تعداد جانباختگان سیل خراسان‌شمالی به چهار نفر رسید/ تعدادی از اهالی روستای گلیان مفقود شدند/ ویدئو

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بارندگی شدید و وقوع سیل شامگاه شنبه ۲ کشته دیگر در شهرستان شیروان بر جا گذاشت و شمار جانباختگان این سیل به چهار نفر رسید.

تعداد جانباختگان سیل خراسان‌شمالی به چهار نفر رسید/  تعدادی از اهالی روستای گلیان مفقود شدند/ ویدئو

غلامرضا شفیق اظهار کرد: بارش شدید باران در مدت ۲۰ دقیقه در شامگاه گذشته موجب جاری شدن سیلاب به ارتفاع چهار متر در رودخانه روستای "استاد" شهرستان فاروج شد و خسارات مالی و جانی به بار آورد.

وی افزود: روستاهای "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستاها توسط نیروهای امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

بیشتر بدانید: سیل در خراسان شمالی دو کشته برجای گذاشت

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ادامه داد: بارش ها در شهرستان شیروان نیز به حدی بود که ۲ سرنشین یک خودرو در روستای "گلیان" نیز در سیلاب غرق شدند و در این رابطه ۱۸ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده است.

شفیق گفت: با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برای امداد در حادثه‌های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.

وی تصریح کرد: نیروهای دستگاه های خدماتی و امدادی از جمله راهداران، امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و شهرداری در حالت آماده باش هستند.

سیلاب مهیب در فاروج/ تعدادی از اهالی روستای گلیان ‌مفقود شدند

خبرها از فاروج حاکی است، در پی بارش شدید باران در روستاهای استاد، خسرویه و چوکانلو شهرستان فاروج موجب جاری شدن سیل شده که در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستاها توسط نیروهای پلیس و امدادی پیدا شده و همچنین در این رابطه ۹ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده است.

اسماعیل زاده فرماندار شیروان با تایید خبر کشته شدن دو نفر در سیل دیشب گلیان، گفت: تعدادی از اهالی روستای گلیان هم مفقود هستند که امیدواریم اتفاق ناگواری برای افراد مفقود شده نیفتاده باشد.

حجم ویدیو: 8.65M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    اون ماشینه که مچاله شده بود چقدر شبیه لندکروز بود؟؟!! بنده خدا گفته بود فرقی با 206 نداره!! ما باورمون نمیشد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها