نشست مشترک جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان و سپاه ولیعصر

جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی در نشست که ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ در سپاه ولیعصر خوزستان با حضور مهندس هوشنگ صالح راد، رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی و سردار باقری، جانشین سپاه ولیعصر خوزستان برگزار شد راههای تحقق اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نشست مشترک جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان و سپاه ولیعصر

 در این نشست مهندس هوشنگ صالح راد، در ابتدا هفته بسیج را به سردار باقر و کل مجموعه سپاه ولیعصر خوزستان تبریک گفت و از همه زحمات سبز پوشان سپاه ولیعصر خوزستان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه جلسه سردار باقری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه عنوان نمود که  لازم است برای کارها، خروجی داشته باشیم و از مسئولین، مطالبگری اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بخواهیم چرا که مقام معظم رهبری خیلی وقت صرف این بیانیه نمودند و با آن درایت  حکیمانه این سند راهبری تنظیم نمودند و جهت اجرا در اختیار نسل امروز قرار دادند لازم است این سند مهم در جامعه اجرایی شود و جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان وظیفه  مهمی در استان بر عهده دارد تا این سند اجرایی نماید.

در ادامه جمعی از مسولین ارشد جمعیت به بیان دید گاهای خود پرداختند و در پایان جلسه مهندس هوشنگ صالح راد از سردار باقر تقدیر و تشکر نمود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها