انتخاب بهترین ایرلاین در مسیرهای پرواز داخلی و خارجی

پیش از اینکه به فکر سفر با هواپیما باشید، ابتدا بهتر است درباره بهترین ایرلاین ها اطلاعاتی کسب کنید. زیرا کیفیت ایرلاین تاثیر زیادی بر رضایت شما دارد. خوشبختانه در سال‌های اخیر بهترین ایرلاین های ایران و جهان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

انتخاب بهترین ایرلاین در مسیرهای پرواز داخلی و خارجی

ما در این مطلب قصد داریم ایرلاین های پروازی داخلی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم. همچنین خدمات فلای تودی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا برای بلیط هواپیما و رزرو هتل، این سایت معتبر و مطمئن را انتخاب کنید.

معیار انتخاب بهترین ایرلاین چیست؟

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی وجود دارند. از قیمت بلیط گرفته تا تعداد مسیرهای تحت پوشش، کلاس پروازی و خدماتی که در طول پرواز فراهم می‌کنند، همگی در انتخاب ایرلاین تاثیر می‌گذارند. در حال حاضر بهترین ایرلاین ها در حال فعالیت هستند و در کیفیت ارائه خدمات با هم رقابت می‌کنند.

بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی

بدون شک مسیرهای پروازی داخلی و خارجی ایرلاین های بیشتری را شامل می‌شوند، ولی ما در این مطلب محبوب‌ترین آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

1. ایران ایر

در اسفند 1340، هواپیمایی ملی ایران با ادغام دو ایرلاین قدیمی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد و در فروردین 1341 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر ایران ایر یکی از قدیمی ترین و بهترین ایرلاین های ایران است که ناوگان بزرگی هم دارد. همچنین در سال‌های اخیر با خرید هواپیماهای جدید ایرباس، ناوگان خود را تجهیز و مدرن کرده است.

ایران ایر هم اکنون چندین پرواز داخلی را در سراسر ایران انجام می‌دهد. علاوه بر این، پروازهای بین المللی روزانه ایران ایر به اروپا و بسیاری از مقاصد دیگر در سراسر جهان را نباید نادیده گرفت. در ضمن، ارزان بودن بلیط هواپیما ایران ایر فلای تودی یکی از دلایل علاقه ایرانیان به این ایرلاین محسوب می‌شود. در حال حاضر دو کلاس پروازی، اکونومی کلاس و هما کلاس در ایران ایر برگزار می‌شوند. 

 

2. ترکیش ایر

ترکیش ایرلاینز یکی از بهترین ایرلاین ها در  داخل و خارج از کشور است. این شرکت هواپیمایی در سال 1933 به عنوان ایرلاین رسمی ترکیه راه‌اندازی شد و در سال 1974 اولین پرواز از آنکارا به آتن در استانبول به زمین نشست. ترکیش ایرلاینز در حال حاضر به بیش از 200 فرودگاه بین المللی در سراسر جهان پرواز دارد.

طبق آخرین آمار، این شرکت با 250 مسیر پروازی خارجی، چهارمین ایرلاین بزرگ جهان از نظر مسیرهای پروازی است. همچنین سومین شرکت هواپیمایی بزرگ اروپا بعد از ایرفرانس و لوفت‌هانزا از نظر حمل و نقل مسافر به حساب می‌آید. پروازهای این ایرلاین در سه کلاس بیزینس کلاس، کامفورت کلاس و اکونومی انجام می‌شود.

3. هواپیمایی قطر

بدون شک هواپیمایی قطر یکی از بهترین ایرلاین ها برای ایرانیان و سایر مسافران در تمام جهان محسوب می‌شود. در حال حاضر این شرکت در بیش از 150 کشور جهان فعالیت می‌کند. در سال‌های 2011 و 2012، این ایرلاین به عنوان یکی از مدرن‌ترین ناوگان هوایی انتخاب شد.

قطر ایرویز به طور کلی دارای 158 هواپیما است که به مقاصد مختلف در اروپا، آسیا، شمال و جنوب آمریکا و خاورمیانه از جمله ایران پرواز می‌کنند. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در دوحه قطر واقع شده است. هواپیمایی قطر در سه کلاس فرست کلاس، بیزینس کلاس و کلاس اقتصادی فعالیت می‌کند.

ناتناتن

4. هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین های داخلی ایران است. ماهان در سال 1371 افتتاح شد و پس از این همه سال توانسته نام خود را بین شرکت‌های معتبر و ایمن ایرانی تثبیت کند. این شرکت هواپیمایی به بسیاری از شهرها و کلانشهرهای داخلی مثل مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، اصفهان و ... پرواز دارد و در بسیاری از مسیرهای اروپایی پروازهای ارزان قیمت برقرار کرده است.

پروازهایی که به دلیل قیمت بسیار مناسب در بین ایرانی‌ها و مسافران خارجی طرفداران زیادی دارند. امروزه مردم زیادی فقط به دلیل قیمت مناسب خرید بلیط هواپیمایی ماهان، این شرکت را برای سفر ترجیح می‌دهند. پروازهای ماهان در دو کلاس بیزینس کلاس و اکونومی کلاس صورت می‌گیرند.

5. هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات توسط خانواده سلطنتی در دبی و در سال 1985 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. ایرلاین امارات، بزرگترین ناوگان در خاورمیانه، دارای بیش از 200 هواپیما است و با تعدادی خطوط هوایی فوق‌العاده از جمله پرتغال، ژاپن ایرلاینز و ایر موریشوس نیز همکاری دارد.

مسافرانی که بلیط هواپیمایی امارات را تهیه می‌کنند، می‌توانند بیش از 150 مقصد از شهرهای آسیا، آفریقا، ایالات متحده، اروپا و خاورمیانه بازدید کنند. برخی از مقاصد محبوب پروازی امارات شهرهایی مثل لس آنجلس، کراچی، سنت پترزبورگ، پکن، سئول، سیدنی، ملبورن، لندن و البته تهران و مشهد را شامل می‌شوند.

 

6. قشم ایر

در حال حاضر این شرکت با استفاده از انواع ناوگان و ارائه بیش از 3000 صندلی با استفاده از هواپیماهای دوربرد و همچنین هواپیماهای میان برد، قادر است به تمامی فرودگاه های داخلی و فرامنطقه ای پرواز کند. این شرکت خدمات مختلف را با کیفیت و استانداردهای ایمنی بالا در دستور کار خود قرار داده است. با خرید بلیط هواپیمای قشم ایر فلای تودی می‌توانید به 27 مقصد بین المللی و 29 مقصد داخلی پرواز کنید.

خرید بلیط بهترین ایرلاین ها از فلای تودی

تنمتنمن

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین های خارجی و داخلی وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت کافیست نام شهر مبدا و شهر مقصد را در بخش جستجو وارد کرده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین کنید. در اینجا لیستی از ایرلاین ها برای شما به نمایش گذاشته می‌شود یا می‌توانید از فیلتر موجود ایرلاین مورد نظرتان را پیدا کنید. در فلای تودی شرایطی فراهم شده است که در کوتاه‌ترین زمان، به مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها