نحوه دریافت وام ۱۴۰ میلیونی

برخی بانک‌ های کشور به مشتریان متقاضی خرید خودرو، تسهیلات مورد نیاز آن را ارائه می‌دهند. بانک تجارت یکی از مجموعه‌هایی است که به متقاضیان واجد شرایط، وام خودرو تا سقف 140 میلیون تومان می‌پردازد.

نحوه دریافت وام ۱۴۰ میلیونی

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان در استفاده از فرصت‌های آتی بازار به خریداران خودرو تسهیلات ارائه می‌دهد. اشخاصی که در حال حاضر متقاضی خرید اتومبیل از شرکت‌های خودروساز داخلی باشند، می‌توانند برای این وام درخواست دهند.

البته متقاضیانی که می‌خواهند خارج از طرح‌های ثبت نامی و قرعه کشی، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند امکان درخواست این تسهیلات را خواهند داشت.

افرادی امکان دریافت این وام را دارند که سپرده موردنظر را در بانک تجارت داشته باشند. در غیر این صورت یا باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب سپرده افتتاح کنند یا امکان دریافت وام را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است به اصل سپرده‌ای که مشتریان از روی آن وام دریافت می‌کنند، سود هم تعلق می‌گیرد. ضریب پرداخت این تسهیلات با توجه به مبلغ سپرده و دیگر عوامل موثر، 85 تا 200 درصد است.

جزئیات بیشتر از وام 140 میلیون تومانی بانک تجارت

اما طبق اعلام بانک تجارت، حداکثر مبلغ این وام 140 میلیون تومان است. افراد در مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

طبق معمول افراد متقاضی وام نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور داشته باشند.

بانک تجارت انواع وام را در قالب قراردادهای اسلامی به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند. تسهیلات تعمیر مسکن، خرید لوازم ضروری و … در قالب طرح‌های مختلفی به مشتریان اعطا می‌شود. این مجموعه اخیرا طبق دستور بانک مرکزی موظف به پرداخت وام بدون ضامن به مشتریان واجد شرایط خود شده است. اعطای این وام براساس اعتبارسنجی صورت می‌گیرد.

منبع: کاما پرس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سجاد
    0

    خجالت نمی کشید میخوای کاری بکنید پول مردم ببری بعد ۸۰ درصد بهش وام بدی مگه مریض هستیم با خود همون پول که میخوایم بزاریم سپرده میریم ماشین میخریم زشته بخدا شعور خوب چیزیه حالم بهم خورد ازتون...

  • کارگر
    0

    من ۲۰تومن وام خاستم بگیرم بانک پاسارگاد گفت باید ۲۰تومن سپرده بزاری مگه مرض دارم ۲۰تومن بزارم بعد ۲۰تومن بهم بدین و۳۵تومن پس بدم قربون خدا برم

  • کارگر بدبخت
    0

    خداازتون نگذره مسولین

  • ناشناس
    0

    بانک تجارت به من 100میلیون وام 18درصد داده از اون ور 20میلیون سپرده من ضبط کرده ماهی 1درصد سود میده اگر حساب کنیم میشه 38درصد ربا در کشور اسلامی ناب جلالخالق کشور اسلامی با این همه مراجع تقلید

  • واقعا..که
    0

    نوع وام ها ی پیشنهادی بانک ها و ضبط سپرده ،روش غیر علمی و غیر انسانی غیر اقتصادی است فقط به نفع بانک ....دیگه اسمش وام نیست ..می شه کلاهبرداری قانونی ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها