اجرای نقاشی چهره مبارک شهدای مدافع سلامت در محله کیانپارس آغاز شد

طرح نقاشی دیواری چهره مبارک سه شهید مدافع سلامت بر یکی از ساختمان های بلند در خیابان پهلوان محله کیانپارس شهر اهواز آغاز شد.

اجرای نقاشی چهره مبارک شهدای مدافع سلامت در محله کیانپارس آغاز شد

سجاد حیدری مدیر عامل سازمان زیباسازی در این خصوص گفت: در راستای آماده سازی و فضا سازی شهر اهواز به منظور برگزاری کنگره شهدای استان خوزستان طرح نقاشی دیواری تمثال مبارک دکترشهیدعبدالله عسکری،دکترشهید عبدالحسین مرتضایی فر و شهید حسن سواری از شهدای مدافع سلامت دوران ویروس کرونا ، بر روی یکی از ساختمانهای بلند شهر اهواز آغازشد.

دکتر شهید عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

دکتر شهید عبدالحسین مرتضایی‌فر از کادر درمان و تنها متخصص ارتوپد فعال در شهر لالی که خدمات زیادی را به شهروندان عرضه کرده بود بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت تا به عنوان اولین شهید راه سلامت در لالی لقب گیرد.

شهید حسن سواری یکی از بهیاران بیمارستان سلامت اهواز بود که پس از فراخوان بیمارستان رازی اهواز به کادر درمان سراسر استان برای مقابله با بیماری کرونا، به جمع مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در بیمارستان رازی پیوست.

IMG_2_11

IMG_01_6

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها