معاون عمرانی استاندار خوزستان در بازدید از طرح جامع فاضلاب اهواز:

عزم دولت سیزدهم در حل مشکلات آب و فاضلاب اهواز/ شرکت های دانش بنیان به کمک دستگاه اجرایی در حل مشکلات و معضلات استان بیایند

معاون عمرانی استاندار خوزستان در بازدید از طرح جامع فاضلاب اهواز گفت: عزم دولت سیزدهم در حل مشکلات آب و فاضلاب اهواز است. شرکت های دانش بنیان به کمک دستگاه اجرایی در حل مشکلات و معضلات استان بیایند.

عزم دولت سیزدهم در حل مشکلات آب و فاضلاب اهواز/ شرکت های دانش بنیان به کمک دستگاه اجرایی در حل مشکلات و معضلات استان بیایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ محمد خانچی ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح جامع فاضلاب اهواز با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این طرح افزود: پروژه فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون از جمله پروژه های مهم و مصوب شده سفر ریاست جمهور به استان خوزستان بود که اهمیت زیادی درسطح ملی و استانی دارا است. با رفع مشکلات میان دستگاهی تلاش می شود پروزه فاضلاب اهواز بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای این پروژه بازدیدهای مستمر و میدانی زیادی با حضور استاندار و سایر مدیران دستگاه ها صورت گرفته است.و با هماهنگی های انجام شده و رفع مشکلات میان دستگاهی امیدوار هستیم با رفع موانع شاهد افزایش سرعت پروژه باشیم، تمام تلاش ما این است که این پروژه که یکی از وعده های رئیس جمهور به مردم اهواز بود با دقت و کیفیت براساس برنامه زمانبندی شده پیشرفت و به پایان برسد.

وی در پایان ضمن تاکید بر بسترسازی مناسب جهت حضور شرکت های دانش بنیان در پروژه های اجرایی استان افزود: با توجه به حجم پرژوه تبیین آن برای مردم و حضور شرکت های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخورد است و از جامع دانشگاهی و مهندیس دعوت به عمل می آید تا از این پروژه بازدید داشته باشند و از نقطه نظرات آنها استفاده شود.

6

5-1

3-1

1-1

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دولت نمايش و وعده...

  • ناشناس
    0

    در کردن یه قمپز جدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها