بررسی "لاماری ایما" در نمایشگاه خودروی تهران/ اعلام جزئیات چگونگی خرید و قیمت/ ویدئو

بیشتر سوالات بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروی تهران در مورد مشخصات خودرو و چگونگی خرید آن که این روزها از طریق سامانه وزارت صمت در حال ارائه است می باشد. در این فیلم مشخصات لاماری و چگونگی خرید آن توسط متقاضیان ارائه شده است.

بررسی "لاماری ایما" در نمایشگاه خودروی تهران/ اعلام جزئیات چگونگی خرید و قیمت/ ویدئو

یکی از غرفه های شلوغ در نمایشگاه خودروی تهران مربوط به شرکت آرین پارس موتور که این روزها با معرفی محصول "لاماری ایما" پا به عرصه مونتاژ خودرو در کشور گذاشته است.

بیشتر سوالات بازدیدکنندگان از این غرفه در مورد مشخصات خودرو و چگونگی خرید آن که این روزها از طریق سامانه وزارت صمت در حال ارائه است می باشد. در این فیلم مشخصات لاماری و چگونگی خرید آن توسط متقاضیان ارائه شده است.

بررسی

مشخصات فنی لاماری

"لاماری ایما"  محصولی ازکمپانی دانگ فنگ چین با نام "دانگ فنگ T5 evo " است که با برند اختصاصی آرین موتور وارد ایران شده است.

کراس اوور "لاماری ایما" به موتور 1.5 لیتری توربو شارژر GDi مجهز است که این موتور توسط شرکت میتسوبیشی ساخته شده است. این خودرو می تواند ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک استفاده شده در آن نیز از نوع دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) می باشد. مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد رسمی 9.5 ثانیه است.

بررسی

بررسی

بررسی

این کراس اوور در تیپ پایه به استارت دکمه ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا 10.25 اینچی، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… مجهز است.

حجم ویدیو: 33.30M | مدت زمان ویدیو: 00:06:49 | دانلود ویدیو
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها