رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرفوری:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خوزستان به فراموشی سپرده نشود/ پشت پرده انتصابات غیربومی ها در استان را برای مردم افشا کنید

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان بیان داشت: به مدیران ارشد استان هشدار می دهیم از انتصاب مدیران پروازی و غیربومی در استان پرهیز کنند، چرا که مدیران غیربومی و پروازی چندصباحی در استان خواهند بود و دیر یا زود استان را ترک می کنند و مردم می مانند و مشکلات روی زمین مانده آنان.

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خوزستان به فراموشی سپرده نشود/ پشت پرده انتصابات غیربومی ها در استان را برای مردم افشا کنید

رئیس جمعیت تحویل و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرفوری بر ضرورت توجه به انتصاب نخبگان بومی استان در مناصب مدیریتی تاکید کرد. 

هوشنگ صالح راد با حضور در تحریریه پایگاه خبری خبرفوری در استان خوزستان به تشریح دیدگاه های جمعیت تحویل و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در حوزه های مختلف استان پرداخت.

رئیس جمعیت تحویل و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان با انتقاد از برخی انتصابات روزهای اخیر در سطح استان و کلانشهر اهواز گفت: نادیده گرفتن نخبگان بومی در انتصابات اخیر مشهود است. امیدوارم این روند در انتصابات بعدی متوقف شود. خوزستان باید به دست فرزندان دلسوز و متعهد خود اداره شود.  آشنایی با محیط، دلسوزی برای پیشرفت منطقه خود، نفوذ کلام و اثربخشی بیشتر در حوزه اجرا، از جمله مزایای استفاده از نیروهای بومی است.

صالح راد ادامه داد: تصمیم گیران در حوزه انتصابات مدیران استان باید به ظرفیت های موجود در حوزه مدیران دلسوز، انقلابی و متعهد توجه لازم را داشته باشند. 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحقق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است. حال این سوال مطرح می شود که مسئولیت اجرایی شدن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در استان خوزستان با چه کسی است؟ مدیریت ارشد استان خوزستان در مسیر تحقق این بیانیه چه اقدامات عملی انجام داده است؟

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه نباید به صورت شعاری با بیانیه گام دوم برخورد کنیم، تاکید کرد: این بیانیه فرصتی در اختیار جریانات و گروه‌های مختلف قرار داده که انقلابی که از آن دفاع می‌کنند را در قالب این بیانیه ببینند.

صالح راد اضافه کرد: رییس جمهور در تمامی احکام صادره از سوی خود بر ضرورت اجرای دستورالعمل های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید داشته اند.آیا این دستورالعمل در استان عینیت یافته است و یا مانند دیگر بیانات رهبری انقلاب در استان خوزستان روی زمین مانده است؟!

 رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان افزود: یکی از اهداف بیانیه انتصاب مدیران انقلابی، جهادی و ارزشی در مناصب های مدیریتی است. آیا این مهم در انتصابات اخیر رعایت شده است؟ چه کسی مسئولیت عدم اجرای این بیانیه را به عهده می گیرد؟

وی تصریح کرد:  به نظر می رسد نسبت به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبرمعظم انقلاب به عنوان منشور روشنگری و چراغ راه مسیر آینده این نظام و کشور ترسیم کرده اند تا ایران اسلامی را به تمدن بزرگ اسلامی رهنمون سازد شاهد کم مهری و کم توجهی  شاهد هستیم.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان افزود: مسئولان و مردم شریف استان بدانند فرزندان ولایت در راستای تحقق بیانات مقام عظمای ولایت در همه عرصه ها، لحظه ای از مطالبه گری خود کوتاه نخواهند آمد. در این راه ، با هیچ گروه ، حزب ، مسئول و هر فرد دیگری مسامحه و مماشات نخواهیم داشت.

صالح راد بیان داشت: به مدیران ارشد استان هشدار می دهیم از انتصاب مدیران پروازی و غیربومی در استان پرهیز کنند. چرا که مدیران غیربومی و پروازی چندصباحی در استان خواهند بود و دیر یا زود استان را ترک می کنند و مردم می مانند و مشکلات روی زمین مانده آنان.

وی یادآورشد: اداره امور استان در عرصه های مدیریتی مختلف باید به فرزندان ولایی ، انقلابی و چهادی آن واگذار شود. این استان به لحاظ وجود نیروهای متخصص در تراز گام دوم انقلاب اسلامی از استان های غنی و بی نیاز است. اگر کمی واقع بین باشیم می توانیم با اعتماد به آنان ، در توسعه همه جانبه استان شتاب کنیم.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان افزود: فرزندان خوزستان نشان دادند در عرصه های مختلف اهل عمل جهادی و کار انقلابی هستند. به شرطی که حلقه های بسته مدیریتی به روی آنان گشوده شود و اراده ای برای بکارگیری آنان در مناصب مدیریتی استان از سوی مدیران ارشد استان وجود داشته باشد. 

صالح راد افزود: فرزندان این استان به مشکلات و شرایط آن به خوبی آشنا هستند و به مناطق مختلف استان اشراف دارند . بدون شک با دلسوزی و تعهد لازم برای حل مشکلات استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. برخی از مدیران پروازی در استان در یکماه بیش از یک هفته سرکار خود حاضر نمی شوند و هزینه های رفت و آمد ، مهمانسرا و... از منابع عمومی پرداخت می شود و این مصداق اجحاف به مردم این استان است.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت: آیا نادیده گرفتن ظرفیت های بالقوه ، نیروهای بومی انقلابی و همسو با دولت مردمی آیت الله رییسی ، موجب بی انگیزگی و رخوت و ناامیدی آنان از دولت نمی شود؟ پشت پرده تصمیم گیری انتصابات در استان چه کسانی هستند؟ آنان را به مردم معرفی کنید. شاخص و ملاک انتصابات در استان باید به طور شفاف و روشن برای مردم تبیین شود. قریب 4 ماه از تشکیل دولت سیزدهم می گذرد.

رییس جمهور در اولین سفر استانی خود  به استان خوزستان آمد، انتظار مردم استان این است که مدیران ارشد استان دستاوردهای این سفر و عملکرد 4 ماهه خود را برای مردم تشریح کنند.

صالح راد تصریح کرد: به نظر می رسد عملکرد مدیران استان در مسیر اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیست و در بسیاری از موارد در تقابل با آن است. این در حالی است که اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تاکید این دولت و از وعده های رییس جمهور به مردم بوده است. 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان افزود: مردم استان خوزستان تا چه زمانی باید وجود مدیران دولت ناکارآمد گذشته در استان را تحمل کنند؟ تا چه زمانی باید شاهد ادامه کار مدیران بعضا بی کفایت و بی انگیزه و بی برنامه دولت گذشته باشیم؟ صبوری مردم در این زمینه هم نقطه ای دارد. استان خوزستان در 8 سال گذشته ناملایمات و بی مهری ها و عقب افتادگی های زیادی را به خود دیده است. 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: مردم با امید تغییر و تحول در حوزه مدیریتی  و زدون غبار محرومیت زدایی در استان علیرغم وجود یکی از فرزندان این استان به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ، به گفتمان و سیاست های اعلام شده آیت الله رییسی رای دادند. انتظار آنان بکارگیری مدیران جهادی ، انقلابی در عرصه های مختلف و تغییر مدیران بی کفایت فعلی است. ادامه روند این مسیر و عدم تغییر مدیران دولت قبل می تواند تا حدود زیادی موجبات بدبینی و یاس را در آنان فراهم کند و این مساله می تواند در مسیر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چالش های جدی وارد کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین موسوی
    0

    با سلام
    بسیاری از مدیران غولهای اقتصادی غرب که در سطح جهانی فعالیت موفق دارند هندی و آسیایی هستند و در دتیای امروز دیگر حتی ملیت مدیران اهمیتی ندارد و ملاک ارزیابی شاخص های علمی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها