با پیگیری مجتبی یوسفی نماینده اهواز برای اولین بار انجام گرفت

ایجاد ردیف بودجه ۱۶۰۰ میلیارد ریالی در بودجه ۱۴۰۱ برای برخی از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه اهواز

نماینده اهواز در مجلس در تشریح جذب اعتبارات و اختصاص ردیف جداگانه در بودجه ۱۴۰۱ برای برخی از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه، گفت: برای اولین بار ۱۶٠٠میلیارد ریال برای احداث جایگزین بیمارستان‌های آموزشی رازی، گلستان و اطفال اهواز، احداث بیمارستان های حمیدیه و باوی، احداث سالن ۴۵٠٠نفری اهواز، ایجاد تاسیسات فاضلاب ملاثانی، شیبان، حمیدیه و کوت عبدالله و پروژه های محوطه سازی دانشگاه شهید چمران اهواز اختصاص یافت.

ایجاد ردیف بودجه ۱۶۰۰ میلیارد ریالی در بودجه ۱۴۰۱ برای برخی از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه اهواز

مجتبی یوسفی دوشنبه(۱٠ مردادماه)، اظهار کرد: در آخرین جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، درخواست ایجاد ردیف های بودجه برای پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه داشتم که ریاست کمیسیون با بخشی از آن موافقت  و ۱۶۱۰میلیارد ریال برای پروژه ها اختصاص پیدا کرد.

وی به تشریح جزییات این بودجه پرداخت و افزود: ۳٠٠میلیارد ریال برای احداث بیمارستان های جایگزین آموزشی رازی، گلستان و اطفال اهواز اختصاص یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: برای احداث بیمارستان های حمیدیه و باوی، دستور تخصیص اعتبار ۱۵٠ میلیارد ریالی صادر و محل ردیف بودجه آن مشخص شد.

یوسفی همچنین از اختصاص ۲٠٠میلیارد ریال برای احداث سالن ۴۵٠٠نفری اهواز خبرداد و گفت: برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر اهواز، ویس، ملاثانی، شیبان، حمیدیه و کوت عبدالله نیز، ۷۲٠میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

وی با بیان اینکه ۸۰میلیارد ریال جهت تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر گرفته شد، از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۶٠میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز محوطه سازی این دانشگاه خبرداد.

عضو کمیسیون عمران در پایان تاکید کرد: حضور در جلسات کمیسیون تلفیق یک مزیت است و می توان با استفاده از ظرفیت این کمیسیون برای ایجاد ردیف های مختلف در بودجه جهت اختصاص به پروژه های حوزه انتخابیه تاثیرگذار بود و ماحصل این حضور، تخصیص ۱۶۱۰میلیارد ریال برای پروژه هایی که هیچ ردیف بودجه نداشتند، برای اولین بار بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این نماینده حداقلی بیسواد هم چسبیده به بحث پردرآمد شهرداری اهواز فقط!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها