دانش آموزان از مهمترین اهداف و مخاطبان تبیین هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان از مهمترین اهداف تبیین هستند، گفت: برای این قشر باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا افکار منفی و نادرست آنها تغییر کند.

دانش آموزان از مهمترین اهداف و مخاطبان تبیین هستند

حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر یکشنبه در نشست جهاد تبیین استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه دانش آموزان از اقشار مهم و مخاطب تبیین هستند، ابراز کرد: برای موفقیت در حوزه جهاد تبیین تلاش شود تا در حوزه آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری انجام شود تا افکار منفی و نادرست حاکم بر برخی دانش آموزان تغییر کند.

وی افزود: برای اجرای بهتر طرح باید در عمق مدارس پیگیر موارد مطرح شده در خصوص جهاد تبیین بود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در اجرای طرح تلاش شود گروه‌های مخرب موجود در جامعه شناسایی و اصلاح شوند، بیان کرد: در حین اجرای طرح می‌بایست استعداد یابی انجام شود تا دانش آموزانی که در حوزه‌های مختلف مانند رسانه، علمی، ورزشی دارای توانمندی می‌باشند؛ شناسایی شوند.

مطیعی با بیان اینکه مسئولیت پذیری می‌تواند در آینده دانش آموزان بسیار مؤثر و مفید باشد، تاکید داشت: از ظرفیت‌های تمام گروه‌های موجود در جامعه برای اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پیوند بین مساجد و مدارس انجام شده و در آینده نیز برای اجرای کامل این طرح باید اقدامات مؤثری انجام شود، افزود: اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان بسیار مؤثر و حائز اهمیت است و می‌بایست در انجام آن اقدامات لازم انجام شود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها