نهضت ملی با شتاب بیش از پیش در راستای تحقق مطالبه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا می کند/ ساماندهی اجاره بهای مسکن در دستور کار شورای مسکن استان

هفدهمین نشست شورای عالی مسکن صبح روز شنبه پنجم خرداد ماه به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری به صورت وبیناری برگزار شد.

نهضت ملی با شتاب بیش از پیش در راستای تحقق مطالبه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا می کند/ ساماندهی اجاره بهای مسکن در دستور کار شورای مسکن استان

دراین نشست خانچی با توجه به شتاب انجام پذیرفته شده در حوزه ساخت نهضت ملی مسکن به شتاب الحاق و تخصیص زمین در ماه های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را این مردم بچشند.

وی در ادامه به مسئله اجاره بهای مسکن اشاره کرد و افزود : طبق قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و مصوبه شورای عالی مسکن امروز، شورای مسکن استان موظف شد که سقف اجاره بها را مشخص و به شورای عالی مسکن اعلام نماید.که شاهد ساماندهی بازار مسکن باشیم.

معاون استاندار به مسکن های مهر باقیمانده در استان اشاره کرد و افزود : تکمیل مسکن مهر در سطح استان شتاب خیلی خوبی گرفته است و هم اکنون 1480 واحد مسکونی مهر در آستانه بهره برداری می باشد.که در 38 سایت مسکونی در 5 شهرستان تکمیل شده است.

خانچی در پایان با تاکید مجدد به نقش بانک ها در تامین مالی پروژه ها افضافه کرد: تامین مالی یکی از مسائل و چالش های اساسی حرکت پر شتاب مسکن در استان می باشد  و بانک ها در صورت تسریع در پرداخت تسهیلات شتاب این کار را دو چندان می کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    سه سال است بدون دروازه فوتبال بازی کردید حالا یادتان افتاده گل هم باید میزدید !!!!!

  • ناشناس
    0

    سه سال است بدون دروازه فوتبال بازی کردید ، حالا یادتان افتاده گل هم باید بزنید !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها