اصرار عضو شورا بر پیگیری استیضاح شهردار اهواز

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیگیری انجام شده برای استیضاح شهردار گفت: همچنان بر مواضع درستی که تاکنون اتخاذ کرده‌ایم، پای می‌فشاریم و ذره‌ای از آن کوتاه نخواهیم آمد.

اصرار عضو شورا بر پیگیری استیضاح شهردار اهواز

سید محمدجواد رضوی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر اهواز با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالحسین (ع) با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر آنقدر اهمیت داشت که هزینه‌ای مانند خون امام حسین(ع) بابت بهای آن پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در معرفت‌شناسی قیام عاشورا کم کار کرده‌ایم. کارهای تبلیغی و نمادین مهم هستند و باید انجام شوند اما اصل مساله، شناخت و معرفت است. در حال حاضر شهر اهواز، فضای محرمی به خود نگرفته است و احساس حزن و اندوه عاشورا و محرم در شهر به اندازه کمی وجود دارد. این مساله را در ماه رمضان نیز گفتیم اما کسی گوش نکرد و مانند گفته قیصر امین‌پور باید چهارم شخص مجهول را پیدا کنیم.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در زمینه معرفت‌شناسی قیام عاشورا باید کارهای بیشتری انجام شود تا جوانان ما بدانند راه امام حسین(ع) چه بوده است.

رضوی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر آنقدر اهمیت دارد که هر کسی در حوزه کاری خود باید به این موضوع بپردازد. در ارتباط با مدیریت شهری نیز به امر به معروف و نهی از منکر نیاز داریم و در این خصوص به عنوان نمایندگان مردم سوالاتی از شهردار پرسیدیم و پاسخ‌های مبهمی داده شد. 

وی با اشاره به رای‌گیری درباره قانع شدن یا قانع نشدن اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار در جلسه صحن علنی افزود: استفساریه تردیدآمیزی از مرجع ناشناس منجر به رای‌گیری در صحن علنی شورای شهر شد اما آیا همه چیز حل شد و ابهامات برطرف شد؟ آیا قرار است اشکالات گرفته شده که بیشتر آن‌ها از سوی شهردار پذیرفته شدند، حل شوند؟ ما که پاسخی نشنیدیم.

عضو شورای شهر اهواز گفت: دو سال از عمر شورای ششم گذشته است و در دو سال باقی مانده هم نه تنها اتفاق جدیدی نخواهد افتاد بلکه با مسیری که داریم می‌رویم، مشکلات مردم دو چندان خواهد شد.

رضوی تصریح کرد: وظیفه ما این است که همچنان از حق و حقوق شهروندان که مطالبه نظام است، دفاع کنیم. همچنان بر مواضع درستی که تاکنون اتخاذ کرده‌ایم، پای می‌فشاریم و ذره‌ای از آن کوتاه نخواهیم آمد و سوال و استیضاح شهردار را حق قانونی خود می‌دانیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها