راهنمای خرید کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس یک کولر گازی ایرانی است که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا به سفارش شرکت معتبر گلدیران تولید و عرضه می شود.

راهنمای خرید کولر گازی جی پلاس

سیستم خنک کننده این امکان را به شما می دهد تا با ایجاد هوای خنک و مطلوب از گرمای شدید تابستان لذت ببرید. شرکت گلدیران نامی آشنا برای ایرانیان است. لذا با تکیه بر شایستگی و دانش مدیران مجرب، محصولات جی پلاس از جمله کولر گازی جی پلاس 30000 و ... به سبد خرید اضافه شده است.

 یکی از این محصولات کولر گازی جی پلاس است. ویژگی های این اسپلیت، نوع مدل و انواع ظرفیت کولر گازی جی پلاس شامل کولر گازی جی پلاس 24000 و .. در زیر توضیح داده شده است. با دماباما همراه باشید.

فروشگاه دماباما ارائه دهنده باکیفیت ترین انواع کولر گازی جی پلاس همچون کولر گازی جی پلاس 18000 و... با قیمت پایین، وارد کننده معتبر، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران با کادری مجرب، ارائه گارانتی و ضمانت ارسال و مشاوره حرفه ای بخشی از این تجارت خدماتی می باشد.

مدل های مختلف کولر گازی جی پلاس

انواع کولر گازی جی پلاس در مدل های زیر با ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 تولید و عرضه می شود. پنج مورد از آنها برای مناطق معتدل و دو مورد برای مناطق استوایی و حاره‌ای طراحی شده اند.

کولر گازی جی پلاس 18000

کولر گازی جی پلاس 18000 از انواع کولر گازی جی پلاس دارای مشخصات و مزایای متنوع و منحصر به فردی می باشد. یکی از مزیت های کلیدی این دستگاه ظرفیت 18000 BTU بر ساعت آن است که قدرت پرتاب باد تا چندین متر را به این دستگاه هدیه داده و این سیستم را قادر ساخته است محیط تحت پوشش خود را به آسانی خنک و یا گرم نماید. علاوه بر این، این کولر گازی جی پلاس دارای استانداردها و گواهینامه های معتبر بسیاری می باشد که با استفاده بهینه از تجهیزات و تکنولوژی روز موفق به اخذ آن شده تا ایمنی و کارایی را بالا ببرد.

کولر گازی جی پلاس 18000 دارای یک کنترل از راه دور منحصر به فرد است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از امکانات این دستگاه به نحو معقولی استفاده کنند. مهم ترین گزینه ها حالت خواب عمیق و حالت توربو هستند.

در این حالت قبل از ورود به محیط کولر گازی را سریع روشن کرده و حالت توربو را روی کولر گازی اعمال کنید. کولر گازی اینورتر 18000 گرم پلاس دارای فیلتر سلامت است که امکان گردش هوا را فراهم می کند. هوای در حال چرخش چندین بار در محیط از فیلتر عبور کرده و به محیط باز می گردد.

تنمتنم

کولر گازی جی پلاس 24000

با خرید کولر گازی جی پلاس 24000 نه تنها می توانید هوای مورد نیاز خود را تامین کنید، بلکه مصرف انرژی را بدون اضافه کردن دستگاه کاهش دهید. دلیل آن این است که انواع کولر گازی جی پلاس به صورت هوشمند می باشند و زمانی که به دمای گرمایش و سرمایش مورد نظر می رسد، به طور مکرر و به گونه‌‌ای هوشمند فعالیت خود را ادامه ‌می‌هد.

کولر گازی جی‌پلاس 24000 با فناوری Gold Blade مقاومت دستگاه را افزایش داده و عمر مبدل حرارتی را افزایش می دهد.

وزش باد 4 طرفه کولر گازی جی‌پلاس 24000 یکی از عوامل توزیع یکنواخت تهویه مطبوع در محیط و نصب کولر گازی در محیط می باشد.

تهویه مطبوع هوشمند جی‌پلاس مجهز به سنسورهای حرارتی است که می توان از آنها برای نظارت بر دما و شرایط محیطی استفاده کرد. بر این اساس دستگاه دما و سرعت فن را برای انجام فعالیت های گرمایشی و سرمایشی تنظیم می کند.این کولر گازی جی‌پلاس 24000 برای مناطق معتدل مناسب است.

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن در محیط خود گرمایش یا سرمایش ایجاد کنید، انواع کولر گازی جی پلاس را در حالت توربو قرار دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد کولر گازی جی‌پلاس 24000 باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و مصرف کمتر می شود، اما با قرار دادن کنترل دما در حالت اکو می توانید با صرفه جویی بیشتر فعالیت های گرمایش و سرمایش را با صرفه‌جویی بیشتری انجام دهید.

کولر گازی جی پلاس 30000

کولر گازی با ظرفیت 30000 از انواع کولر گازی جی پلاس گرمایش و سرمایش است که به دلیل مجهز بودن به کمپرسور هوشمند اینورتر مصرف بسیار کمی دارد.

کولر گازی جی پلاس مجهز به گاز سازگار با محیط زیست R410 است. این مدل همچنین مجهز به سیستم پرتاب چهار طرفه برای توزیع یکنواخت تهویه مطبوع است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سنسور حرارتی اشاره کرد که شرایط دما و سرعت فن را تنظیم می کند.

پنل های داخلی و خارجی این دستگاه مجهز به تیغه های طلایی رنگ مقاوم در برابر عوامل محیطی می باشد.

با سیستم توربو، سرمایش یا گرمایش مورد نیاز را می توان در سریع ترین زمان ممکن به دست آورد. همچنین می توانید از حالت Eco انواع کولر گازی جی پلاس برای صرفه جویی در حداکثر مصرف برق استفاده کنید.

این مدل همچنین دارای عملکرد رطوبت زدایی Dry است. این کولر گازی از نوع Tropical است که برای مناطق گرمسیری مناسب است.

ظرفیت گرمایش و سرمایش دستگاه های تهویه مطبوع گرمسیری در شرایط بسیار گرمسیری می تواند اندکی کمتر باشد که این امر در مورد همه کولرهای گرمسیری صادق است. این محصول دارای 5 سال گارانتی کمپرسور اینورتر و 18 ماه گارانتی قطعات گلدیران می باشد.

خرید کولر گازی جی پلاس

اولین قدم در خرید کولر گازی توجه به ظرفیت سرمایشی و ابعاد محل نصب است. از آنجایی که انواع کولر گازی جی پلاس در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایشی، گرمایشی و تهویه متفاوت ساخته و عرضه می شوند، لازم است قبل از خرید اینترنتی کولر گازی جی پلاس، متراژ و کاربرد محیط مورد نظر را در نظر گرفته و انتخاب درستی داشته باشید تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی کولر گازی، با قیمت مناسب داشته باشید. در مرحله بعد باید مصرف انرژی، ویژگی ها، برندها، مزایا و ... هر کولر گازی را در نظر بگیرید.

مجموعه دماباما اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع کولر گازی و اسپلیت جی پلاس از مدل های مختلف را با گارانتی اصلی ارائه می کند.

ثقفثقفق

قیمت کولر گازی جی پلاس

قیمت انواع کولر گازی و اسپلیت جی پلاس بسته به ظرفیت و نوع برند متفاوت است. متأسفانه ممکن است فریب خورده و محصولات قاچاق یا غیر اصل را با قیمت پایین خریداری کنید.کالای قاچاق فاقد گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

انواع کولر گازی جی پلاس در فروشگاه اینترنتی دماباما دارای شناسه محصول و قیمت مناسب بوده و شامل تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان می باشد.

کولر گازی اسپلیت برند جی پلاس این مزیت را دارد که با سایر برند های رقیب متفاوت است.ویژگی های انواع کولر گازی جی پلاس نقش تعیین کننده ای در فروش بالای آن دارند و موجب برتری این محصولات می شود. یکی از مزایای این سیستم ها قابلیت عملکرد گرمایشی آنهاست.

بدین ترتیب با یک دستگاه از این سیستم برودتی و با تامین هوای سرد یا گرم در هر زمان از سال قابل استفاده است. جنس بدنه ی کندانسور از بهترین آلیاژها و فلزات رویه با مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و شرایط جوی ساخته شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها