رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان:

باید با قاطعیت دست محتکرین را قطع کرد

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: باید با قاطعیت دست محتکرین و سوءاستفاده گران را قطع کرد.

باید با قاطعیت دست محتکرین را قطع کرد

به گزارش خبرفوری و به نقل از روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان، هوشنگ صالح راد در مصاحبه با رسانه ها استان بیان کرد: دولت سیزدهم عزم خود را برای انجام کارهای بزرگ و سخت و انجام جراحی بزرگ اقتصادی جمع نموده تا این مهم صورت گیرد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری  مبنی بر کمک همه مردم و ارکان نظام به دولت جهت عبور از این مرحله سخت لازم است در خوزستان همه مسولین استانی در همه قوا به میدان بیاییند و در دو موضوع مهم همکاری جدی داشته باشند و هر گونه کوتاهی و کم کاری و ترک فعل در این مقطع کنونی بمعنی بازی کردن در زمین دشمن است و اگر مدیری در این موضوع مرتکب چنین کاری شد بدون شک لازم مسولین قضایی ورود نمایند و برخورد لازم و قاطع صورت گیرد . مورد اول احتکار و مورد دوم نظارت بر توزیع اقلام مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمتهای دیگر اقلام .

 هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: بدون شک در این وضعیت کنونی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند افرادی زالو صفت دست به احتکار مایحتاج مردم خواهند زدکه لازم است نیروهای انتظامی و اطلاعاتی  بشدت استان رصد نمایند و اینگونه مکانها احتکار کشف و به اطلاع مردم رسانده شود و دستگاه قضا برای عبرت دیگران دست این متخلفین قطع تا درس عبرتی شود برای دیگر محتکرین و متخلفین. 

وی تصریح کرد: در مقطع کنونی و با توجه به حساسیت و رنج مردم احتکار هر گونه مایحتاج مردم بازی در زمین دشمن بوده و ورود قدرتمندانه دستگاهای ذیربط را می طلبد تا جلوی آشفتگیها و سوءاستفاده گرفته شود.

صالح راد با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمتها و جلو گیری از سوءاستفاده  کردن افراد غیر متعهد که به فکر جیب خود هستند، از مسولین مربوطه خواست که نظارتها را تشدید نمایند و کنترل بازار در دست بگیرند.

او گفت: آنچه امروز تحت عنوان نظارت موجود است قابل قبول نیست و نباید بازار به حال خود رها شود مردم باید کار و تلاش را ببینند و با مسئولین  همراهی کنند  تحقق این اهداف نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد که لازم تلاش و نظارت دستگاهای متولی امر نظارت مشهود و ملموس شود همچنین روحانیت معظم استان در مساجد و مکانهای مردمی همراهی مردم را بخواهند هیچ کسی نباید خود را کنار بکشد امروز کشور نیاز به همکاری و اتحاد و کمک همه اقشار جامعه دارد .

صالح راد از استاندار خواست که به مجموعه های نظارتی دستور بدهد وضعیت بازار شهرستانها را کنترل نمایند و جلوی احتکار و سوءاستفاده افراد سود جو گرفته شود و توزیع اقلام مایحتاج مردم در فروشگاهای بزرگ سرعت بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به حساسیت مقطع کنونی و اهمیت درک وضعیت زمان و مکان، خواستار اقدام سریع و به موقع در کنترل و نظارت را امری در جهت تحقق فرمان اخیر مقام معظم رهبری دانستن و همه مسولین استان را به تمرکز و کمک به دولت سیزدهم جهت عبور از این مرحله شد.

صالح راد از دستگاه قضای استان خوزستان خواست که با توجه به اهمیت و حساسیت کنونی استان با افرادی که ترک فعل می نمایید و در این مقطع کنونی کم کاری می کنند بشدت برخورد قانونی صورت گیرد تا با همکاری همه دستگاها در استان آرامش راحتی مردم رقم بخورد و  دشمن در کمین نشسته باز هم  تو دهنی محکمی بخورد انشالله. 

وی عنوان کرد: نباید با فشار مخالفین و خائنین داخل از خیمه معاویه بر گردیم و مالک اشترها که تا یک قدمی خیمه معاویه رسیدن مجبور به عقب نشینی شوند ایشان از همه نیروهای انقلابی و سربازان رهبری خواستن که وارد میدان شوند و به استان و مسولین استان در راستای تحقق این مهم کمک نمایید نباید زمان را از دست بدهیم باید روشنگری و تبیین را همین حال شروع کنیم   پای کار باشیم انشالله.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها