نکات طلایی خرید کمد لباس برای اتاق کوچک

چینش و انتخاب وسایل برای اتاق‌های کوچک را می‌توان نوعی هنر به‌حساب آورد. اینکه چه وسایلی انتخاب کرده و چطور از آن‌ها استفاده کنیم تا علاوه‌بر استفاده بهینه از فضا، اتاق بزرگ‌تر از حالت طبیعی جلوه کند. چالش دکوراسیون اتاق‌های کوچک از زمانی آغاز شد که قیمت مسکن افزایش و به‌همان میزان ابعاد و متراژ خانه‌ها کوچک شده‌اند. یکی از وسایلی که برای اتاق‌های کوچک کاربردی خواهید بود و بخش عمده‌ای از نظم اتاق را مدیون آن هستیم، کمد لباس است.

نکات طلایی خرید کمد لباس برای اتاق کوچک

در این مطلب نکات طلایی خرید کمد لباس برای اتاق‌ کوچک را معرفی می‌کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات بهترین کمد لباس را برای اتاق خود را انتخاب کنید.

کمد‌ لباس ریلی، مخصوص اتاق‌های کوچک

اولین و کاربردی‌ترین کمد لباس مناسب اتاق نقلی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، کمد لباس با در ریلی است. در‌های این کمد به‌صورت کشویی و روی ریل بازوبسته می‌شوند که همین موضوع باعث شده است تا در‌ها هنگام بازوبسته شدن به وسایل اتاق برخورد نداشته باشند. عمر کوتاه کمد‌های ریلی تنها ایرادی است که کاربران به آن اشاره می‌کنند. این مشکل، به خود کمد ریلی مربوط نیست؛ بلکه استفاده از متریال نامناسب باعث می‌شود تا در‌های کمد زود‌تر از حد انتظار خراب شوند؛ با توجه به این توضیحات، حتما برای خرید کمد دیواری ریلی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از کیفیت و ماندگاری این کمد راحت باشد.

کمد لباس بدون در مناسب فضا‌های جمع‌‌وجور

اگر می‌خواهید چالش باز‌و‌بسته شدن در‌ها و دسترسی کامل به فضای کمد را نداشته باشید، مستقیم سراغ کمد لباس بدون در بروید. کمد‌ لباس بدون در کاملا مشابه سایر کمد‌ها طراحی می‌شود، با این تفاوت که تولیدکنندگان دری برای آن‌ها در نظر نمی‌گیرند. البته نداشتن در باعث می‌شود، محتویات و وسایل داخل کمد همواره جلوی چشم باشند و ممکن است این موضوع باعث شلوغ جلوه کردن اتاق خواب شود. 

ارزان‌تر بودن کمد‌ لباس بدون در نسبت به سایر محصولات مشابه، برای کسانی خوشایند است که قصد خرید این کمد را دارند. نداشتن در و استفاده کم‌تر از چوب یا ام‌دی‌اف در این مدل باعث ارزان شدن کمد لباس بدون در شده است. اگر به فکر استفاده بهینه‌تر از فضای اتاق خواب هستید، پیشنهاد طراحان حرفه‌ای دکوراسیون، استفاده از تخت خواب تاشو است. این تخت‌ها طوری ساخته شده‌اند تا درصورتی‌که به آن‌ها نیاز ندارید، جمعشان کنید و از فضای اتاق بهترین بهره را ببرید.

ناتنات

کمد لباس آینه دار، برای بزرگ جلوه دادن اتاق‌های کوچک

خرید کمد لباس با در آینه‌دار، انتخاب افراد باهوش است. چرا این حرف را می‌زنیم؟ زیرا استفاده از آینه در فضای اتاق باعث بزرگ جلوه کردن اتاق می‌شوند؛ همچنین نور منعکس شده از آینه فضای اتاق را دل‌باز‌تر می‌کند. چنانچه کمد لباس با در آینه‌ای بخرید، دیگر به آینه قدی برای اتاق خواب نیاز ندارید. همین موضوع باعث می‌شود تا فضایی که قرار بود توسط آینه قدی در اتاق اشغال شود، کاملا آزاد و در دسترس باشد. در این بین، برخی افراد پا را فرا‌تر گذاشته و انتخاب هوشمندانه‌تری انجام می‌دهند. 

کمد دیواری ریلی آینه‌دار ترکیبی کاربردی و جذاب برای خرید کمد لباس است؛ زیرا با خرید این کمد با یک تیر دو نشان می‌زنید، یعنی هم کمد ریلی دارید هم کمد آینه‌دار. در خرید کمد دیواری آینه‌ای باید توجه کنید که قرار دادن آینه روی در‌های لولایی وزن اضافه به در تحمیل می‌کند و باعث خراب شدن در‌ها می‌شود؛ با این حال، در‌های کشویی به‌دلیل سطح مقطع بالایی که دارند، به خوبی می‌توانند وزن آینه را تحمل کنند. پس اگر می‌خواهید مانند افراد حرفه‌ای کمد لباس خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه‌ها معتبر و آگاهی از قیمت کمد دیواری ریلی آینه دار مناسب‌ترین کمد لباس را برای اتاق خود بخرید.

برای اتاق‌های کوچک از کمد با ارتفاع بالا استفاده کنید

معمولا طول دیوار اتاق‌های نقلی کم است؛‌ بنابراین، اگر عرض کمدی که می‌خرید زیاد باشد، فضای بسیاری را اشغال می‌کند و حتی ممکن است در اتاق جا نشود. در این قسمت می‌خواهیم توجه شما را به استفاده بهینه از فضایی که در دسترس دارید جلب کنیم. فرقی نمی‌کند مساحت خانه شما ۵۰‌متر باشد یا ۱۵۰‌متر؛ ارتفاع استاندارد سقف اتاق ۳متر است و معمولا این عدد برای همه خانه‌ها استفاده می‌شود. پس باید به‌جای اینکه کمد لباس با عرض طولانی انتخاب کنیم، کمدی بخریم که ارتفاع بالایی داشته باشد تا فضای بیشتری در اختیار ما قرار دهد. 

درست است که به دلیل ارتفاع زیاد شاید دستمان به قفصه‌های بالا نرسد، اما می‌توان از آن قسمت برای قرار دادن لوازمی استفاده کنیم که به‌صورت روز‌مره به آن‌ها احتیاج نداریم.

کححهخح

کمد لباس مخصوص اتاق‌های کوچک چه قیمتی دارد؟

مبحث مهمی که در خرید کمد دیواری باید به آن توجه کنید، قیمت است. قیمت کمد‌های دیواری براساس جنس، کیفیت ساخت، متریال و فروشگاهی که از آن کمد را می‌خرید متفاوت است؛ بنابراین، اگر قصد خرید کمد لباس دارید هر یک از این پارامتر‌ها را به خوبی بررسی کرده تا باکیفیت‌ترین کمد لباس را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

از کدام فروشگاه کمد لباس برای اتاق‌ کوچک بخریم؟ بلج، خرید کمد لباس به‌صورت سفارشی

در این مطلب نکات طلایی خرید کمد لباس برای اتاق کوچک را شرح دادیم. مناسب‌ترین کمد‌ها برای اتاق‌های نقلی را معرفی و موارد مهم در انتخاب و خرید آن‌ها بیان کردیم. خرید کمد لباس از فروشگاه معتبر را می‌توان به‌عنوان طلایی‌ترین نکته در خرید کمد معرفی کرد؛ زیرا فروشگاه‌های معتبر هرگز با تولید و فروش کالای بی‌کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند و خیالتان از خرید کالای بادوام و باکیفیت راحت است. 

فروشگاه بلج با ۳۰سال سابقه در طراحی و تولید دکوراسیون منزل، انواع کمد لباس را در دسترس شما قرار داده تا با توجه به نیازتان بهترین کمک را خریداری کنید. همچنین امکان سفارش کالا با توجه به ابعاد و سلیقه شما در بلج وجود دارد. ارسال رایگان، پرداخت در محل و خرید اقساطی برخی از سایر مزیت‌های خرید از فروشگاه معتبر بلج است. برای مشاهده انواع کمد لباس می‌توانید به سایت بلج به آدرس اینترنتی bolej.ir مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به کالاهای موجود در سایت و راهنمایی خرید آن‌ها می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. کارشناسان بلج در واحد پشتیبانی و فروش منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها