زندانی فراری در سمنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک زندانی فراری در سمنان خبر داد.

زندانی فراری در سمنان دستگیر شد

سرهنگ اسدالله ناکینی، در نشستی انتظامی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک زندانی فراری در یکی از محله‌های سمنان و اقدام وی به خرده‌فروشی مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم فراری به‌صورت دائم در حال نقل مکان بود، یافتن ردی از وی را وارد مرحله پیچیده‌ای می‌کرد تا اینکه مأموران با انجام تحقیقات گسترده مخفی‌گاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بیان کرد: متهم که به اتهام نگهداری، حمل و توزیع مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده بود و پس از صدور حکم قضایی دوران محکومیت خود را می‌گذراند، پس از طی زمان مرخصی دیگر بازنگشته و متواری بود.

ناکینی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاعات دهند.

دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان همچنین از دستگیری یک خرده‌فروش سابقه‌دار مواد مخدر توسط مأموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد شهرستان خبر داد.

ناکینی گفت: در راستای وصول خبری از سوی منابع و مخبران مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر سمنان، عوامل عملیات کلانتری ۱۲ و یگان امداد در اقدامی اطلاعاتی از فعالیت و فروش مواد مخدر توسط فردی در منطقه مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از مأموران برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ادامه داد: متهم ۳۵ ساله و سابقه‌دار است و با بازرسی از داخل مخفیگاه وی، مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

ناکینی گفت: پلیس با سوداگران مرگ هیچ‌گونه تعارفی ندارد و بدون ملاحظه و با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستاده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها