رییس اتحادیه نانوایان اهواز:

مسئولان شرایط سخت شغلی نانوایان را مورد توجه قرار دهند/ حاوی تصاویر دلخراش

رییس اتحادیه نانوایان اهواز با انتقاد از وضعیت شغلی نانوایان در گرمای زیاد و شرجی های طاقت فرسای اهواز گفت: در شرایط جوی شرجی وگرمای زیاد، کار کردن برای نانوایان و کارگران در کنار تنور های پخت نان به امری طاقت فرسا و بعضا خطرناک تبدیل شده است و لازم است مسئولان این شرایط شغلی غیر قابل تحمل را مد نظر قرار بگیرند.

مسئولان شرایط سخت شغلی نانوایان را مورد توجه قرار دهند/ حاوی تصاویر دلخراش

محمد صالح صیوانی افزود:  در حالی که هر انسانی در این شرایط نیاز به تهویه و خنک کننده و همچنین تجدید قوا دارد اما متاسفانه این وضعیت برای کارگران نانوایی مهیا نیست و انان مجبورند بدون وقفه علاوه بر گرمای تنورهای پخت نان گرمای هوا را نیز تحمل کنند. 

وی با اشاره به تصاویر سوختگی و آسیب های جسمی وارده به این قشر عنوان کرد: این تصاویر سند غیرت و مردانگی نانوایان اهواز و خوزستان می باشد که در گرمای طاقت فرسا و شرجی پای تنور ایستاده وبه همشهریان خود خدمت می کنند  در صورتی که که همیشه از نظر مسولین مورد بی مهری و تحقیر قرار میگیرند  حالا با این تصاویر آیا نانوایان وظیفه شناس هستند یا مسولین زیر کولر نشین.

رییس اتحادیه نانوایان اهواز اظهار داشت:  خواسته به حق این قشر از مسئولان ذیربط این است که شرایط سخت شغلی ناشی از گرمای زیاد و افزایش ساعات پخت را مورد توجه قرار داده و با تعیین نرخ عادلانه حق این زحمتکشان را هم سطح دیگر استانها پرداخت کنند.

4da62a97-3f93-4e71-953e-4a5cd6b679c1

 

37ff1726-4099-48ac-b173-497aff6e1fb7

ae1d39b8-5042-4e1e-acbe-545d3fcb0647

4efb7c0e-27e4-484b-bdb6-4c2ed8fe2b7a

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نقی معمولی
    0

    اینطور باشه پلیس هم نیروهای که کشته شدن و یا زخمی شدن رو میکن ،تاکسیرانی هم از راننده تاکسی که تصادف و معلول شده ، هواپیمایی هم از سقوط هواپیما و کشته شدن خلبانانش میگه ،،،،منظور چیه ،اینها دال بر این نیست آرد دولتی را اوخرجوکم کنید ویا دو عدد کنجد روی نون قیمت دوبرابر مصوب دولت را از مردم بگیرید و.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها