معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در بازدید از غرفه شهرداری اهواز: آماده همکاری با شهرداری اهواز هستیم

در جریان آیین گشایش نمایشگاه هفته دولت که شامگاه یکشنبه ۶ شهریور برگزار شد، استاندار خوزستان به همراه معاون سیاسی و اجتماعی معاون مالی اقتصادی و معاون عمرانی و هماهنگی استانداری خوزستان از غرفه ی شهرداری اهواز دیدن کرده و از نزدیک در جریان اهم اقدامات و عملکرد این سازمان قرار گرفتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در بازدید از غرفه شهرداری اهواز: آماده همکاری با شهرداری اهواز هستیم

در این بازدید عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با حضور در غرفه شهرداری اهواز اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان در سطح کلان کشور مخصوصا از طرف ریاست محترم جمهوری اعمال شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی برگزار شده است که در پی آن بخشی از تلاش هایی که دولت انجام داده  را به استحضار مردم خواهیم رساند.

سیفی بیان کرد: موضوعات مهم پیرو بحث فاضلاب، طرح آبرسانی غدیر، حل مشکل کشت و صنعت هفت تپه، افزایش اشتغال زایی و ساخت مسکن در استان از مواردی هستند که دولت به صورت جدی در حال پیگیری آنها است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در این نمایشگاه، غرفه های برپا شده بخشی از خدمات انجام شده شان را به اطلاع مردم می رسانند.

وی گفت: در کلانشهر اهواز بعنوان مرکز استان اقدامات خوبی از سوی شهرداری اهواز در حال انجام است و استانداری به عنوان نهاد اصلی متولی دولت در استان آمادگی این را دارد که همکاری کاملی را با مجموعه شهرداری و شورای شهر داشته باشد تا انشالله این کلانشهر یک نمای مناسبی را به خود بگیرد و کاستی ها و مشکلات موجود هرچه زودتر برطرف شوند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها