نایب رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز در بازدید از کوی مهدیس

کوی مهدیس برای اینکه به نقطه مطلوبی برسد به اعتبار بسیار بالایی نیازمند است

محمودی با اعلام اینکه در سال گذشته در برخی محلات منطقه مهدیس برای اولین بار عملیات آسفالت زیرسازی جدول کشی انجام شده است؛ گفت: منطقه مهدیس برای اینکه به نقطه مطلوبی برسد به اعتبار بسیار بالایی نیازمند است؛به طور مثال برای فضای سبز سه نقطه در محله مهدیس ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کوی مهدیس برای اینکه به نقطه مطلوبی برسد به اعتبار بسیار بالایی نیازمند است

مدیر منطقه ۸ اهواز، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز به همراه دو تن از اعضای کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز، از کوی مهدیس بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات مردم ساکن در این مطقه پرداختند.

سیاوش محمودی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نوع واگذاری در کوی مهدیس گفت:متاسفانه سنوات گذشته بدون آماده سازی خدمات ابتدایی، این منطقه به بهره‌برداری رسیده و مردم ساکن شده اند با این حال شهرداری به مشکلات کوی مهدیس  با وسع و توان خودش ورود کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه تعهدات تعاونی های واگذار کننده به عهده شهرداری درآمده و مطالبه مردم از شورا و شهرداری است .

محمودی  با اعلام اینکه در سال گذشته در برخی محلات منطقه مهدیس برای اولین بار عملیات آسفالت زیرسازی جدول کشی انجام شده است؛ گفت:  منطقه مهدیس برای اینکه به نقطه مطلوبی برسد به اعتبار بسیار بالایی نیازمند است؛به طور مثال برای فضای سبز سه نقطه در محله مهدیس  ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

عضو شورای شهر اهواز به محدود بودن بودجه و منابع اشاره کرد و گفت: مشکلات مردم واقع در کوی مهدیس قابل لمس می باشد . در بودجه ۱۴۰۲ به طور جداگانه  بالغ بر ۱۰۰ میلیارد برای بحث زیرسازی و آسفالت محلات کوی مهدیس تصویب شده است.

وی تصریح کرد: انتظار این است شرکت فولاد خوزستان که در نزدیکی این منطقه مستقر است در انجام مسئولیت‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

منبع: تابا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها