عضو شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد

لزوم پیگیری درخواست تحقیق و تفحص در حوزه پرسنلی و حقوق و دستمزد شهرداری

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: بررسی و تحقیق و تفحص در خصوص نرم‌افزار و مکانیزم پرداخت حقوق و مزایا و مدیریت منابع انسانی، نحوه تغییر وضعیت پرسنل و تعیین پست‌های سازمانی و شکل قراردادهای تغییر وضعیت نیروی انسانی و نحوه پرداخت رفاهیات به پرسنل شهرداری، مواردی هستند که در درخواست تحقیق و تفحص توسط اعضای شورا ارائه شده‌ و پیگیری خواهد شد.

لزوم پیگیری درخواست تحقیق و تفحص در حوزه پرسنلی و حقوق و دستمزد شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلان شهر اهواز، سید ناصر مهداوی در خصوص تقاضای تحقیق و تفحص اعضای شورا که در حال طی شدن مراحل قانونی آن است اظهار کرد: با توجه به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه پرسنلی و درخواست‌ها و شکایت‌های متعدد واصل شده به اعضای شورا طرح تحقیق و تفحص در برخی حوزه‌ها به صورت مکتوب به محضر ریاست شورا ارائه شد که با تایید و همراهی تعدادی از اعضای محترم شورا است.

وی افزود: به موجب این درخواست و پس از مطرح شدن آن در صحن شورای اسلامی کلانشهر اهواز و تایید اعضای شورای شهر این موضوع در کمیسیون مرتبط مطرح و پیگیری خواهد شد. 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در موارد مورد تحقیق و تفحص تصریح کرد: بررسی و تحقیق و تفحص در خصوص نرم‌افزار و مکانیزم پرداخت حقوق و مزایا و مدیریت منابع انسانی نحوه تغییر وضعیت پرسنل و تعیین پست‌های سازمانی و شکل قراردادهای تغییر وضعیت نیروی انسانی و نحوه پرداخت رفاهیات به پرسنل شهرداری، مواردی هستند که در درخواست تحقیق و تفحص ارائه شده‌اند. 

مهداوی با اشاره به وظیفه ذاتی شورا در این خصوص خاطرنشان کرد: ما در اجرای ماده ۸۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور این درخواست را ارائه و پیگیری خواهیم کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها