عضو شورای شهر:

اولویت مردم بسیار مهم است معتقدم تشخیص اولویت ها می تواند کارگشا باشد.

عضو شورای شهر اهواز در اولین جلسه رسمی شورا خطاب به سرپرست شهرداری گفت: اولویت مردم بسیار مهم است معتقدم تشخیص اولویت ها می‌تواند کارگشا باشد.

اولویت مردم بسیار مهم است معتقدم تشخیص اولویت ها می تواند کارگشا باشد.

احمد سراج با اشاره به معضل آبگرفتگی افزود: مردم کلانشهر اهواز بعد از شروع هر بارندگی گرفتار آبگرفتگی می شوند و همین امروز هم شاهد بالازدگی فاضلاب در معابر هستیم، اگرچه رفع این معضل وظیفه آبفا است اما می توان با همکاری هم از نگرانی مردم کم کرد.

سراج گفت: لایروبی لوله های فاضلاب، تامین پمپ های مورد نیاز، ترمیم و اصلاح لوله های فرسوده با مساعدت و همکاری شهرداری و آبفا از اقدامات مهمی است که باید انجام شود چرا که مردم از ما خدمت می خواهند.

عضو شورای شهر عنوان کرد: در آستانه ورود به ماه محرم هستیم، انتظار داریم فضای شهر اهواز با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ نسبت به هرچه باشکوه برگزار کردن مراسمات با رعایت پروتوکل های بهداشتی‌ انجام شود چرا که ما هرچه داریم از محرم است.

سراج بیان داشت: امروز مردم باید ببینند فضای شهر تغییر کرده است و اکیپ های لکه گیری آسفالت باید از همین امروز فعال شوند چرا که این چاله های معتبر زیبنده شهر نیست و ما با شعار خدمت آماده ایم و مردم باید این خدمات را حس کنند.

وی گفت: از شما سرپرست شهردار انتظار دارم دو پروژه غیر فعال میدان تقاطع شهید کجباف و میدان دانشگاه را پیگیری تا بار دیگر فعال شوند.

منبع: خبرفوری

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها