پیام تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از دکتر یاسین کاوه پور

اقدام شهردار جوان آبادان در به روز نمودن حقوق پرسنل،پرداخت رفاهیات و همچنین پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان شهرداری به تعداد ۱۲۰ نفر ، تحسین برانگیز و بی سابقه است.

پیام تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از دکتر یاسین کاوه پور

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آبادان؛ رئیس و اعضای این شورا در پیامی مشترک به منظور پرداخت به موقع حقوق، مزایا و معوقات پرسنل، اهدای کارت رفاهی و همچنین پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از شهردار آبادان تقدیر و تشکر کردند.

 متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

بدون تردید برای همه افراد پاکدل و بصیر واضح و روشن است که در دوران مدیریت جناب آقای دکتر یاسین کاوه پور شهردار جوان و جهادی آبادان چه میزان تغییرات بزرگ در مجموعه شهرداری و سطح این شهر به وجود آمده و در حال وقوع است تا با اعتلای نام آبادان، این شهر به روزهای اقتدار و سربلندی گذشته خود باز گردد.

به طور حتم اقدام انقلابی شهردار آبادان هم زمان با فعالیت پروژه های عمرانی و خدماتی در نظم بخشی به موقع حقوق پرسنل شهرداری بسیار ارزنده، بی سابقه و قابل تقدیر بود و از اقدامات صادقانه ایشان در جهت توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه کارگران زحمتکش این نهاد خدمات رسان است.

دکتر کاوه پور همواره بر توجه ویژه به کارگران و کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه های سازمانی تاکید دارد و این مسئله نشان از درایت و حسن مدیریت ایشان است.

لذا همه اعضای شورای شهر به اتفاق نظر به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت تمامی تلاش ها و پیگیری های شهردار انقلابی و جهادی آبادان در جهت پرداخت حقوق، مزایا و معوقات پرسنل، اعطای کارت رفاهی در چند نوبت به کارکنان و نیز پرداخت سنوات بازنشستگان و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان را اعلام میداریم.

از خداوند متعال برای شهردار محترم و همه خدمتگزاران به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه همشهریان عزیزمان آرزوی توفیق، سلامتی و سعادت را مسالت می‌نمائیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان

photo_2023-07-26_18-09-01

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    داعشیهای وطنی در یک قاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها