چگونه از شر ساس تختخواب خلاص شویم؟ + مشاوره رایگان سمپاشی ساس

ساس تختخواب یکی از اصلی‌ترین آفات شهری می باشد و مبارزه با آن کاری بسیار دشوار است، برای سمپاشی ساس بهتر است با کارشناسان متخصص این حوزه در ارتباط باشید.

چگونه از شر ساس تختخواب خلاص شویم؟ + مشاوره رایگان سمپاشی ساس

ساس ها موجودات خونخوار و موذی هستند که برای سمپاشی ساس تختخواب و از بین بردن آن ها روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله کاربردی به آنها اشاره می شود:

ساس ها چگونه منتقل می شوند؟

محل زندگی انسان مناسبترین مکان برای زندگی ساس ها است و طبق تحقیقات انجام شده اکثرا ساس ها از طریق کیف آلوده کودکان در مدرسه، هتل های آلوده و کیسه و چمدان های آلوده به سایر مکان ها منتقل شده اند. وقتی ساس ها به طرق مختلف به خانه شما وارد می شوند، می ­توانند در شکاف ها و ترک های گچی موجود در دیوار، پنجره، در منازل و کاغذ دیواری های سالن پذیرایی و یا اتاق خواب، پریزهای برق پناه گیرند و در یک زمان مناسب برای تغذیه به شما حمله کنند.

 آسیب های گزش ساس تختخواب چیست؟

وقتی ساس ها از خون شما تغذیه می­ کنند می­ توانند علائم پوستی، از حساسیت پوستی خفیف، بدون علامت تا شدید ایجاد کنند. افسردگی، اضطراب و اختلال در خواب را می­ توان به عنوان اثرات ذهنی که این حشرات برای شما ایجاد می ­کنند در نظر گرفت. فراموش نکنیم ساس های تختخواب به طور طبیعی ناقل هیچیک از بیماری های انسانی نبوده ولی افراد حساس در اثر گزش ساس ممکن است دچار عوارض پوستی و واکنش های آلرژیک بر اثر تزریق ماده ضد انعقاد خونی که در هنگام تغذیه به بدن تزریق می­ کنند، شوند. همچنین تماس های طولانی و تعداد گزش های زیاد ساس تختخواب ممکن است عوارضی مانند کم خونی در کودکان، طپش قلب و حتی اختلال در دید در فرد ایجاد کند.

فثقفثقفثقف

از بین بردن ساس ها چگونه امکان پذیر است؟

عدم آگاهی در مورد ساس ها یکی از مهم ترین عواملی است که باعث افزایش آلودگی در خانه ها می­شود، یکی از راه های آلوده شدن خانه و مکانی که در آن حضور دارید وارد کردن مبلمان یا وسایل دست دوم آلوده به ساس ها است. شما با چک نکردن شکاف و درز های موجود در مبلمان به راحتی می ­توانید با وارد کردن آنها به منزل خود با جمعیت قابل توجه ساس ها مواجه شوید.

ساس تختخواب یک بوی خاص و شیرین در محیط منتشر می­کند پس وقتی وارد خانه شدید و با این بو خاص رو به رو شدید یعنی ساس ها از رگ گردن به شما نزدیک تر هستند! افرادی که با این بو مواجهه شده اند اغلب آن را به بو تمشک تشبیه کرده اند البته که این بو ناخوشایندتر از این حرفا است.

در بعضی از اماکن بزرگ مانند فروشگاه ها، هتل های بزرگ و ساختمان های اداری حتی از سگ های آموزش دیده برای یافتن این بو و پیدا کردن ساس ها استفاده می­شود. برای پیدا کردن اثر فعالیت ساس ها کافی است درز ها و شکاف موجود در تخت، ملافه ها، مبلمان را بررسی کنید حتما اثرات آنها به صورت مدفوع تیره و کوچک روی ملافه و دیگر قسمت های دیگر دیده می­ شود.

به منظور مبارزه با ساس ها در اولین فرصت باید به وضع بهم ریخته­ اتاق خواب یا خانه رسیدگی کنید. چرا که وضع بهم ریخته و بی نظمی بسیاری از خانه ها و اتاق های خواب مکان های متعددی را برای پنهان شدن ساس تختخواب فراهم می­کند و بطور تقریبی مبارزه با حشره کش ها را غیر ممکن می­سازد. بنابراین تا حد زیادی کاهش بی نظمی و وضع بهم ریخته خانه شانس حذف ساس های تخت خواب را بالا می­برد. بعد از مرتب سازی خانه، تله های چسبنده یک روش ساده برای پایش و آمار گرفتن از حشرات خانه است. این تله ها ممکن است شامل مشتقاتی مانند دی اکسید کربن یا اسیدلاکتیک یا فرمون ها مخصوص ساس ها باشند که به عنوان فریبنده های شیمیایی در این تله ها استفاده شده است.

سمپاشی ساس تختخواب با مشاوره رایگان

نباید فراموش کرد که ساس تختخواب یکی از اصلی‌ترین آفات شهری می باشد و مبارزه با آن کاری بسیار دشوار است این امر کاملا تخصصی و علمی می باشد. پس در صورت مشاهده ساس شما می توانید با برقراری تماس با شرکت کنترل آفات ورسا صنعت سبز (شماره تماس: 02166084543-02166036378) علاوه بر دریافت مشاوره کاملا رایگان در خصوص بهره گیری از روشهای مکمل غیر شیمیایی (از جمله بخار، جاروبرقی، کاور کردن تشک، دور ریختن اثاثیه آلوده و شست و شوی مکرر آنها پارچه ها و ...)، از خدمات مجهزترین و مجرب ترین تیمهای اجرایی این شرکت برای انجام روش سمپاشی ساس تختخواب با موثرترین سموم و حداقل هزینه (لیست قیمت سمپاشی منازل) و اطلاع از زمان سمپاشی ساس استفاده نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هر چه در مشاوره بعنوان هزینه گفتند دو برابرش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها