انتقاد رئیس شورای شهرستان اهواز از محدودیت سهمیه آزاد بنزین در جایگاه های سوخت

رییس شورای شهرستان اهواز گفت: محدودیت سهمیه آزاد بنزین در جایگاهای مختلف سوخت خوزستان و بویژه در شهرستان اهواز مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

انتقاد رئیس شورای شهرستان اهواز از محدودیت سهمیه آزاد بنزین در جایگاه های سوخت

نادر زرگانی گفت: مراجعات روزانه مردمی مردم اهواز به شورای اسلامی شهرستان و اعلام نارضایتی از محدودیت بنزین درجایگاه های اهواز شدن رو به فزونی است.

زرگانی افزود: شهرستان اهواز از ۵ شهرستانهای بزرگ کشور محسوب می‌شود.

رییس شورای شهرستان اهواز بیان داشت: خوزستان با مجاورت به مرز عراق و مسیر تردد مسافران زیارتی ‌و سیاحتی دو کشور عراق ‌و ایران وهمچنین تردد مردم کشور از شمال به جنوب ‌وجنوب به شمال شده است.

رییس شورای شهرستان اهواز گفت: در حالت طبیعی استان خوزستان و شهرستان اهواز گرمترین استان کشور است.

رییس شورای شهرستان اهواز یادآور شد: با وجود شرکت‌های فرآورده های نفتی گازی پتروشیمی صنعتی فولادی ‌نیشکر و سوزاندن باگاس نیشکر ‌ومواد زاید نفتی وگازی؛شدت و حدت گرمای خوزستان را دوچندان کرده است.

زرگانی افزود: خوزستان یکی از استان های ترانزینی و استراتژیک کشور و منطقه محسوب میشود ولی در حوزه حمل و نقل شهری با مشکلاتی مواجه شده است .

رئیس شورای شهرستان اهواز ادامه داد: کاستی ها در حوزه حمل و نقل شهری  درشهرستان اهواز چه در اتوبوسرانی و چه در تاکسیرانی و عدم راه اندازی  قطار شهری باعث شده که مردم با خودروهای  شخصی خود تردد کنند. در گرمای سوزان از کولر ماشینها استفاده شود وبا این وجودمصرف بنزین چندبرابر خواهدشد.

‌رییس شورای شهرستان اهواز ییان داشت: این نشان می‌دهد که شهرستان اهواز با سایر شهرستانهای کشور مصرف چند برابری دارد.

زرگانی بیان داشت: محدودیت ۴۰ لیتر سوخت در جایگاهای شهرستان اهواز باعث ترافیک بیش ازحد در گرمای ۵۰درجه که باهمراه خطرات مالی و جانی به همراه دارد. در این زمینه از استاندار خوزستان درخواست پیگیری جدی داریم که

کارت های آزاد سوخت به اندازه کافی به جایگاهای  شهری و بین شهری اختصاص یابد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها