خانوارها با تعداد کم هم کمتر از ۶۰ لیتر نمی‌گیرند/ ویدئو

مدیرکل شرکت ملی فرآورده‌های نفتی گفت: ما در این طرح به هر نفر از خانواده ۱۵ لیتر سهمیه ۱۵۰۰ تومانی اختصاص می‌دهیم و مبلغ آن به حساب بانکی سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

خانوارها با تعداد کم هم کمتر از ۶۰ لیتر نمی‌گیرند/ ویدئو

سالاری، در یک برنامه تلویزیونی افزود: ما در این طرح به هر نفر از خانواده ۱۵ لیتر سهمیه ۱۵۰۰ تومانی اختصاص می‌دهیم و مبلغ آن به حساب بانکی سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهمیه بنزین خودرو‌های عمومی به حساب افراد واریز می‌شود، افزود: همچنین امکان مبادله از همه طریق وجود دارد.

 

حجم ویدیو: 6.73M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09 | دانلود ویدیو
منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • علی
    2

    نفری پانزده لیتر یعنی عملا حذف بنزین سهمیه ای الان خانوارها حداکثر سه نفره هستند و بنزینی که به حسابشان واریز میشود کمتر از بنزینی هست که به یک ماشین تعلق میگیرد به دولت جدید بگویید با بازی با اعداد مردم را خر نکنید هدف شما تقریبا نصف کردن سهمیه بنزین ملت است و مرحله بعد ان قصد شما حذف کردن سهمیه بنزین افرادی است که از دریافت یارانه هم حذفشان کردین و در نهایت حذف سهمیه بنزین بصورت مقطعی که مردم هم دردش رو کمتر احساس کنند و تنها چیزی که از ذهن شما عبور هم نمیکند عدالت است شما فقط میخواین بار مالی دولت یعنی خودتون رو کم و به دوش مردم بندازین تمونه اشکارش هم حذف ارز دولتی و تحمیل تورم و افزایش قیمتهای شدید به مردم است که در اینده نزدیک تجربه خواهند کرد متاسفانه .

  • الب
    1

    توزیع کننده هستیم با این وضعیت بازار ونابود نقدینگی وگرفتن مالیاتهای متعدد روی جنسهامون میکشیم ماشینهای ما با آب را ه نمی روند

  • علی
    1

    اصلا طرح خوبی نیست . بجای مدیریت کلان اقتصادی و مهار تورم اقدامات عجیب و غریبی می بینیم که هر روز بر مشکلات مردم اضافه می کند . کسی که ماشین ندارد پیاده روی که نمی کند بالاخره از تاکسی یا سایر وسایل عمومی استفاده میکند و به هر صورت یارانه مربوطه را می گیرد . با این کار هدفی جز دربه در کردن مردم و تورم بیشتر نصیب کسی نمی شود . بسیاری از مردم روزانه برای کارهای روزانه نیاز به خودرو و طی دهها و بعضا صدها کیلومتر مسافرت دارند . با این طرح نابجا این افراد دچار مشکل جدی خواهند شد .

  • بازنشسته
    0

    كلاه بزر گى كه ميخواهند به هر طريقى سر مان بگذارند ،وفكر ميكنند مردم هم نمى فهمند ،عين يارانه احمدى نژاد كه گفتند قبض ها راخودتان مديريت كنيد وپولش را ما به خودتان ميدهيم حالا قبض ها نجومى ولى يرانه همان قبلى ،واى به حالمان

  • ناشناس
    0

    مردم هر روز بدبخت تر از دیروز. دولت داعیه خدمت به مردم را هم دیدیم.

  • ایرانی
    0

    سلام
    متاسفانه یك جزیره مثل كیش را پایلوت قرار دادند ایا سهمیه برای كلان شهر تهران منطقی است اصلا مقایسه شهرهای كلان با شهر بدون ترافیك و مسافت پیمایش خودرو بعضا از اطراف تهران منطقی نیست
    متاسفانه دولت و مجلس هر چند وقتی به جای جراحی اساسی اقتصاد كشورمان فقط یك پارامتر در تمام دولتی ها مشترك كه با قیمت بنزین بازی بشه سئوال درآمد مردم تغییر كرده یا خیر .

  • فرشته
    1

    ایکاشکی حداقل میمردیم تا راحت بشیم از این مشکلات الان روزی هزار بار داریم می‌میریم و زنده میشیم ،والا آرزوی همچی بخاطر فقر به دلمون موند.

  • وحیدی
    0

    الان من وهمسرم دو ماشین داریم و ماهانه ۳۰ لیتر بنرین به ما تعلق می گیرد می شود بفرمایید چطور هیچ خانواده ای در ماه کمتر از۶۰ لیتر سهمیه ندارد ؟ بر دروغگوی بی سواد لعنت .



اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها