همتیک، ابزاری برای بهبود کار تیمی و افزایش بهره وری سازمان‌ها

امروزه با توجه به حجم زیاد کارها در شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیریت پروژه‌ها‌ قطعاً آسان نیست چرا که هر پروژه در ابتدای راه به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد تا بتوان کارها، ارتباطات، مستندات، هزینه‌ها و زمان را به ‌خوبی مدیریت کرد.

همتیک، ابزاری برای بهبود کار تیمی و افزایش بهره وری سازمان‌ها

در حین اجرای پروژه نیز مسئولیت‌ها و وظایف افراد باید به‌صورت شفاف و دقیق مشخص گردیده و نتایج نیز به خوبی پیگیری شوند. حال سؤال اینجاست: چگونه می‌توان بهترین و همچنین به صرفه‌ترین راه را برای پوشش تمامی این نیازها یافت؟

برای یافتن پاسخ این پرسش، با محسن روح‌الامین، مدیر عامل شرکت همتیک، گفت و گویی داشته و در ادامه به آن می‌پردازیم:

محسن روح‌الامین، در گفتگو با خبر فوری، به معرفی نرم افزار همتیک که یکی از کامل‌ترین و بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است، پرداخته و اظهار کرد: هنگام مدیریت پروژه‌ها‌، مدیران و کارکنان با چالش‌های متداولی مواجه می‌شوند اما با یک ابزار قابل اتکا تمامی چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر مدیریت پروژه‌ و کارها قابل حل هستند. ما تلاش کرده‌ایم تا با تولید نرم افزار مدیریت پروژه و کارهای «همتیک»، امکان مدیریت هوشمند پروژه‌ها را فراهم کرده و با در اختیار قرار دادن تمامی امکانات مورد نیاز یک کسب و کار، به موفقیت اهداف تیم‌ها و سازمان‌ها کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، ساز و کاری وجود دارد که به کمک آن می‌توان به صورت مستمر عملکرد افراد تیم و میزان پیشرفت کارها را سنجید و بر اساس تحلیل این موارد، روند انجام کارها در شرکت را بهبود بخشید و بدین ترتیب زمان و هزینه‌ها را به خوبی مدیریت کرد. از اصلی‌ترین نکاتی که در مدیریت یک کسب و کار باید در نظر داشت، این است که موفقیت پروژه، مدیریت اولویت‌هاست. با استفاده از امکانات قرار گرفته در سیستم مدیریت پروژه همتیک، شما می‌توانید مجموعه کارهای موجود در هر پروژه را اولویت‌بندی کرده و بر اساس موارد مختلف فیلتر کنید.

روح‌الامین، ویژگی‌های نرم افزار مدیریت پروژه همتیک را اینگونه بیان کرد: با استفاده از همتیک، کاربران به راحتی، در هر جا و در هر زمان می‌توانند از وظایف و کارهای خود مطلع شوند؛ با همکاران و اعضای تیم خود درباره‌ی مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازند، داشبورد کارهای خود را ببینند و کاربرگ زمان یا تایم شیت کارهای خود را وارد کنند، گزارشات خود را ثبت نمایند و به تمامی مستندات و اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته ‌باشند.

photo_2022-02-16_11-10-04

وی همچنین درخصوص اهمیت سیستم کنترل پروژه‌ برای مدیران پروژه، بیان کرد: با استفاده از سیستم کنترل پروژه‌ همتیک، مدیران پروژه می‌توانند پروژه‌های خود را برنامه‌ریزی کنند؛ سطح دسترسی تمامی اعضای تیم را مشخص ‌کنند؛ وظایف کارکنان و کارها را تعریف کرده و به اعضای تیم تخصیص ‌دهند؛ برای هر کار و یا مسئولیت ناظری که کار را تأیید کند، تعیین ‌کنند؛ به وسیله‌ی داشبورد مدیریتی و گزارشات کاربردی و دقیق از وضعیت تمامی پروژه‌ها مطلع شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند به تبادل نظرات و تجربه‌های خود با سایر کاربران بپردازند. در نهایت نیز می‌توانند زمان و هزینه‌ی برنامه‌ریزی شده و آنچه را که به‌طور واقعی رخ داده است، مقایسه نموده و دلایل خطای برنامه‌ریزی را بررسی کرده تا در پروژه‌های آتی این خطای محاسبه را به حداقل برسانند.

مدیرعامل شرکت همتیک به امکانات نرم افزار همتیک اشاره کرده و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و مدیریت کارها، ارائه‌ گزارشات جامع و کاربردی، ارزیابی عملکرد کارکنان، ثبت کاربرگ زمان یا تایم شیت، مدیریت زمان، مدیریت هزینه‌ها، مدیریت فایل‌ها و مستندات، مدیریت ارتباطات منابع انسانی و ثبت رویدادهای پروژه از امکانات این نرم افزار محسوب می‌شوند. اما علاوه بر تمامی این موارد، در نرم افزار مدیریت پروژه و کارهای همتیک، ماژول‌های کاربردی دیگری نیز قرار گرفته‌اند و بدین ترتیب این سیستم مدیریت پروژه را به جامع‌ترین نرم افزار در ایران تبدیل کرده‌ و صدها هزار کاربر را به خود جذب کرده است. برخی از این ماژول‌ها عبارتند از:

  • شبکه اجتماعی سازمانی
  • پیام رسان سازمانی
  • بانک تجربیات
  • ثبت و یادآوری قرارهای ملاقات
  • بخش دفترچه تلفن
  • ثبت یادداشت
  • تقویم شمسی

photo_2022-02-16_11-10-04 (2)

وی در پایان در خصوص طرح‌های همتیک عنوان کرد: از ابتدای بهمن ماه 1400، طرح همیشه رایگان جدید با نسخه‌ای کاملاٌ آپدیت و به روز رسانی شده در سایت همتیک در دسترس همگان قرار گرفته است. کاربران با استفاده از این نسخه می‌توانند بدون محدودیت تعداد کاربر و بدون هزینه تیم خود را مدیریت کنند. امکان تبدیل اشتراک همیشه رایگان به اشتراکی با سطوح بالاتر و امکانات بیشتر، بدون از دست رفتن اطلاعات وارد شده کاملاً موجود است. نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، دارای چند طرح ابری (SaaS) و طرح نصب روی سرور شخصی (On-Premises) می‌باشد و شما می‌توانید لیست امکانات و قیمت هر طرح را در سایت hamtick.com مشاهده کنید.

همتیک تلاش می‌کند تا همواره در بازه‌های زمانی کوتاه و مشخص، سیستم را با امکانات جدید و کاربردی، به روز رسانی کند و در صورتی که سیستم را تهیه کرده باشید (حتی اگر نسخه اشتراک همیشه رایگان باشد)، تا زمانی که سیستم شما فعال باشد، به صورت اتوماتیک به روز رسانی گردیده و جدیدترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امیدواریم با تولید نرم افزار مدیریت پروژه همتیک توانسته باشیم گامی در راستای تحول مدیریت کسب و کارها و افزایش موفقیت آن‌ها برداریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها