بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا از آرامستانهای بهشت آباد و قدیم

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری شورای شهر از تلاش های مجموعه سازمان‌آرامستانهای‌شهرداری اهواز در رسیدگی به وضعیت آرامستان ها و درنظرگرفتن وضعیت آرامستان ها، احترام به خانواده های معظم شاهد و زائرین قبور تقدیر و تشکر کرد.

بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا از آرامستانهای بهشت آباد و قدیم

میثم اسکندری، گفت: روز گذشته، سراج، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر در بازدیدی سرزده از سازمان و آرامستان های بهشت آباد، قدیم و محل سردخانه در جریان تلاش های مجموعه سازمانی قرار گرفت.
وی با اشاره به تقدیر و تشکر سراج بابت تلاش های مجموعه سازمانی آرامستان افزود: پس از بازدید میدانی یک ساعته، وی در راستای وظایف محوله به سازمان، پیشنهاداتی ارائه داد که پس از پایان بازدید، سایر معاونین و کارشناسان موظف به پیگیری آن ها شدند.
اسکندری هم چنین عنوان داشت: یکی از مواردی که مورد توجه رئیس کمیسیون خدمات شهری در بازدید قرار گرفت، نظافت سایر قطعات نسبت به قبل و توجه به آسایش و رفاه خانواده ها بود.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از پیشنهادات سراج، ارتباط بیشتر با خانواده های درگذشتگان و رسیدگی به درخواست های آنان بود.
سرپرست سازمان‌آرامستانهای‌شهرداری اهواز در پایان ابراز داشت: سازمان آرامستانها در سال جدید چندین برنامه ی عملیاتی داشته که با استفاده از ظرفیت های سازمانی خود آنها را اجرایی خواهد کرد.

IMG-20220310-WA0008

IMG-20220310-WA0017 (1)

IMG-20220310-WA0019_2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها