
    0

    نشبه 28 خرداد ماه سال 1401 صدور احکام فزایش حقوق بازنشستگان تامین عمل و اجرا شده است ولی به نفع دولت و سازمان تامین اجتماعی بوده است، نه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • بی طرف
    0

    سلام.
    به خدا قسم من خودم مستاجر هستم.
    قطعا دوست دارم به اجاره‌ام چیزی اضافه نشه.!!
    اما به قول قدیمی‌ها کلاهم رو قاضی میکنم.
    دولت خودش همه چی رو چند برابر کرده!!
    سران‌دو قوه دیگر کجا بودن.(مجلس و قوه قضائیه)
    به مردم رحم نکردن.
    حالا میخوان از جیب صاحبخانه ها حاتم بخشی کنن!!!!!!!!!!!!!!!
    من فقط امیدوارم. صاحبخانه‌ام . تلافیه گرانی هایی که مصبب آن دولت است . سر من در نیاره !!!!!

  • ناشناس
    0

    عملکرددولت های پس از انقلاب چیزی جز بدترکردن اوضاع برای ملت ایران نداشته است واین هم بخاطرسرکارآمدن سران بی کفایت وناکارآمدوبیسوادبوده وهست وقطعا سوداینهمه تورم وراه اندازی این همه هرج و مرج اقصادی درایران راهمان سران بی کفایت میبرندویقین بدانیدآخوندیسم درایران درصدد نابودی پایه های اقتصادی درایران هست.

  • ناشناس
    0

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ – ۱۷:۵۸
    حقوق کارکنان دولتی ۵۷ درصد افزایش یافت/ ولی متاسفانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۰درصد افزایش یافت آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
    آیا این عدالت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها