مراسم معارفه معاونین جدید شهردار اهواز برگزار شد

شهردار اهواز در احکامی جداگانه معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون خدمات شهری و همچنین معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز را منصوب کرد.

مراسم معارفه معاونین جدید شهردار اهواز برگزار شد

رضا امینی در احکامی جداگانه مهدی آذربایجانی را به سمت معاون مالی و اقتصادی، سعید فردانی را به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی اصغر اسداللهی به سمت معاون خدمات شهری و حجت‌الاسلام حمید رعیتی را به سمت معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز منصوب کرد.

در این آیین که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد، امینی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت های مذکور در ساختار شهرداری با توجه به امانت داری و شفافیت در اطلاع رسانی معاونان جدید چندین اصل مهم را به معاونان فعلی یادآور شد.

وی افزود: رعایت قوانین با تمام پیچ و خم ها به نفع مردم، فسادستیزی، پاکدستی و نظارت بر کار زیردستان که خط قرمز ما در مجموعه مدیریت شهری است، وقت گذاری بی وقفه در تمام ساعات و ایام سال در راستای حل مشکلات و دغدغه شهروندان، هماهنگی بین بخشی با سایر بخش‌های شهری و همچنین وحدت، انسجام تیمی و همدلی از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت کاری باشد تا با رعایت این موارد بتوانیم در مسیر خدمت با کمترین تعارض حرکت کنیم.

وی با اعلام اینکه تغییر در سیستم مدیریتی به معنای نفی مدیران پیشین و ضعف و ناتوانی آنها نیست بلکه تزریق یک روح و انرژی جدید در سیستم مدیریتی است، عنوان کرد: معاونین فعلی با تعامل موثر و مشورت با مدیران و معاونین پیشین سعی کنند موجبات ارتقاء کارآمدی و خدمات رسانی مطلوب را برای مردم فهیم اهوازی فراهم آورند .

گفتنی است در پایان امینی ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای معاونان جدید از زحمات ارزنده و تلاشهای بی وقفه معاونان پیشین تشکر و قدردانی کرد.

_T6A6904_1 _T6A6937

_T6A6913

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها