چرا باید برای آرایش روزانه از برندهای معتبر استفاده کنیم؟

اگر دوباره با نگاهی دقیق تر به فرایند آرایش روزانه خود بپردازید، بهتر درک خواهید کرد که تقریبا تمام مواد آرایشی با سلامت شما در ارتباط هستند. محصولات آرایش چشمی، پوستی، لب ها و ...؛ هر یک به نوعی به طور مستقیم می توانند بر سلامت شما تاثیر بگذارند.

چرا باید برای آرایش روزانه از برندهای معتبر استفاده کنیم؟

از این روی انتخاب لوازم آرایش روزانه از برندهای برتر اهمیت زیادی خواهد داشت. به جز این شما باید حتما به میزان ماندگاری این محصولات در روتین مراقبتی روزانه خود نیز دقت داشته و به سراغ برندهایی بروید که برای استفاده در یک آرایش روزانه، کاملا مناسب باشند.

اگر شما نیز کنجکاو هستید که چرا تا این اندازه به استفاده از لوازم آرایشی از برندهای معتبر برای آرایش روزانه تاکید می شود، این مطلب را تا انتها با ما دنبال کنید.

دلایل استفاده از لوازم آرایشی برند معتبر در آرایش روزانه

به دلایل زیادی اهمیت دارد که حتما از لوازم آرایشی برندهای معتبر در روتین آرایش روزانه خود استفاده کنید. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت و مراقبت از پوست و سلامت چشم ها

یکی از اصلی ترین و در عین حال جدی ترین دلایلی که باعث می شود همیشه توصیه کنیم که برای آرایش روزانه خود از برندهای معتبر استفاده کنید، مراقبت و محافظت از پوست و چشم ها است. در نظر داشته باشید که محصولات آرایشی به صورت مستقیم با پوست و چشم های شما در تماس هستند و در صورتی که دارای کیفیت و مرغوبیت لازم نباشند، احتمال آسیب رسیدن به پوست یا سلامت چشم های شما، کاملا وجود خواهد داشت.به طور مثال برای افرادی که از محصولات آرایش چشمی تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته استفاده کرده اند، گزارشات متعددی از آسیب های چشمی گرفته از عفونت های ساده تا پیشرفته را داشته ایم.

به همین شکل به کار بردن محصولاتی که از برندی معتبر و تخصصی نبوده روی پوست صورت یا لب ها، موجب آسیب رسیدن در کوتاه مدت و بلندمدت خواهد شد. اگر کرم هایی که روی پوست خود استفاده می کنید، از مواد اولیه مرغوب تولید نشده باشند، رفته رفته پوست شما آسیب های مختلفی را تجربه خواهد کرد. این آسیب ها ممکن است تنها به خشکی پوست منجر شده یا بدتر موجب جوش زدن و بروز عارضه های دیگر شود.

از این روی با توجه به این که در آرایش روزانه، برای چندین ساعت طولانی و طی روزهای پشت هم از محصولات آرایشی استفاده کرده و این لوازم آرایشی روی صورت شما می مانند، باید حتما به سراغ برندهای معتبر و ضدحساسیت بروید. به طور مثال کرم پودر در انواع رنگ میبلین، برای داشتن یک آرایش پوستی سالم و بدون هیچ گونه آسیب به بافت و جنس پوست، فوق العاده هستند. با انتخاب این کرم پودر و برندهای مشابه، می توانید از سالم ماندن و حفظ شادابی و نشاط پوست خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 

صثقصثقصثقفغف

ماندگاری طولانی مدت

زمانی که شما صبح آرایش روزانه خود را انجام داده و از منزل خارج می شوید، انتظار دارید که بدون نیاز به ترمیم و تجدید آرایش، تمام طول روز، تاثیر آرایش خود را روی چهره داشته باشید. به تنها شکلی که می توان از چنین چیزی بهره مند شد، استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت است. در حقیقت اگر از لوازم آرایشی ضعیف در روتین آرایش روزانه خود استفاده کنید، نه تنها دوام این آرایش هر آن قدر هم که زیبا و حرفه ای انجام شده باشد؛ آن قدرها زیاد نخواهد بود، بلکه ممکن است ریزش آرایش، صورت شما را نامنظم و نامرتب نیز جلوه دهد. از این روی حتما برای آن که بتوانید یک آرایش زیبا و ایده آل را تمام روز داشته و از آن لذت ببرید، باید به سراغ برندهای لوازم آرایشی معتبر بروید.

استفاده از پودر فیکس از برند فلورمار نیز کمک می کند تا آرایش شما دوام بیشتری داشته و بتوانید تمام طول روز، حتی در آب و هوای گرم تابستانی، آرایش خود را بدون هیچ گونه تغییری حفظ کنید.

صرفه جویی در هزینه ها

شاید این مورد در ابتدا به نظرتان عجیب برسد. معمولا برندهای معتبر و شناخته شده دارای قیمت بالاتری در مقایسه با برندهای ارزان قیمت هستند. با این وجود چطور ادعا داریم که با خرید و استفاده از برندهای معتبر در آرایش روزانه، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید داشت. واقعیت این است که وقتی شما به سراغ برندهای ارزان قیمت و تقلبی می روید، اثرگذاری لوازم آرایشی بسیار ضعیف و ناپایدار بوده و مجبور می شوید از حجم بیشتری مواد آرایشی چون کرم پودر، ریمل، رژ لب و ... استفاده کنید. به طور مثال اگر به سراغ ریمل با برس های مختلف اسنس بروید، تنها با چند قلمو یا برس زدن از ریمل، اثرگذاری فوق العاده ای از آن روی مژه های خود تجربه خواهید کرد.

این در حالی است که اگر از یک ریمل ضعیف با برند ناشناخته یا تقلبی استفاده کنید، به احتمال زیاد باید مقدار بیشتری ریمل زده و در نهایت نیز اثرگذاری آن، به میزان دلخواه شما نخواهد بود.

همین موضوع در خصوص استفاده از کرم پودر، رژ گونه، خط چشم، سایه، خط لب و ... نیز صدق می کند. در صورتی که لوازم آرایشی شما از برندهای معتبر و مرغوب باشند، کمی استفاده از هر یک از محصولات آرایشی کفایت کرده و برای ساعت ها نیز دوام می آورد. به این صورت شما نیازی به ترمیم و تجدید آرایش در طول روز نداشته و همان یک بار استفاده در ساعات اولیه تا پایان روز کافی به نظر می رسد.

ثصثصث

کلام آخر

در این مطلب دیدیم که چرا اهمیت زیادی دارد تا در آرایش روزانه حتما از برندهای معتبر استفاده شود. حال این برندهای معتبر در گروه های ارزان قیمت و گران قیمت، همین طور ایرانی و خارجی جای می گیرند. با تحقیق و بررسی در خصوص برندهای مختلف، می توانید بهترین برند لوازم آرایشی مطابق با نیازهای خود را انتخاب و محصولات آرایشی لازم را از آن خریداری کنید. شما معمولا چه برندی را ترجیح می دهید؟

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها