سرپرست سازمان پایانه های شهرداری اهواز:

در ۵ نقطه شهر اهواز، پارکبانان غیر مجاز از مردم اخاذی می کنند!

سرپرست سازمان پایانه های شهرداری اهواز گفت: در 5 نقطه شهر اهواز، پارکبانان غیر مجاز از مردم اخاذی می کنند!

در ۵ نقطه شهر اهواز، پارکبانان غیر مجاز از مردم اخاذی می کنند!

آیت حمیدی با اعلام اینکه تعدادی افراد بصورت خودسرانه و با جعل عنوان پارکبانان، بصورت کاملاً غیر قانونی از شهروندان اخاذی کرده و وجه دریافت می کنند گفت: با بررسی های بعمل آمده، بازدیدهای میدانی صورت گرفته، همچنین پیگیری شکایات واصله مردمی، مشخص گردید که در نقاط زیادی از شهر اهواز که اکثراً مکانهای شلوغ و پر تردد هستند، افرادی با جعل عنوان پارکبان یا پارکینگ دار، از شهروندان محترم اهوازی اخاذی کرده و باعث بروز نارضایتی عمومی در سطح جامعه و بین مردم شده اند.

سرپرست سازمان پایانه های شهرداری اهواز تصریح کرد: اما در پنج نقطه از شهر اهواز، عده ای بصورت شبانه روزی در حال اخذ وجه غیر قانونی و تحصیل مال نامشروع از این راه هستند که این پنج نقطه عبارتند از:

١. ابتدای خیابان آزادگان (٢٤ متری) روبروی بانک تجارت و در یکی از اصلی ترین خیابانهای هسته مرکزی شهر.

٢. خیابان اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و کلیه کوچه های فرعی منتهی به اورژانس آن بیمارستان.

٣. کیانپارس، نمایشگاه بین المللی خوزستان، در هر دو سمت بلوار روبروی درب ورودی نمایشگاه و زمین های خالی آن محدوده. 

٤. کیانپارس، خیابان ورودی بیمارستان مهر و کوچه های فرعی منتهی به آن.

٥. سپیدار، بیمارستان امیرالمومنین(ع) دو سمت بلوار روبروی درب اورژانس بیمارستان.

سرپرست سازمان پایانه های شهرداری اهواز تصریح کرد: هیچکدام از افرادی که در این پنج مکان در حال فعالیت و اخذ وجه از شهروندان هستند، دارای مجوز فعالیت نبوده و هیچ گونه پروانه بهره برداری جهت مکانهای مورد نظر نیز صادر نشده است و این افراد بصورت خودسرانه و غیر قانونی، خیابانها و کوچه های مذکور، که معبر عمومی هستند را پارکینگ معرفی کرده و با جعل عنوان پارکبان، از شهروندان وجه دریافت کرده و در حال اخاذی از مردم و ایجاد نارضایتی هستند!

آیت حمیدی افزود: اساساً پارکینگ عمومی دارای تعریف مشخصی است و به مکانهایی اطلاق می شود که دارای مجوز فعالیت و پروانه بهره برداری بوده و مکان مورد نظر دارای پیوست ترافیکی باشد و از همه مهمتر اینکه شهروند با رضایت خاطر و اختیار خود، ماشین و خودرو خود را در آن مکان قرار دهد، اما متاسفانه در هر پنج نقطه معرفی شده، هیچگونه مجوز فعالیت یا پروانه بهره برداری برای آن مکان ها صادر نشده و در محل های مذکور بصورت جبری و نه با اختیار شهروندان از آنها اخذ وجه می شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایران من
    0

    خوب ک چی
    چرا جلوشون رو نمی گیرید ؟

    نظرات شما -
    • داوود
      0

      چون همین مردم طرفدار دزد و قاچاقچی و دستفروش و هر خلافکاری هستن . دست بهشون بزنی داد و بیداد میکنن. یه پارک سالم تو اهواز نمونده از دست قلیون و مواد فروش ها اما تا میخوان جمعشون کنن مردم میان ازشون طرفداری میکنن.

  • مجتبی
    0

    اهواز که صاحب درست حسابی نداره

  • ناشناس
    0

    خوزستان استان باج و باجگیری

  • ناشناس
    0

    بی در و پیکر ترین شهر ایران

  • ناشناس
    0

    سلام شما که این همه اطلاعات دارید چرا به مبادی زیربط خبر نمیدین تا برخورد شود

  • فرشید
    0

    سلام و عرض ادب
    چند روز پیش من به نمایشگاه کیانپارس مراجعه کردم به اصطلاح پارکبان با قلدری گفت اگه پول ندی ماشینت خش میندازم به مامور نیروی انتظامی مراجعه کردم و اطلاع دادم گفت ما کاری نمیتونیم بکنیم.خلاصه فقط حرف نمیشه باید اقدام عملی انجام داد که متأسفانه مسولین هیچ اقدامی نمیکنن

  • ابو عمران بن غبیش
    0

    تا زمانی ک قومیتی هستیم. حتی اگ ۱۰۰ سال بگذره . مردم نمیخوان . مسئولین هم الحمدالله با گرمای هوا میگن بودجه مثل یخ هست نمیرسه ب خوزستان پس باشد ب قبیله و عشیره و طایفه . زمانی اباد خواهد شد ک اینا از خوزستان حذف بشن و رنگ ایرانی ب خود بگیرد . تهران و بقیه استان ها دارن از نعمت خوزستان استفاده میکنن ما مسئولینی داریم ک فقط ب فکر اینک تا انتخابات جدید نیومده برداره بره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها