بهره برداری از پروژه آبرسانی آب آشامیدنی پایدار به روستای الباجی اهواز

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای الباجی اظهار کرد: یکی از گله‌مندی های به حق مردم در استان خوزستان به خصوص روستاها و حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در بحث تامین آب شرب در محلات کمتر برخودار بود.

بهره برداری از پروژه آبرسانی آب آشامیدنی پایدار به روستای الباجی اهواز

 مجتبی یوسفی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و اختصاص اعتبار توسط مجلس، تلاش و همراهی وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و بسیج سازندگی پروژه های خوبی در بحث آبرسانی انجام شد.

عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: به برکت جمهوری اسلامی روستای الباجی با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر با پیگیری هایی که در بحث اختصاص اعتبار از پروژه‌های ملی و صدور مجوز تامین آب پایدار توسط وزارت نیرو، امروز آب با کیفیت به روستای الباجی رسید.

photo_2023-08-04_17-47-56

یوسفی ادامه داد: این پروژه شامل خط ١٠ کیلومتری انتقال آب ۳۱۵ میلی متری و در یک کار ضربطی اجرا و مشکل آب آشامیدنی پایدار این روستا را رفع کرد و  همچنین در پروژه ای دیگر بخشی از فاضلاب این روستا نیز اصلاح گردید که در این پروژه ها مبلغی بالغ بر ۴٠ میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است مهندس یوسفی در تیرماه سال گذشته با دعوت از مدیرعامل آب و فاضلاب کشور و حضور این مدیر کشوری در روستای الباجی قول اجرای این پروژه را گرفته بود و در یک سال گذشته با پیگیری های مستمر در سطح ملی و استانی این پروژه را سرانجام رساند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها