معرفی بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی کشور

توسعه فناوری برای کشاورزی بسیار مهم است، زیرا می‌تواند به مردم و به خصوص کشاورزان عزیز توانایی بهبود کارایی فرایندهای اصلی مانند کاشت و برداشت را بدهد. با پیشرفت در عملکرد و تغییر در کارایی و بازدهی ماشین آلات کشاورزی در سال‌های اخیر، کشاورزان نیز توانسته‌اند محصولاتی بیشتر با کیفیتی بالاتر را عرضه کنند.

معرفی بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی کشور

با بهبود ماشین آلاتی همچون ماشین آلات برداشت سیب زمینی معضلات موجود بر سر راه کشاورزان در این زمینه رفع شد. به همین دلیل استفاده از بهترین ماشین‌آلات سیب‌زمینی برای برداشت و کاشت این محصول می‌تواند برگ برنده‌ای برای کشاورزان محسوب گردد.

درحالی‌که هنوز افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند روش سنتی را انتخاب کنند، این کار دیگر فقط در مزارع کوچک شاید قابل انجام باشد. درحالی‌که در زمین‌های عمده کاشت سیب‌زمینی استفاده از ماشین‌آلات مخصوص برداشت سیب‌زمینی مزایای بسیاری را به دنبال دارد و دیگر کشاورزان با هزینه محصولات آسیب‌دیده و پرداخت مبالغی برای نیروهای انسانی جهت برداشت آن سود خود را در هر دوره افزایش خواهند داد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب زمین و مزایای استفاده از آن‌ها آشنا شوید.

برداشت سیب‌زمینی با ماشین‌آلات کشاورزی

سیب‌زمینی یکی از محبوب‌ترین سبزی‌ها در سرتاسر جهان است که سرانه مصرف بسیار بالایی در کشورمان ایران دارد. از سیب‌زمینی می‌توان به‌عنوان غذای اصلی و همراه با غذاهای دیگر در اشکال مختلف سرو نمود. به همین دلیل توجه بسیاری از کشاورزان را در فصول کاشت محصول به خود جلب کرده است؛ بنابراین کشاورزان می‌توانند با کاشت آسان آن سود بسیاری به نسبت محصولات دیگر نیز به دست آورند.

استفاده از فناوری برای کشاورزی بسیار مهم است زیرا امکان تولید را در وسعت بیشتر با نیاز به نیروی کار کمتر فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین مسائل درگذشته، دوره برداشت محصولات کشاورزی برای کشاورزان و افراد کارگر بود. باید در این فصول تعداد بسیاری کارگر را استخدام می‌شدند تا برداشت محصول به‌موقع و قبل از خراب‌شدن آن صورت می‌گرفت.

این در حالی است که با استفاده از ماشین‌آلات با حداقل تعداد نیرو و حتی گاهی یک نفر می‌توان مشکل زمین‌های زراعی گسترده را نیز حل کرد. همچنین از طرفی افراد دیگر به نسبت گذشته نیازی به تلاش فیزیکی ندارند. زمانی که کشاورزان با استفاده به ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی محصول خود را برداشت می‌کنند بسیاری از هزینه‌های برداشت برای آنها صرفه‌جویی خواهد شد که می‌تواند سود کشاورز را افزایش و از بالارفتن قیمت محصول به بازار نیز جلوگیری کرد.

معرفی بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی کشور

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی، ماشین‌آلاتی است که بتواند به‌صورت ردیفی محصول موموردنظرا با کمترین میزان آسیب به محصول برداشت کند. یکی از بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی کشور، دستگاه سیب‌زمینی درار مدل REL۱۷۰۰ است که توسط شرکت ژاو صنعت نیز با بالاترین کیفیت ساخته و عرضه می‌گردد.

با این دستگاه می‌توان از اتصال به تراکتور اقدام به برداشت سیب‌زمینی نمود. در نحوه کارکرد این دستگاه می‌توان به‌سرعت مناسب آن به نسبت استفاده از نیروهای انسانی در کنار آسیب و ضرر کمتر به محصول اشاره کرد. ماشین برداشت سیب‌زمینی درار ابتدا به‌صورت ردیفی با حرکت ماشین حرکت کرده، سیب‌زمینی‌ها را برداشت می‌کند. سپس بعد از برداشت آن‌ها با عبور سیب‌زمینی به همراه مقداری خاک که در حین برداشت سیب‌زمینی با آن برداشته می‌شود از قسمتی به نام الویتورها عبور می‌کنند. الویتورها دو نوار بلند لاستیکی هستند که عمل سرند کردن سیب‌زمینی‌ها را انجام می‌دهند. در نهایت خاک اضافی سیب‌زمینی از آن جدا و محصول سالم و تازه از پشت دستگاه خارج می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی توسط طراح ژاو بهره مندی از ماشین‌آلاتی با کیفیت با توان بالای کاری است.

مزایای استفاده از ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی

شاید از خود بپرسید با خرید این ماشین‌آلات باید مبالغ هنگفتی پرداخت کنید و استفاده از روش سنتی را بهتر تصور کنید. اما باید بدانید با خرید یک بار این ماشین‌آلات، می‌توان بارها جهت برداشت سیب‌زمینی و بهره‌مندی از سود بیشتر استفاده کرد.

از مهم‌ترین و بارزترین مزایای استفاده از ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی در کشور می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید کشاورزی به روش سنتی و به خصوص در ایام گذشته کاری بسیار دشوار بود. در زمان کاشت و مهم‌تر از همه برداشت محصول باید افراد کل روز را در مزارع می‌ماندند و مشغول برداشت محصول می‌شدند.

در مقابل در صورت خراب شدن محصول و رسیدن زمان برداشت باید با استخدام نیروهای انسانی سریعاً اقدام به برداشت می‌کردند. در نهایت ممکن بود در آن سال بسیاری از افراد با محصولی بی‌کیفیت مواجه می‌شدند که با پرداخت هزینه‌های برداشت عملاً سودی برای کشاورز باقی نمی‌ماند. اما امروزه با استفاده از بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی در کشور به راحتی در کم‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین هزینه اقدام به برداشت سیب‌زمینی‌های خود خواهید کرد که با صرفه‌جویی در زمان شما سود بیشتری را عایدتان کند.

از طرفی دیگر نیاز نیست افراد کل طول روز را بنشینند و با کندن زمین و پیدا کردن سیب‌زمینی و در نهایت جدا کردن آن از خاک انرژی بسیاری را صرف کنند. شما فقط کافی است با استفاده از ماشین‌های برداشت سیب‌زمینی، پشت فرمان بنشینید و آن را با کم‌ترین میزان انرژی هدایت کنید. به همین راحتی!

 

لبابلابلابلا

 

تیم طراح ژاو صنعت، تولید کننده بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی کشور

شرکت صنعتی طراح ژاو در زمینه ساخت و عرضه ماشین‌آلات کشاورزی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده در این زمینه است که همواره توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

تیم طراح ژاو با برخورداری از مهندسین و طراحان زبده و باتجربه در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی، کار کشاورزی را برای شما بسیار آسان نموده است. شما نیز می‌توانید با خرید یکی از ماشین آلات برداشت سیب زمینی به راحتی بدون صرف انرژی کشاورزی کنید. امروزه استفاده از چنین ابزارهای مدرنی بسیار حائز اهمیت است چراکه افزونه‌ها اضافی هم برای کاشت و هم برای برداشت ایجاد خواهد کرد.

از آنجا که صنعت ابزارآلات و ماشین‌آلات کشاورزی امروزه بسیار وسیع است و البته چنین واقعه‌ای بسیار خوب است. رقابت بسیار سختی در بازار خرید این محصولات مشاهده خواهید کرد. شما نیز اگر می‌خواهید با استفاده از بهترین ماشین‌آلات برداشت سیب‌زمینی اقدام به برداشت کنید، پیشنهاد می‌شود با خرید از تیم طراح ژاو با ماشین آلاتی باکیفیت و قیمت‌هایی بسیار معقول سود بیشتری به دست آورید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها